SeibR Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Witam, mam Simsona S51 rocznik 1989 r. miałem wnim wszystko remontowane takie żeczy jak: cylinder oryginalny niemiecki 60 ccm3, wał, wszystkie łożyska itp. itd. wszystkie części z wysokiej pułki... i mam taki problem że musze jeździc na ssaniu bo jak puszcze ssanie to obroty powoli same wzrastają i coraz wyżej, była regulowana śrubka od obrotów ale nic niedało, a na ssaniu jak jeżdze fess go coś dusiii i ledwo jeździ niemoże się w obroty wkrecic... śrubka od powietrza paliwa niebyła regulowana bo mam nowy gaźnik i jest tam zaślepka plastikowa natą śrubke więc niemam możliwości jej wyregulowania, musze zdjąc tą zaślepke... czy to będzie przez tą śrubke że trzeba wyregulowac czy coś innego ?? prosze o pomoc... P.S - motor po kapitalnym remoncie przejechał około 3 KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Podnieś iglice, mozliwe, ze masz zbyt uboga mieszanke paliwowo powietrzną. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Ten pierścień malutki mam na iglicy na samej górze... czyli mam dac na sam dół ??? !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Tak chodzi o ten "pierscien". Na poczatek daj nizej o jeden rowek i sprawdz jak chodzi. Jak dalej to samo to daj jeszcze nizej. W ogole to sprawdz czy paliwo dochodzi :P Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 a czy to może byc też spowodowane regulacją śrubki powietrza ?? bo ona stego co wiem jest wkręcona na hama do końca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Objawy takie jakbyś miał gdzieś lewe powietrze, ale może to być także kwestia regulacji gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Z tego co wiem to chyba jeżeli byłaby wykręcona na hama to byłyby wysokie obroty:P Ale wg. mnie to jest właśnie sprawa iglicy...:-] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 tak szczeże to niewiem jak jest stą śrubką od powietrza bo gaźnik jest nówka i ta śrubka ma zaślepke i niemoge sprawdzic ile jest wykręcona... musze tą zaślepke zdjąc może mam wykręconą fess tą śrubke zobacze potem, a co do lewego powietrza to mogło by byc np. że niedałem silikonu pod cylinder czy coś?? (ja tego nieskładałem kolega składał, mówił że dobrze poskładał) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Uszczelka pod cylinder ma być posmarowana smarem, nie żadnym silikonem.Wyreguluj gaźnik, powinno rozwiązać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Napewno coś nie tak z gaznikiem. Miłąem bardzo podobną sytuację w RG, ale tam były pozapychane kanały dolotowe. U Ciebie to odpada bo masz nowy gaznik. Każdy nowy gaznik trzeba odpowiednio wyregulować, a zapewne tego nie zrobiłeś...zdejmij tą zaślepkę i wyreguluj wszystko tak jak powinno być. Sprawdz też poziom paliwa i czy prawidłowo działa ssanie.Powodzenia pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlas Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Mialem charta i dokładnie te same objawy Na początku łapał lewe powietrze zrobilem tak jak trza i bylo juz lepiej. Na samym koncu wyregulowałem gaznik i wymieniłem cewke zaplonową i było ok. Moze to wina cewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 (edytowane) Mialem charta i dokładnie te same objawy Na początku łapał lewe powietrze zrobilem tak jak trza i bylo juz lepiej. Na samym koncu wyregulowałem gaznik i wymieniłem cewke zaplonową i było ok. Moze to wina cewki? Też miałem ten problem w Chracie, winny był zapłon, a dokładnie cewka zasilająca, niestety, ale musiałem wymienić cały iskrownik bo była nie można było jej wymontować. Edytowane 24 Września 2006 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 za tydzień w niedziele będe miał czas tak jakoś albo wcześniej to wyreguluje gaźnik jak niebędzie chodził jak powinien to myślicie że będzie wina cewki ?? ale cewke nową mam, cała eletronika nowa, praktycznie cały moto nowy... więc... chyba zostaje regulacja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 CO ma zapłon do obrotów Ja miałem taki przypadek ze simson sam mi na obroty wysokie wchodził winna była KRZYWA IGLICA nawet minimale nie widoczne skrzywienie powoduje taki efekt po jej wymianie wszystko w normie Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 srawdź,czy ci sie czasem nie wiesza linka,lub przepustnica bo czasem też takie rzeczy się zdarzają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.