Pablo_ Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Panowie POMOCY!!! Kupilem honde CBR600 F4i (2001r) i mam problem z "prądem". Akumulator jest nowy a mimo to nie chce odpalac. Gdy odaplam "na kable od auta" pali od razu, chodzi bez zarzutu, moge jezdzic cały dzień. Gdy zgasze to odpali normalnie ale na drugi dzień juz nie mam mowy. Gdy proboje odpalic po nocy to momentalnie rozladowuje akumulator (jest nowy!!!). Nie znam się na elektryce i prosze o pomoc! Wiem tylko, że długo stala i była mało jeżdzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Panowie POMOCY!!! Kupilem honde CBR600 F4i (2001r) i mam problem z "prądem". Akumulator jest nowy a mimo to nie chce odpalac. Gdy odaplam "na kable od auta" pali od razu, chodzi bez zarzutu, moge jezdzic cały dzień. Gdy zgasze to odpali normalnie ale na drugi dzień juz nie mam mowy. Gdy proboje odpalic po nocy to momentalnie rozladowuje akumulator (jest nowy!!!). Nie znam się na elektryce i prosze o pomoc! Wiem tylko, że długo stala i była mało jeżdzona. Nowy nie zawsze oznacza naładowany/sprawny. Najpierw naładuj akumulator (specjalną ładowarką stałonapięciową do akumulatorów bezobsługowych) i zobacz co dalej będzie się działo. Po drugie podłącz szeregowo amperomierz i zobacz czy nie ma zbyt dużego upływu prądu na postoju. Po trzecie zmierz napięcie ładowania (z włączonymi światłami, obroty wyższe od jałowych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_ Opublikowano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Dzieki za porady! Musze znalezc taka ładowarke jak mowisz i sproboje go naladowac. Jesli chodzi o napiecie ładowania( mierzyłem je na akumulatorze?) to na wolnych obrotach to jest ok 14V.A co do upływu pradu to jak mam to zmierzyc? Normalnie zmierzyc ampery na akumulatorze (+ i -)? Szeregowo to znaczy jak? Sorry ale nie jestem w tej dziedzinie "ASEM" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Odkręć zacisk "-" od akumulatora i w obwód podłącz amperomierz (jeden przewód do klemy, drugi do przewodu). Przy wyłączonym zapłonie nie powinien wskazać więcej niż kilka mA (tyle pobiera immobilizer). Jeszcze raz przeczytałem Twoje objawy i chyba jednak ten nowy akumulator nadaje się na śmietnik bo jest zasiarczony. Ile czasu minęło od kupna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 na 90% to aku. Zrób najprostszą rzecz. Znajdź podobny aku, podłącz go (nawet bez wkładania do moto, aby tylko kable przykręcić) i zobacz co się stanie. Jestem przekonany że będzie dobrze, a ty pójdziesz z reklamacją na swoje aku..... Powodzenia. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_ Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Dzięki Panowie za rady. Trochę to trwało ale kupiłem sobie ładowarke i naładowałem ten nieszczęsny akumulator. Oczywiscie mieliscie racje bo był rozładowany ale teraz już wszystko gra. DZIĘKI jeszcze raz!!!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.