Skocz do zawartości

jawa 350 nie odpala na zimno


qbag
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z silnikem w jawie 350 ts. Na zimnym silniku nie ssie paliwa do cylindrów. Jak już odpali (po długim kopaniu) to jest super, za każdym kopnięciem, puki nie wystygnie. Silnik jest po remoncie, wymieniłem prawie wszysto. Uszczelnienia w w skrzyni korbowej także (te między łolżyskami). Nie mam pomysłu co z tym dalej robić. Może coś przeoczyłem, ale co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz wygląd świecy?

 

Niewiem czy w Jawie jest ssane, jak nie to powinien być zatapiacz pływaka. Trzeba jakoś wzbogacic mieszankę przy rozruchu.

 

Może to wina gaźnika, jest źle wyregulowany, za uboga mieszanka.

 

Mama nadzieję, że silnik jest dobrze wyremontowany, zapłon też odpowiednio ustawiony.

Edytowane przez Lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

za młodzieńczych czasów przerabiałem ten problem

cóż nie chcę cię martwić ale czeka cię rozbieranie silnika

przyczyną złego palenia jest wyrobiona przegroda pomiędzy skrzynkami korbowymi

koszt spory i pracy dużo

to ,że ci nie ssie paliwa polega na tym ,że zamiast wytwarzać podciśnienie w czasie suwu ssania

to wywala je na drugą skrzynkę korbową

kiedy jest zimny tym samym gorzej mu zassać Pb niz na ciepłym

to jest problem wszystkich jaw 350

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem czy w Jawie jest ssane, jak nie to powinien być zatapiacz pływaka. Trzeba jakoś wzbogacic mieszankę przy rozruchu.

W jawach jest ssanie.

 

to jest problem wszystkich jaw 350

 

nie we wszystkich bo u mnie niema takiego problemu

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

za młodzieńczych czasów przerabiałem ten problem

cóż nie chcę cię martwić ale czeka cię rozbieranie silnika

przyczyną złego palenia jest wyrobiona przegroda pomiędzy skrzynkami korbowymi

koszt spory i pracy dużo

to ,że ci nie ssie paliwa polega na tym ,że zamiast wytwarzać podciśnienie w czasie suwu ssania

to wywala je na drugą skrzynkę korbową

kiedy jest zimny tym samym gorzej mu zassać Pb niz na ciepłym

to jest problem wszystkich jaw 350

pozdr

ja tę przegrode zregenerowałem, znam ten problem, wymieniłem co trzeba (łożyska środkowe wału, obudowe łożyska, pierścień) uszczelniłem czoło wału. Myśle że tam problemu nie ma.

 

Mam obawy co do gaźnika, oczywiście ma on ssanie i działa prawidłowo (na zapalonym silniku są dużo wyższe obroty na ssaniu). Ogólnie gażnik nowy nie jest i może to kwestia wyregulowania ilości paliwa w gaźniku ? ile ma byc tego paliwa . (Dysze wymieniłem)

Jeszcze jeden problem to niskie obroty nie zawsze można je wyregulować i mają tendencje do pływania.

Jawa dość długo schodzi z obrotów, nie wiem dla czego. Czy to ma związek z gaźnikiem ( którymi elementami?)

 

A jaki masz wygląd świecy?

 

Niewiem czy w Jawie jest ssane, jak nie to powinien być zatapiacz pływaka. Trzeba jakoś wzbogacic mieszankę przy rozruchu.

 

Może to wina gaźnika, jest źle wyregulowany, za uboga mieszanka.

 

Mama nadzieję, że silnik jest dobrze wyremontowany, zapłon też odpowiednio ustawiony.

zapłon ok kolor świec wpada w pomarańcz, gaźnik regulowałem według opisu na necie.

- pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jawa dość długo schodzi z obrotów, nie wiem dla czego. Czy to ma związek z gaźnikiem ( którymi elementami?)

Jak dlugo schodzi z obrotów to bardzo możliwe, ze masz za uboga mieszanke paliwową powietrzną. Zwiazane jest to z ustawieniem iglicy w gaźniku.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzięki za podpowiedzi. Co do gaźnika, mam stary gaźnik od jawy 175, czy mogę bez problemu założyć ten gaźnik do ts-ki (tylko po to żeby sprawdzić czy to na 100% gaźnik niedomaga)?

Na oko gaźnik od 175 jest mniej zużyty. Ma ten zabieg jakiś sens, czy dać luz i grzebać w oryginale?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tę przegrode zregenerowałem, znam ten problem, wymieniłem co trzeba (łożyska środkowe wału, obudowe łożyska, pierścień) uszczelniłem czoło wału. Myśle że tam problemu nie ma.

 

Mam obawy co do gaźnika, oczywiście ma on ssanie i działa prawidłowo (na zapalonym silniku są dużo wyższe obroty na ssaniu). Ogólnie gażnik nowy nie jest i może to kwestia wyregulowania ilości paliwa w gaźniku ? ile ma byc tego paliwa . (Dysze wymieniłem)

Jeszcze jeden problem to niskie obroty nie zawsze można je wyregulować i mają tendencje do pływania.

Jawa dość długo schodzi z obrotów, nie wiem dla czego. Czy to ma związek z gaźnikiem ( którymi elementami?)

zapłon ok kolor świec wpada w pomarańcz, gaźnik regulowałem według opisu na necie.

- pozdrawiam

 

 

Możesz próbować gaźnik ustawiać i zmieniać skład mieszanki ale i tak ci to nic prawdopodobnie nie da

swego czasu byłem tak zdesperowany ,że wymieniłem gaźnik na nówkę i regulacja nic nie dała

dopiero wymiana aluminiowego uszczelnienia-przegrody skrzyń korbowych na nową pomogła

i wiem co mówię bo miałem tego kilka sztuk

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dlugo schodzi z obrotów to bardzo możliwe, ze masz za uboga mieszanke paliwową powietrzną. Zwiazane jest to z ustawieniem iglicy w gaźniku.

Co do iglicy (jest w środkowym położeniu) , na dolne, czy górne położenie mam przestawić?

 

 

Możesz próbować gaźnik ustawiać i zmieniać skład mieszanki ale i tak ci to nic prawdopodobnie nie da

swego czasu byłem tak zdesperowany ,że wymieniłem gaźnik na nówkę i regulacja nic nie dała

dopiero wymiana aluminiowego uszczelnienia-przegrody skrzyń korbowych na nową pomogła

i wiem co mówię bo miałem tego kilka sztuk

pozdr

Tą przegrode wymieniłem razem z pierścieniem pod nią, na nówkę remontując silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam pytanie do kolegi, który remontował TS 350.

 

Kilka dni temu kupiłem taką Jawkę, trochę w opłakanym stanie, trochę nią pojeździłem, a że nie za bardzo chciała jeździć, rozebrałem silnik. Jeszcze nie wyjąłem walu, ponieważ nie mam ściągacza i nie mogę ściągnać zębatki z prawej strony wału.

 

Kolego mógł byś mi tak oriętacyjnie powiedzieć jaki jest koszt wszystkich łożysk, regeneracji wału, szlifu i co jeszcze ewentualnie powinienem w tym silniku wymienić. Nie za bardzo się znam na tym ponieważ to mój pierwszy motor (i od razu remont) .

 

Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

W tym tygodniu zabieram się za remont. Już silnik rozebrany. Jeszcze nie miał robionego szlifu, skrzynia dobra, jeszcze do wymiany kopniak razem z wałkiem rozruchu. Zacznę od szlifu później wał łożyska i składam.

b.gif

 

Pzdr.

Edytowane przez baxxs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...