tur85 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Witam mam problem z korbowodem do dniepra a mianowicie dostałem 2 silnik w częściach „worku” i zaczelem go składać wszystko idzie ok. ale natrafiłem na mały problem brakuje tych 2 śrub do skręcania korbowodu, i teraz pytanie jakimi śrubami mogę je zastąpić czy mogą to być np. impulsy o twardości 8,8 ze zwykłym gwintem i oczywiście nakrętka zamkowa czy szukać dalej. I jeszcze jedno cylindry są wzajemnie zamienne czy mają jakieś oznaczenie lewy prawy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Sruby do korbowodow oryginalne ! Cylindry sa wspolzamienne, glowice nie.Skoro to wszystko lezy w czesciach, korbowody nie sa skrecone, to ja bym na Twoim miejscu sprawdzil dokladnie czy dany korbowod jest kompletny tzn czy pokrywa jest rzeczywiscie od tego korbowodu, gdyz pozniej mozesz miec nieprzyjemnosci. Jezeli sa tam jakies numery nabite to nie bedzie klopotu, jezeli nie to trzeba pomierzyc. PS. Co do tych srub korbowodowych to sprawa jest bardziej skomplikowana niz Ci sie wydaje. Sruba taka, ze wzgledu na warunki w jakich pracuje, jest (powinna byc) odpowiednio wykonana - odpowiednio ulepszony material, zrobione specjalne przejscia, gwint zwykle walcowany, zero karbow, odpowiednie pasowanie z korbowodem no i odpowiedni skok gwintu. Takze nie radze kombinowac ze zwyklymi srubami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.