emir_cbr Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Oj piranie piranie. Ale Ciebie i tak podziwiam cała piatka, fiu fiu, i moto tylko gratulować. A co do oponki to dziś kupiłem sobie na tył :biggrin: przód myslałem że dociągnie do końca sezonu, ale patrze a guma jakaś taka sparciała jakby popękana że mam strach, no i kolejny wydatek przód do faierblad'a (130/70/16) znaleźć toto to niezła sztuka, a ja potrzebuje na juz.A co do pirani do mam 2 szt. obie samiczki :biggrin: i samca :biggrin: Pozdro... Zgadzam sie Viper, jeździsz szybko oponka szybko się kończy :) no ale jak tu wolno jeździć, nie da się :) pozrdo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikodem Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 (edytowane) ja na D207 oszczędzając przejechałem 6tysi przód i tył do wymiany (były nowe) tagrze jezeli pałował to bardzo możliwe że bez palenia gumy się obyło ...pozdrŻebym to wiedział wczoraj to bym nie kupił ( bo była okazyjna cena!!) znowu D 207 . W południe założyłem.Tłumię agresora w sobie - jeżeli to możliwe? o zobaczymy w przyszłym roku. Czy będzie temat pt. Dunlopy D 207 są do d..y i burzą spokój w rodzinie :) ( słyszelibyście moją żonkę ) .Opona w jej shadowce jak nowa chociaż ja też nią pomykam :biggrin: ( ale to przecież z innej bajki ) Ps Ostatecznie moto nie po to żeby sobie nie dać w kaszkę podmuchać, no nie? Edytowane 12 Września 2006 przez Nikodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 wiem tez mam żonke a w tym sezonie drugi komplet założyłem następnym razem kup PIRELLI DIABLO STRADA będziesz miał spok na conajmniej 8-10tyś a do sportowej jazdy drogowej napewno wystarczypozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Ja też sie przerzucę chyba na jakieś Sportowo-turystyczne modele bo te frędzle gumy tak okrutnie biją po portfelu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 W XJR'ze Dunlop D-207 wytrzymał do normalnej wymiany tak z 7-8tys.km. przy extremalnym wykorzystaniu czyli do płócienka ponad 9tys.km. Jak była wymieniana ( na Łotwie ) to była cieńsza od rowerowej dętki ;) :icon_mrgreen: . Gumy nie palę bom centuś ale jeżdżę raczej szybko i ostro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Tak to była 207, kosztowny sezon !!! Jestem rozczarowany tymi oponami Temat do przemyślenia, pora na zmiany to tak być nie może.... Ale to wg mnie całkowicie błedne rozumowanie...! W zamian za krótką żywotność dostajesz doskonałe klejenie się, czytaj - duże bezpieczeństwo i - co dla mnie osobiście najistotniejsze - maksimum frajdy z jazdy. Tak TA AKURAT opona jest pomyślana. Ja ostatnio zjechałem D207 w wersji GP w niecałe 3000 km. I co? I zajebiście. Zakładając ją wiedziałem, że nie wystarczy na długo, ale co moje na Torze, to moje. Reasumując - osobiście polecam dobieranie opon do własnych planów dotyczących jazdy. Jeśli ktoś ma w planie turystykę, to niech odpuście sobie Dragony, Diabli, D209 czy M1 i niech kupi oponę turystyczną! A na ostrej jeździe w zakrętach nie ma co oszczędzać na bezpieczeństwie... To moje zdanie, stram się ludzi w Warsztacie przekonywać na podobne myślenie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Zgadzam się w pełni z Dominikiem. Ja po założeniu D209 GP wreszcie rozumiem co to znaczy że opona "klei się do asfaltu" :icon_mrgreen: Czego nie było można powiedzieć o tańczącym w winklach Bridgestonie BT012. