poll Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Witam wszystkich i mam do was pytanko.Mianowicie mam dwa silnik s34(montowane w ostatnich WFM),ora silnik S32 (montowaqne w shl m11)Mam pytanko czym te silniki sie w sumie rózniły(poza cylindrem oczywiście i głowicą) czy mozna bez obaw zamieniac w nich części bo mam bardzo ładne kartery w jedny a wdrugim mam zrobiony szlif cylindra i bym je sobie sparował. W sumie juz tak jezdziłem ale hela była jakaś słaba max prędkośc po równej drodze i z wiatrem to 80(ale to było przed kapitalnym remontem silnikas34 z cylindrem s32).Czy moze lepiej wrócic do oryginału i niekombinować bo jednak sie czymś róznia.Proszę o wypowiedz w tej kwestji.Z góry dziękuje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 dol sie nie rozni-tylko gora jest inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 na sprawdzonej konstrukcji silnika S-01 i wykorzystujac elementy silnikow S-32 oraz s-33 opracowano nowy silnik motocyklowy oznaczony symbolem S-34- silniki wiec nie powinny sie roznic duzo (jesli chodzi o dol) jedynie cylinder i glowica roznily sie w SHL i WFM. Silnik S-34 (WFM) ma charekterystyczny uklad zeber na glowicy i cylindrze o kanciastym kształcie. Czesci mozna zamieniac. lecz ja preferuje oryginał. Decyzja nalezy do ciebie.Pozdrawiam piotrek :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.