krokodyl Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 wał wymontowałeem w sumie problem gdzie to oddac?? kto ma praktyke a moze ktos juz regenerowal wal do lc4 i może kogoś polecic???-- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 (edytowane) Krzychuu KTM napisal mi takie cos "ja nie wymienialem korby tylko wymienili mi lozysko igielkowe, zastosowali dystanse, itp, itd. Firma ktora mi to robila to DOR-MAR, Marek Olechowski. ul. Krasickiego 45, POZNAŃ. Tel. 061 66 58 269 lub 86 60 458. To jest szlifiernia cylindrow, naprawiają wały, itd. Na wał mam rok gwarancji, facet gwarantuje ze nic sie nie stanie w ciagu tego czasu, zna sie na temacie, oglasza sie na okraglo w swiecie motocykli, prowadzi tez wysylkowo ta dzialalnosc. Jakbys mial jakies pytania to wal smialo" ma LC4 620 SC , PW z polowy lipca http://forum.motocyklistow.pl/krzychuu-ktm-m10448.html Edytowane 26 Września 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 (edytowane) jaki jest dwiek stuajacego wału czy stuka cały czas czy tylko jak sie wrzuci bieg i jedzie ?? Edytowane 27 Września 2006 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Stuka caly czas. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 najbardziej pod obciazeniem , wtedy to juz nie stuka a napie..dala - pamietam z MZ tam to bylo stukanie :icon_mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 ale i na biegu jałowym go słychać?? a jaki to odgłos?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 ciezko napisac ,ale bardzo nieprzyjemny dla ucha - nie typowo metaliczny stuk , a cos w rodzaju zle wbitego biegu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 witam mam ktm smr 450 i tez mi stukalo tal jakby walco wkoncu sie okazalo po rozebraniu silnika ze wal nie ma zadnego luzu tylko walek wyrownazajacy ten co z walem wspolpracuje wiec posprawdzaj mikromierzem luzy na tym walku rowniez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.