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikodem Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 (edytowane) Ale to wg mnie całkowicie błedne rozumowanie...! W zamian za krótką żywotność dostajesz doskonałe klejenie się, czytaj - duże bezpieczeństwo i - co dla mnie osobiście najistotniejsze - maksimum frajdy z jazdy. Tak TA AKURAT opona jest pomyślana. A na ostrej jeździe w zakrętach nie ma co oszczędzać na bezpieczeństwie... To moje zdanie, stram się ludzi w Warsztacie przekonywać na podobne myślenie. pzdr Dzieliłem się odczuciem. W zasadzie chodziło mi o cenę i trwałość opony. Rozumiem że "coś za coś" ale chciałbym trochę więcej za tą cenę!!! Przecież jeżeli wytrzymuje tyle co wytrzymała 4 tysiące to niech ją nazwą " świetna opona jednosezonowa " Stosunek jakości do ceny mnie osobiście nie zadowala. Jestem w stanie zapłacić za jakość i zwykle tak postępuję ale niech ta jakość przekłada się również na trwałość. Tak więc czekam na sugestię "złotego środka"- bo chyba każdemu o to chodzi co nie? Edytowane 14 Września 2006 przez Nikodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 (edytowane) Ja zakupiłem w tym tygodniu ARX GT501 ,zobaczymy co z tego wyniknie. Pierwszy zakup nowych opon do moto :D Edytowane 14 Września 2006 przez markom13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezar28 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 wiem tez mam żonke a w tym sezonie drugi komplet założyłem następnym razem kup PIRELLI DIABLO STRADA będziesz miał spok na conajmniej 8-10tyś a do sportowej jazdy drogowej napewno wystarczypozdr Mam takową w swojej Ceberce i polecam. Co prawda nie jest to sportowa opona , ale na nasze polskie drogi idealna. Po 6 kkm niewiele się zużyła i widać tylko lekką "kańciatość " wynikającą z mojej turystycznej jazdy. Przód trzyma idealnie, wielokrotnie zdarzyło mi się zahamować z piskiem, natomiast tył rewelacyjnie robi powerslide'a, z których ja nie jestem zadowolony. Mokra nawierzchnia = suchą nawierzchnią - czyli brak różnicy podczas jazdy. Dla mojego stylu jazdy w zupełności mi odpowiada. Poprzednie "Brigstone" były ....... lepiej nie będę wulgarny bo znów dostane ostrzeżenie od moralniaków. Generalnie przyjmuje się że sportowe wytrzymują 6kkm, a sportowo turystyczne 10-12 kkm, a drewniane metzelery przeżywają nawet motocykl.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Tak więc czekam na sugestię "złotego środka"- bo chyba każdemu o to chodzi co nie? No to masz - Pirelli Diablo Strada. Bardzo dobra, wytrzymała, klejąca się guma. Na Torze ucieka i szlag człowieka trafia, ale w normalnej jeździe powinna spełniać dla Ciebie funkcję złotego środka. A to pojęcie cholernie względne, dla każdego jest inne. Dla mnie Strada nim nie jest na przykład. Z Pirelli jest nim Diablo Supercorsa SP2, na której zrobiłbyś może 4000 km i zaczął na nią klnąć, że już środka nie ma (na boki nie można narzekać, bo nawet nowa nie ma nacięć bocznych). No widzisz, ja nie klnę na nią, mogę dać jej buzi nawet :D Za te 4k km fantastycznej zabawy. To tylko kwestia oczekiwań :flesje: Oczywiste jest, że jak jadę w dłuższą trasę to albo dobijam torówkę, albo zakładam oponę turystyczną...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Tylko się Dominik nie zapomnij jak zobaczysz fajny winkiel, że już nie masz SP2 pod dupą :flesje: Drewniane Metzelery hehe dobry tekst... Jeśli hamujesz z piskiem gumy to wcale nie swiadczy o jakosci opony bo zamiast pisku powinieneś strzelić stoppie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 a ja mam takie pytanie czy do swojej CBR 900RR z95 roku model SC28 moge wrzucic na tyl sportowa opone a z przodu zostawic normalna (jest w super stanie). Czy takie polaczenie polepszy jakos jazdy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 a co rozumiesz pod okresleniem "normalna" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Nikodem, wszystko w normie 4tys to calkiem duzy przebieg, u mnie tylna guma wytrzymuje 2-3tys km. A jest to Dunlop 208.Wcale jej nie pale, po prostu normalna jazda. Tylko motocykl troche mocniejszy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.