Skocz do zawartości

Simson S51, sam wchodzi na wysokie obroty...


SeibR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam Simsona S51 rocznik 1989 r. miałem wnim wszystko remontowane takie żeczy jak: cylinder oryginalny niemiecki 60 ccm3, wał, wszystkie łożyska itp. itd. wszystkie części z wysokiej pułki... i mam taki problem że musze jeździc na ssaniu bo jak puszcze ssanie to obroty powoli same wzrastają i coraz wyżej, była regulowana śrubka od obrotów ale nic niedało, a na ssaniu jak jeżdze fess go coś dusiii i ledwo jeździ niemoże się w obroty wkrecic... śrubka od powietrza paliwa niebyła regulowana bo mam nowy gaźnik i jest tam zaślepka plastikowa natą śrubke więc niemam możliwości jej wyregulowania, musze zdjąc tą zaślepke... czy to będzie przez tą śrubke że trzeba wyregulowac czy coś innego ?? prosze o pomoc... P.S - motor po kapitalnym remoncie przejechał około 3 KM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chodzi o ten "pierscien". Na poczatek daj nizej o jeden rowek i sprawdz jak chodzi. Jak dalej to samo to daj jeszcze nizej.

 

W ogole to sprawdz czy paliwo dochodzi :P

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak szczeże to niewiem jak jest stą śrubką od powietrza bo gaźnik jest nówka i ta śrubka ma zaślepke i niemoge sprawdzic ile jest wykręcona... musze tą zaślepke zdjąc może mam wykręconą fess tą śrubke zobacze potem, a co do lewego powietrza to mogło by byc np. że niedałem silikonu pod cylinder czy coś?? (ja tego nieskładałem kolega składał, mówił że dobrze poskładał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno coś nie tak z gaznikiem.

Miłąem bardzo podobną sytuację w RG, ale tam były pozapychane kanały dolotowe. U Ciebie to odpada bo masz nowy gaznik. Każdy nowy gaznik trzeba odpowiednio wyregulować, a zapewne tego nie zrobiłeś...

zdejmij tą zaślepkę i wyreguluj wszystko tak jak powinno być. Sprawdz też poziom paliwa i czy prawidłowo działa ssanie.

Powodzenia pozdrawiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem charta i dokładnie te same objawy

 

Na początku łapał lewe powietrze zrobilem tak jak trza i bylo juz lepiej.

 

Na samym koncu wyregulowałem gaznik i wymieniłem cewke zaplonową i było ok.

 

Moze to wina cewki?

 

Też miałem ten problem w Chracie, winny był zapłon, a dokładnie cewka zasilająca, niestety, ale musiałem wymienić cały iskrownik bo była nie można było jej wymontować.

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za tydzień w niedziele będe miał czas tak jakoś albo wcześniej to wyreguluje gaźnik jak niebędzie chodził jak powinien to myślicie że będzie wina cewki ??

 

ale cewke nową mam, cała eletronika nowa, praktycznie cały moto nowy... więc... chyba zostaje regulacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CO ma zapłon do obrotów

Ja miałem taki przypadek ze simson sam mi na obroty wysokie wchodził winna była KRZYWA IGLICA nawet minimale nie widoczne skrzywienie powoduje taki efekt po jej wymianie wszystko w normie

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...