qbag Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Mam problem z silnikem w jawie 350 ts. Na zimnym silniku nie ssie paliwa do cylindrów. Jak już odpali (po długim kopaniu) to jest super, za każdym kopnięciem, puki nie wystygnie. Silnik jest po remoncie, wymieniłem prawie wszysto. Uszczelnienia w w skrzyni korbowej także (te między łolżyskami). Nie mam pomysłu co z tym dalej robić. Może coś przeoczyłem, ale co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 (edytowane) A jaki masz wygląd świecy? Niewiem czy w Jawie jest ssane, jak nie to powinien być zatapiacz pływaka. Trzeba jakoś wzbogacic mieszankę przy rozruchu. Może to wina gaźnika, jest źle wyregulowany, za uboga mieszanka. Mama nadzieję, że silnik jest dobrze wyremontowany, zapłon też odpowiednio ustawiony. Edytowane 16 Września 2006 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 78 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Witamza młodzieńczych czasów przerabiałem ten problemcóż nie chcę cię martwić ale czeka cię rozbieranie silnika przyczyną złego palenia jest wyrobiona przegroda pomiędzy skrzynkami korbowymikoszt spory i pracy dużo to ,że ci nie ssie paliwa polega na tym ,że zamiast wytwarzać podciśnienie w czasie suwu ssania to wywala je na drugą skrzynkę korbową kiedy jest zimny tym samym gorzej mu zassać Pb niz na ciepłym to jest problem wszystkich jaw 350pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Niewiem czy w Jawie jest ssane, jak nie to powinien być zatapiacz pływaka. Trzeba jakoś wzbogacic mieszankę przy rozruchu.W jawach jest ssanie. to jest problem wszystkich jaw 350 nie we wszystkich bo u mnie niema takiego problemu POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbag Opublikowano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Witamza młodzieńczych czasów przerabiałem ten problemcóż nie chcę cię martwić ale czeka cię rozbieranie silnika przyczyną złego palenia jest wyrobiona przegroda pomiędzy skrzynkami korbowymikoszt spory i pracy dużo to ,że ci nie ssie paliwa polega na tym ,że zamiast wytwarzać podciśnienie w czasie suwu ssania to wywala je na drugą skrzynkę korbową kiedy jest zimny tym samym gorzej mu zassać Pb niz na ciepłym to jest problem wszystkich jaw 350pozdrja tę przegrode zregenerowałem, znam ten problem, wymieniłem co trzeba (łożyska środkowe wału, obudowe łożyska, pierścień) uszczelniłem czoło wału. Myśle że tam problemu nie ma. Mam obawy co do gaźnika, oczywiście ma on ssanie i działa prawidłowo (na zapalonym silniku są dużo wyższe obroty na ssaniu). Ogólnie gażnik nowy nie jest i może to kwestia wyregulowania ilości paliwa w gaźniku ? ile ma byc tego paliwa . (Dysze wymieniłem)Jeszcze jeden problem to niskie obroty nie zawsze można je wyregulować i mają tendencje do pływania.Jawa dość długo schodzi z obrotów, nie wiem dla czego. Czy to ma związek z gaźnikiem ( którymi elementami?) A jaki masz wygląd świecy? Niewiem czy w Jawie jest ssane, jak nie to powinien być zatapiacz pływaka. Trzeba jakoś wzbogacic mieszankę przy rozruchu. Może to wina gaźnika, jest źle wyregulowany, za uboga mieszanka. Mama nadzieję, że silnik jest dobrze wyremontowany, zapłon też odpowiednio ustawiony.zapłon ok kolor świec wpada w pomarańcz, gaźnik regulowałem według opisu na necie.- pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Jeśłi motocykl schodzi Ci długo z obrotów to najprowdopodobniej żle wyregulowany gażnik lub lewe powietrze łapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Jawa dość długo schodzi z obrotów, nie wiem dla czego. Czy to ma związek z gaźnikiem ( którymi elementami?)Jak dlugo schodzi z obrotów to bardzo możliwe, ze masz za uboga mieszanke paliwową powietrzną. Zwiazane jest to z ustawieniem iglicy w gaźniku. