zoltecek Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Tak jak w temacie jak to zrobic, jak go ewentualnie naciagnac (czy jest taka możliwość) jakie sa objawy zużytego łancuszka w tym modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Tak jak w temacie jak to zrobic, jak go ewentualnie naciagnac (czy jest taka możliwość) jakie sa objawy zużytego łancuszka w tym modeluMasz tam automat napinający-nie ma tam regulacji ręcznej. Jest to po prostu sworzeń z nacięciami, zapadka i sprężyna. Jak odkręcisz to zobaczysz jakie to banalnie proste, będziesz wiedział o co chodzi.Sprawdzisz tak:odkręcasz centralną śrubę z napinacza-wyskoczy Ci sprężyna, następnie odkręcasz górną i dolną śrubę mocującą cały napinacz, i wyciągasz całość delikatnie na zewnątrz. Teraz uwaznie oglądasz jak daleko przesunęła sie zapadka na nacięciach-jeśli wysunięta jest na max, lub prawie max, to znaczy masz łańcuch, ew. koła łańcuchowe i ślizgi (są dwa boczne i jeden dolny jak mnie pamięc nie myli) do wymiany.Wyjmiesz napinacz-zobaczysz, będziesz wiedział o co chodzi, i czy wszystko o.k (przynajmniej jeśli chodzi o wyciągnięcie łańcucha).Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 dziekuje bardzo własnie o takie tłumaczenie mi chodziło - obrazowe a jakie sa obajwy jak w ktm pada łancuch?? bo mi cos czasem zapuka ale tylko jak jade bo na poostoju zachowuje sie wszystko normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 (edytowane) Musiałbys zapodać to stukanie w MP3 zebym mógł ew. coś skojarzyć :icon_mrgreen: Powiem Ci szczerze, ze nie wiem jakie są objawy wyciągnietego łańcucha rozrządu w LC4, oprócz oczywiście tego widocznego objawu na napinaczu o którym pisałem. Nie będę ściemniał że będzie hałas taki, a taki, czy coś innego. Po prostu jeszcze swojego łańcucha nie zajeździłem, wiec nie wiem.Wiesz, z tym pukaniem to trudna sprawa. Ogólnie na postoju, jak stoisz obok, to LC4 ma bardzo aksamitną pracę. Jak zakładasz kask, wsiadasz na siodło, to jakoś tak jest że bardziej słychać to co się dzieje w silniku, niż to co produkuje wydech, wtedy juz jest mniej aksamitne, słychać pracujący rozrząd, słychać jak wrzucasz bieg etc. I to dla KTM jest raczej normalne. Tego stukania musiałby posłuchać ktoś otrzaskany z KTM, bo akurat to co w innych markach może być objawem złej pracy silnika, akurat w KTM może być najzupełniej normalnym w świecie objawem. Trudno coś sensowniej mówić na odległość. Edytowane 28 Września 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 ten stuk ucisza sie gdzy nacisne sprzegło a gdzy puszcze znow to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Not o znaczy ze to nie lancuch tylko lozysko wyciskowe sprzegla. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 a mogłbys cos bliżej powiedziec na ten temat?? gdzie tego szukac ? bo ja nie zabardzo wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 a mogłbys cos bliżej powiedziec na ten temat?? gdzie tego szukac ? bo ja nie zabardzo wiemZdejmij dekiel sprzęgła, odkręć śruby trzymające sprężyny, wyciągniesz całość razem z łożyskiem srzęgła (jest takie dość duże), tarczami, etc.Jak będziesz powtórnie montował, nie zapomnij wkręcić śrub sprzęgłowych na loctajta.Budowę sprzęgła możesz wcześniej oblookac na odnośniku z któregoś z wcześniejszych moich postów-pisałem chyba wówczas o simmeringu wałka zdawczego w LC4. Rozrysowana cała LC4 w szczegółach. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.