Skocz do zawartości

Kilka problemów z honda nsr 125 97r.


nsr-125
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A więc pół roku temu kupilem sobie honde nsr z przebiegiem 10tyś km. Wedlug sprzedajacego moto jest calkowicie odblokowany na wydechu , gaźniku i nie posiada blokady na zapłonie do 6.5tyś obrotów ale jego predkosc v-max wynosi 130km/h na 6 biegu. Na piatce wkreca sie do 120-125 km/h przy 11tyś obrotów. Dlaczego v-max = tylko 130km a w zasadzie 120km/h bo do 130 musi sie troche 'rozbujac' ?

 

I jescze jeden problem mianowicie gdy kupilem moto to powyzej 7-8tyś obrotów moto doznawał naprawde dobrego 'kopa' i na 2ce bylo czuc przyspieszenie a teraz powyzej 8tys nie odczuwam tak jak wczesniej. Oczywiscie moto nie katowalem , nie stawialem na gume ani innych wygłupów. Krecilem moto do zwykle do 10-11tys obrotów. Po zakupie przejechalem 3tyś km i nagle stracil na przyspieszeniu i nie 'rwie' tak mocno powyzej 8tys obrotow jak wczesniej ale jednoczesnie nie stracil na predkosci. na 5ce osiaga 120km/h przy 10.5-11k obrotów.

 

Aha i czy zużyte klocki hamulcowe moga trzeć o tarcze ?

 

prosilbym jescze o podanie osiagow 'normalnej' nsr 125. Tzn jakie osiagi ma powiedzmy na 5ce przy 10-10.5tys obrotow? I czy 6ym biegu kazda nsr robi sie taka mułowata?

 

sory za taki dlugi post ale chcialem wszystko dokladnie opisac.

Edytowane przez nsr-125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co slyszalem to to jest blokada na module i moto wkreca sie tylko do 10,5 11 tys. Sprawdz tez kompresje. Ja ostatnio jezdzilem na nsr calkowicie odblokowanej i tam wskazowka obrotomierza wskakiwala doslownie na 12tys bez problema.

Jezeli klocki tra o ttarcze i slychac wyrazne ocieranie to sa do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba mnie nie zrozumiales.... moto wkreca sie bez problemowo do 12tys wiec to napewno nie moduł.

Chodzi mi glownie o strate na przyspieszeniu po 8tys obrotow no i troche tez o predkosc.

 

Zawór wydechowy znajduje sie zaraz przy cylindrze czy gdzie ? i jak go trzeba wyregulowywac? bo gdzies wyczytalem ze to wlasnie on odpowiada za moc moto po 7-8tys obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie. Zawor wydechowy moze byc nie calkowicie otwarty i ci blokowac mocy troche wiec moto sie tak nie wkreca. Jest on na polaczeniu cylindra z wydechem. POZDRO

na bank to jest przyczyna :notworthy: równiez sie zgadzam.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok ;]

ale moze mi ktos powiedziec jak sie ten zawór reguluje :C ?

aha i jesczcze moja nsrka ma takie osiagi: i nie wiem czy jest zablokowana...

 

1 do 40 km/h

2 do 70 km/h

3 do 90 km/h

4 do 105 km/h

5 do 120 km/h

Oczywiscie krece nsrke do 10.5tyś/rpm.

 

I stad nasuwa mi sie pytanie czy jest zablokowana? widzialem ze inne nsrki leca na 5ym biegu 140..

Edytowane przez nsr-125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...