Skocz do zawartości

Kawasaki GPZ 500S


Rekomendowane odpowiedzi

no właśnie, niechce naruszać jakby to ując "bazy" motocykla tylko pozdejmowac to i owo, załozyc owiewke na przód, przymocowac klatke i to wszystko :). Zawsze przed sprzedazą moge wrócic do oryginału albo sprzedac przerobiony jezeli sie bedzie podobać.

 

P.S.

 

Najbardziej zastanawia mnie przód i ta owiewka bo niewiem jakby to było mozna zamontować (wsumie jeszcze niewidziałem GPZ jak to wszystko tam wygląda itd). Z tego co widziałem to zegary są dosyć spore i niewiem czy jest szansa "schować" je za owiewke np taką: http://allegro.pl/item129645363_owiewka_di...n_ostatnie.html

 

Myślałbym jeszcze nad opcją kupna uniwersalnego zegara w miejsce tych oryginalnych, ale narazie to tylko przemyślenia. Bede mieć sprzet to sie zobaczy :icon_rolleyes:

 

P.S.2

 

Aha jeszcze jedno, czy orientuje sie ktos w cenach ukł. wydechowych do GPZ 2w1 ? Widziałem ze są ukł Laser'a ale niemoge ich jakos znalesc. Bede wdzieczny za kazde info co do sklepów bądz innych miejsc gdzie mozna nabyć wydech 2w1.

 

 

 

Czekam na odpowiedzi :icon_question:

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Myszsa01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siema. Kolego na większość swoich pytań sam sobie odpowiedziałeś,czytając że jest bezawaryjny, tani w eksploatacji,i bardzo dobry na pierwsze moto. :cool: Ja mogę się tylko pod tym podpisać. :buttrock: Powodzenia w wyborze. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam GPZ500 od pół roku, to mój pierwszy motocykl. Nie jestem specem od motocykli więc bardziej kierowałem się opiniami innych użytkowników i tym co przeczytałem w necie i w pismach (polecam Motocykl nr 7/2006 - znajdziesz tam opis GPZ500 w dziale "Motocykle używane"). Motocykl sprawdza się bardzo dobrze, zrobiłem nim już 8000 km (choć ostatnie 3 tygodnie nie jeździłem ze względu na wyjazdy służbowe). Czasem trochę brakuje mocy ale jeśli nie masz wielkich wymagań i nie musisz przez cały czas sprawdząc 'ile wyciągnie' to z pewnością Cię zadowoli.

 

Ja polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech 2 w 1 ? Z tego co wiem, to mozna zaspawac ladnie i samemu to zrobic w jakims warsztacie bez kupowania jakiegos super hiper wydechu.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel ma GPZ500 jeden z ostatnich modeli. Jeździ nim od wiosny. Sprzęs byl jeżdzony wcześniej bardzo wyczynowo, co widać po owiewkach i ogólnym stanie motocykla...

Kolega zrobił nim już jakieś 6 tysięcy km, powymieniał filtry, płyny, zrobił wszelkie regulacje, jak na razie jeździ bez żadnych problemów, nic sie nie popsuło, sprzęt bardzo ekonomiczny (pali do max 5litrów przy odkręcaniu ostrym), choc jeśli chce się poscigać troszkę to jednak lekko brakuje mocy, choć na trasie bez szaleństw wystarczy tych 60KM. Kolega nie należy do ścigantów i na trasie leci średnio 140km/h, w dodatkuczęsto jeśdzi z kuframi.

W razie czego to częsci są dostępne, tanie.Motocykl jest prosty w obsłudze, silnik sam zrobisz bez wiekszych problemów. Ogólnie spoko maszyna do nauki i codziennej jazdy, na moim zdaniem kilka lat.

 

Mam En450, a silnik od GPZ pochodzi wprost od mojego moto. Sam go chwalę i nie zamieniłbym na żadna inną markę :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...