zoltecek Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 no po wypadzie moto zaczeło mi sie grzac sprawdzam płyn chłodzacy a tu ni ma patrze do oleju a z czerwonego zrolił sie zielony no i teraz mam problem bo musze kupic uszczelke nowa ale nie wiem jaka?? jak sie nazywa ta uszczelka i gdzie sie ona znajduje?? POMOCY!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Przypuszcam, ze chodzi o uszczelkę pod głowicą. A znajduje się pod głowicą... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 ponoc w LC4 ida pompy wody albo raczej uszczelki jakies na pompie ( Krokodylek zwaracam honor :) ) mysle ze to wina uszczelki pompy wodnej , a olej jak by dostal wody zrobil by sie koloru kawy z mlekiem Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Hej,Mi niedawno zdarzyła się ucieczka płynu z układu. Ale płyn ewakuował się pomyślaną dla takich akcji drogą, czyli przewodem pod korkiem. Po zagotowaniu wzrosło ciśnienie, zadziałała membrana w korku chłodnicy i płyn poszedł ciurkiem( prosto na dyfuzor(kolektor) zresztą). Więc jeśli faktycznie nie masz tego płynu w oleju, to może było tak też u Ciebie. Może zalej chłodnice i zrób próby, sprawdzając szczelność układu.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 cos mi nie gra z tym olejem...zielony? od czego?moze hmm... porob proby - wlej do probowki troche oleju i zmieszaj to z plynem chlodniczym. potem podgrzej :) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Też miałem padniętą uszczelke pod głowicą, ale płyn mi sie nie dostawał do oleju. Prędzej byłaby to wtedy wina po stronie głowicy. Ale moze to być tez uszczelka moze, nie wiem. Sprawdzaj poziom oleju, czy przybywa, ubywa itd. No i patrz czy siwego dymu nie ma za Tobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) Jedyne co mogę Ci na odległość powiedzieć, że jeśli Cię czeka wymiana uszczelki pod głowicą, to nie jest tragedia, bo zdjęcie głowicy i ustawienie rozrządu w LC4 jest banalnie proste-praktycznie nie sposób się pomylić przy ustawianiu, a i silnik szybko i prosto się rozbiera. Silnik rozbierałem, ale pompy nigdy nie naprawiałem więc nie doradzę. Pompę wymienia sie też szybko, tylko nie wyciągaj jej na siłę, jak nie chce wyjść to obróć wałem bo siedzi ona na takim sprzęgiełku i najlepiej wychodzi w jednej pozycji. Edytowane 13 Września 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 własnie a jak dobrze ustawic rozrzad? wiem ze sa tam jakies znaczenia na kole zebatym rozrzadyu ale nie wiem dokładnie co i jak i czy musze planowac głowice bo obiło mi sie o uszy ze trzeba w singlach planowac jak to jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 glowice zostaw, a rozrzad tak ustawiaj jak ostatnio u mnie robilismy.. chyba ze nie zmieniles tej uszczelki.. dalej ci tak klekocze jak na zlocie? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 (edytowane) glowice zostaw, a rozrzad tak ustawiaj jak ostatnio u mnie robilismy.. chyba ze nie zmieniles tej uszczelki.. dalej ci tak klekocze jak na zlocie? silnik juz nie klekocze bo uszczelke zmieniłem ale wogole o czym ty gadasz ja nie mowie o ustawieniu zaworow a rozrzadu !!!! :icon_mrgreen: Edytowane 14 Września 2006 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 (edytowane) przeta zawory wchodza w sklad rozrzadu po zdjeciu gloewicy oddaj do ploanowania , jesli gosc stwierdzi ze jest ok to ci ja tylko wypoleruje na maszynie ,a jesli bedzie nierowna to ja szlifnie ,umnie tylko wypolerowal bo powiedzial ze nie wymaga planowania Edytowane 14 Września 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 (edytowane) znalazłem usterke simering padł od pompy cylinder jest ok bo sprawdzałem tak: zapełniłem komory chłodzace cylindra poprzez waz ktory stał sie miernikiem i pokazywał ilosc wody w cylindrze kopałem motocykl cieczy nie ubyło gazy zadne sie rowniez nie wydostawały z tego rozumiem ze z uszczelka jest ok prawda ??? aaa po złozeniu moto zaleje go zwykłym luxem na chwile i zobaczymy czy mleko sie znow nie zrobi :/ Edytowane 14 Września 2006 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 No to ojciec żeś radykalnie pojechał z tym badaniem uszczelki pod głowicą...No ale do rzeczy-ustawienie rozrządu w LC4:-patrzysz na skrzynię korbową od strony zmiany biegów. Szukasz wkręconej pojedyńczej śrubki imbusowej z dość grubą podkładką. Wykręcasz tą śrubkę i jeśli za nią jest wał korbowy-bingo! Znalazłeś właśnie przyrząd do blokowania wału korbowego który KTM załącza do każdej sztuki LC4. Zdejmujesz podkładkę i delikatnie wkręcasz powtórnie tą śrubkę. Jak poczujesz opór-obracaj wałem korbowym do chwili gdy bolec z tego imbusa wskoczy w specjalny otwór w wale korbowym. Dokręć śrubke, wał masz zablokowany właśnie w pozycji do ustawienia rozrządu. Następnie ustawiasz górne koło wałka rozrządu. Masz na kole zebatym taką ryskę która musi byc ustawiona dokładnie w poziomie, od strony zaworów wydechowych. Ryska ta powinna pokrywac się z poziomą płaszczyzną głowicy-jak zobaczysz będziesz wiedział o co chodzi, a jak nie będziesz wiedział to zadzwoń, powiem Ci o którą płaszczyznę chodzi.Nie zapomnij wkręcić z powrotem tej blokady wału, z podkładką.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 tak nie sprawdzisz szczelnosci ukladu , musialo by byc cisnienie w ukladzie chlodzacym , bo jesli dziura/pekniecie jest wielkosci uklucia szpilki to ot tak sobie ciecz przez niego nie przeleci, a gazowanie to spaliny wiec i tu nic nie spawdzisz bez odpalenia kozy Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.