Myszsa01 Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 (edytowane) no właśnie, niechce naruszać jakby to ując "bazy" motocykla tylko pozdejmowac to i owo, załozyc owiewke na przód, przymocowac klatke i to wszystko :). Zawsze przed sprzedazą moge wrócic do oryginału albo sprzedac przerobiony jezeli sie bedzie podobać. P.S. Najbardziej zastanawia mnie przód i ta owiewka bo niewiem jakby to było mozna zamontować (wsumie jeszcze niewidziałem GPZ jak to wszystko tam wygląda itd). Z tego co widziałem to zegary są dosyć spore i niewiem czy jest szansa "schować" je za owiewke np taką: http://allegro.pl/item129645363_owiewka_di...n_ostatnie.html Myślałbym jeszcze nad opcją kupna uniwersalnego zegara w miejsce tych oryginalnych, ale narazie to tylko przemyślenia. Bede mieć sprzet to sie zobaczy :icon_rolleyes: P.S.2 Aha jeszcze jedno, czy orientuje sie ktos w cenach ukł. wydechowych do GPZ 2w1 ? Widziałem ze są ukł Laser'a ale niemoge ich jakos znalesc. Bede wdzieczny za kazde info co do sklepów bądz innych miejsc gdzie mozna nabyć wydech 2w1. Czekam na odpowiedzi :icon_question: Pozdrawiam Edytowane 27 Września 2006 przez Myszsa01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszsa01 Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Jest ktos kto moze udzielic odpowiedzi na moje pytania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILIP2 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Siema. Kolego na większość swoich pytań sam sobie odpowiedziałeś,czytając że jest bezawaryjny, tani w eksploatacji,i bardzo dobry na pierwsze moto. :cool: Ja mogę się tylko pod tym podpisać. :buttrock: Powodzenia w wyborze. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec 199 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Witam.Też chce kupić jakieś większe moto, tyle ze mnie interesuje jakas 250-tka.Mieszkam niedaleko od ciebie wiec mam nadzieje ze kiedys posmigamy. POZDRO :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komalo Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Mam GPZ500 od pół roku, to mój pierwszy motocykl. Nie jestem specem od motocykli więc bardziej kierowałem się opiniami innych użytkowników i tym co przeczytałem w necie i w pismach (polecam Motocykl nr 7/2006 - znajdziesz tam opis GPZ500 w dziale "Motocykle używane"). Motocykl sprawdza się bardzo dobrze, zrobiłem nim już 8000 km (choć ostatnie 3 tygodnie nie jeździłem ze względu na wyjazdy służbowe). Czasem trochę brakuje mocy ale jeśli nie masz wielkich wymagań i nie musisz przez cały czas sprawdząc 'ile wyciągnie' to z pewnością Cię zadowoli. Ja polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Wydech 2 w 1 ? Z tego co wiem, to mozna zaspawac ladnie i samemu to zrobic w jakims warsztacie bez kupowania jakiegos super hiper wydechu. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Kumpel ma GPZ500 jeden z ostatnich modeli. Jeździ nim od wiosny. Sprzęs byl jeżdzony wcześniej bardzo wyczynowo, co widać po owiewkach i ogólnym stanie motocykla... Kolega zrobił nim już jakieś 6 tysięcy km, powymieniał filtry, płyny, zrobił wszelkie regulacje, jak na razie jeździ bez żadnych problemów, nic sie nie popsuło, sprzęt bardzo ekonomiczny (pali do max 5litrów przy odkręcaniu ostrym), choc jeśli chce się poscigać troszkę to jednak lekko brakuje mocy, choć na trasie bez szaleństw wystarczy tych 60KM. Kolega nie należy do ścigantów i na trasie leci średnio 140km/h, w dodatkuczęsto jeśdzi z kuframi.W razie czego to częsci są dostępne, tanie.Motocykl jest prosty w obsłudze, silnik sam zrobisz bez wiekszych problemów. Ogólnie spoko maszyna do nauki i codziennej jazdy, na moim zdaniem kilka lat. Mam En450, a silnik od GPZ pochodzi wprost od mojego moto. Sam go chwalę i nie zamieniłbym na żadna inną markę :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszsa01 Opublikowano 20 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 ok, dzieki za odpowiedzi. Mysle ze juz dokonałem wyboru :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.