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbag Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Witam, dzięki za podpowiedzi. Co do gaźnika, mam stary gaźnik od jawy 175, czy mogę bez problemu założyć ten gaźnik do ts-ki (tylko po to żeby sprawdzić czy to na 100% gaźnik niedomaga)?Na oko gaźnik od 175 jest mniej zużyty. Ma ten zabieg jakiś sens, czy dać luz i grzebać w oryginale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 jak długo ci spada z obrotów to będzie wina nieszczelności gaźnikaa jak masz drugi gaźnik to musisz zobaczyć czy mocowania ci będa pasowały pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Ten od tski pasuje?Mnie się wydawało, że ma inne mocowania.Najpierw porządnie ją przlej potem pal.Na koniec wyreguluj gaźniczek za pomocą serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 78 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 ja tę przegrode zregenerowałem, znam ten problem, wymieniłem co trzeba (łożyska środkowe wału, obudowe łożyska, pierścień) uszczelniłem czoło wału. Myśle że tam problemu nie ma. Mam obawy co do gaźnika, oczywiście ma on ssanie i działa prawidłowo (na zapalonym silniku są dużo wyższe obroty na ssaniu). Ogólnie gażnik nowy nie jest i może to kwestia wyregulowania ilości paliwa w gaźniku ? ile ma byc tego paliwa . (Dysze wymieniłem)Jeszcze jeden problem to niskie obroty nie zawsze można je wyregulować i mają tendencje do pływania.Jawa dość długo schodzi z obrotów, nie wiem dla czego. Czy to ma związek z gaźnikiem ( którymi elementami?)zapłon ok kolor świec wpada w pomarańcz, gaźnik regulowałem według opisu na necie.- pozdrawiam Możesz próbować gaźnik ustawiać i zmieniać skład mieszanki ale i tak ci to nic prawdopodobnie nie da swego czasu byłem tak zdesperowany ,że wymieniłem gaźnik na nówkę i regulacja nic nie dała dopiero wymiana aluminiowego uszczelnienia-przegrody skrzyń korbowych na nową pomogłai wiem co mówię bo miałem tego kilka sztukpozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbag Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Jak dlugo schodzi z obrotów to bardzo możliwe, ze masz za uboga mieszanke paliwową powietrzną. Zwiazane jest to z ustawieniem iglicy w gaźniku.Co do iglicy (jest w środkowym położeniu) , na dolne, czy górne położenie mam przestawić? Możesz próbować gaźnik ustawiać i zmieniać skład mieszanki ale i tak ci to nic prawdopodobnie nie da swego czasu byłem tak zdesperowany ,że wymieniłem gaźnik na nówkę i regulacja nic nie dała dopiero wymiana aluminiowego uszczelnienia-przegrody skrzyń korbowych na nową pomogłai wiem co mówię bo miałem tego kilka sztukpozdrTą przegrode wymieniłem razem z pierścieniem pod nią, na nówkę remontując silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxs Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Witam. Mam pytanie do kolegi, który remontował TS 350. Kilka dni temu kupiłem taką Jawkę, trochę w opłakanym stanie, trochę nią pojeździłem, a że nie za bardzo chciała jeździć, rozebrałem silnik. Jeszcze nie wyjąłem walu, ponieważ nie mam ściągacza i nie mogę ściągnać zębatki z prawej strony wału. Kolego mógł byś mi tak oriętacyjnie powiedzieć jaki jest koszt wszystkich łożysk, regeneracji wału, szlifu i co jeszcze ewentualnie powinienem w tym silniku wymienić. Nie za bardzo się znam na tym ponieważ to mój pierwszy motor (i od razu remont) . Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Jeżeli chcesz wszystko mieć dobrze to i z 500zł Cię to wyniesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxxs Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 (edytowane) Dzięki!W tym tygodniu zabieram się za remont. Już silnik rozebrany. Jeszcze nie miał robionego szlifu, skrzynia dobra, jeszcze do wymiany kopniak razem z wałkiem rozruchu. Zacznę od szlifu później wał łożyska i składam. Pzdr. Edytowane 24 Września 2006 przez baxxs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.