MłodyVFR Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Ciekawe jak sie to ma z niezawodnością wskazań jak na jakimś super sporcie na 1biegu do 120 pociagniesz. jezeli w trybie programowania pociagnales tyle samo, to wskazanie bedzie 100% dokladne. problem pojawia sie w momencie nacisniecia sprzegla, przegazowek, zmiany biegow, itp. wowczas uklad wariuje. dynamika rowniez nie jest rewelacja tego ukladu. to tyle ode mnie, co przeczytalem gdzies w necie, moze nawet i na 4um od uzytkownika tego wynalazku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleber Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Hm czy aby napewno a jak pojedziesz na 3 np z 40 km/h. Trzeba by dopaść ten układ zdekompilować i wszytko by było jasne a później piraty robić :) Sorki troche się rozpędziłem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReBeLlion Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 hehehe no wlasnie tez by mi sie przydal wyswietlacz tylko najwyzszego biegu czlowiek ma na tyle za malo ze szuka w trasie 7 pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 na pewno dziala dobrze w stanach ustalonych. idea dzialania to zaprogramowanie kazdej krzywej biegow. czyli zapamietanie w "tabelke" wartosci V i rpm. dla kazdego biegu te wartosci sa unikatowe. np 50 i 3000 odpowiada tylko 3, bo 55 i 3000 odpowiada juz 4 biegowi. nastepnie uklad dziala tak, ze wie jaka jest V i rpm i odczytuje bieg, jaki tym wartosciom odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.