Skocz do zawartości

Silnik S32 S34


poll
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i mam do was pytanko.Mianowicie mam dwa silnik s34(montowane w ostatnich WFM),ora silnik S32 (montowaqne w shl m11)Mam pytanko czym te silniki sie w sumie rózniły(poza cylindrem oczywiście i głowicą) czy mozna bez obaw zamieniac w nich części bo mam bardzo ładne kartery w jedny a wdrugim mam zrobiony szlif cylindra i bym je sobie sparował. W sumie juz tak jezdziłem ale hela była jakaś słaba max prędkośc po równej drodze i z wiatrem to 80(ale to było przed kapitalnym remontem silnikas34 z cylindrem s32).Czy moze lepiej wrócic do oryginału i niekombinować bo jednak sie czymś róznia.Proszę o wypowiedz w tej kwestji.Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na sprawdzonej konstrukcji silnika S-01 i wykorzystujac elementy silnikow S-32 oraz s-33 opracowano nowy silnik motocyklowy oznaczony symbolem S-34- silniki wiec nie powinny sie roznic duzo (jesli chodzi o dol) jedynie cylinder i glowica roznily sie w SHL i WFM. Silnik S-34 (WFM) ma charekterystyczny uklad zeber na glowicy i cylindrze o kanciastym kształcie. Czesci mozna zamieniac. lecz ja preferuje oryginał. Decyzja nalezy do ciebie.

Pozdrawiam piotrek :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...