joinery Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 może linka się zacina , sprawdź manetkę gazu czy chodzi swobodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Regulacja i synchronizacja gaźników . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oemb Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Linkę już sprawdzałem jest ok,może faktycznie synchro chociaż sprzedający mówił że moto jest po synchronizacji.Dam znać jak się uporam z tym.Ale jakby co to proszę o podpowiedzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oemb Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Witam to znowu Ja,jeszcze sie nie uporałem z tymi obrotami, na dodatek doszło jeszcze coś mianowicie, jak odpalę na zimnym silniku chwile pochodzi na ssaniu,ssanie cofam i jak manetą potrzymam go tak na 2 koła obr wrażenie jest jakby coś w piecu się zacinało co jakiś czas,(lub,ale aż tak sie nieznam,może łańcuch rozrządu przyciera jakąś obudowę-takie wrażenie)jak się nagrzeje tego nie zauważyłem.Śmigam nim dopiero od kilku tygodni i jeszcze chce się nacieszyć w tym sezonie świerzy wiatrem,póżniej będzie grzebanie.Macie Panowie jakieś podpowiedzi,a może jest jakis szczęśliwy posiadacz inazumy z oklolic Poznania-pozdro.Wady, zbyt wielu się nie doszukam:- Nazwa: Gdziekolwiek czegoś szukam, muszę się przebić przez setki materiałów dla GSXRów 750 i GSXFów 750. Części nie są tak popularne jak np. do CB750.- Ładny, ale rdzewiejący na łączeniu wydech 4w1- Kultura pracy silnika jak to w olejaku suzuki - kiepska. Trochę wprawy wymaga operowanie ssaniem przy rozgrzewaniu. CB750 ma tutaj przewagę.- Rdzewiejący zbiornik paliwa - u mnie tak jest i ponoć nie tylko. Nie wiem czy to kwestia użytkowania przeze mnie, czy egzemplarza, czy tak jest ogólnie, ale rdza się tego sprzęta łapie.Poza tym wady/zalety gatunkowe czyli:- brak owiewek- "tylko" 86KM w nowym pojeździe- ciężko rozgrzać sprzęt zimą (olejak)Generalnie mam 3 lata i nie mam zamiaru wymieniać na nic innego (najwyżej dokupię jeszcze jednego ściga żeby poczuć większego kopa)Witam kolegę,wreszcie doczekałem sie inazumy ale niemam żadnych lektur na jej temat.a widzę że kolega też posiada takie moto i stąd pytanie czy jest kolega w miarę możliwości oczywiście w stanie podzielić sie jakimi kolwiek informacjami na ten tem.Te podstawowe tzn moc,średnica tarczy cham,kąt nachylenia głowki ramy itd to wiem,fajnie bybyło w pdfie-pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
therminator Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 @oembWitaj Kolego. U mnie jest dokładnie tak samo (chociaż mam 1200). Taka uroda tych olejaków.Te dziwne dźwięki to prawdopodobnie brak synchronizacji gaźników.Na zimnym silniku (kiedy jest bardziej wrażliwy na brak regulacji) co jakiś czas występuje strzał w garze i daje efekt jakby uderzenie mechaniczne.Dźwięk jest podobny jakby się coś w tym momencie zacierało.Najczęściej występuje między 1500 a 2000 obr. na zimnym silniku.Przyzwyczaj się do tego i jeździj. Ustaw sobie wolne obroty na 1200-1300 obr. i zapomnisz o tych hałasach.Ja zrobiłem już prawie 5 tys. i przestałem się tym przejmować. Z podobnymi opiniami spotkałem się na innych forach. Inazumy to są piękne maszyny. Podobnie jak _SB_ też nie mam zamiaru sprzedawać tej maszyny, a co najwyżej dokupić drugie, "codzienne" moto na kiepskie pogody. Jak szukasz informacji, to zajrzyj na moją stronkę (na razie na phpBB - ale będę przerabiał na coś innego). Tam wrzuciłem parę interesujących dla posiadaczy inazumek informacji: http://inazuma.m4i.pl .Teraz idą długie wolne wieczory, więc pewnie będę dłubał przy maszynie - a co wydłubię to wrzucę w postaci opisu.W kolejce na umieszczenie czekają: wymiana sprzęgła, aplikacja kompletu naprawczego do pompy sprzęgła, wysprzęglika, aplikacja kompletu naprawczego pompy hamulca przedniego. Jak będę miał czas - to może zabiorę się za wymianę łożysk główki ramy. Makulatury do Inazumek nie znajdziesz w przeciwieństwie do części. PozdrawiamM. Cytuj --www.inazuma.m4i.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oemb Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @oembWitaj Kolego. U mnie jest dokładnie tak samo (chociaż mam 1200). Taka uroda tych olejaków.Te dziwne dźwięki to prawdopodobnie brak synchronizacji gaźników.Na zimnym silniku (kiedy jest bardziej wrażliwy na brak regulacji) co jakiś czas występuje strzał w garze i daje efekt jakby uderzenie mechaniczne.Dźwięk jest podobny jakby się coś w tym momencie zacierało.Najczęściej występuje między 1500 a 2000 obr. na zimnym silniku.Przyzwyczaj się do tego i jeździj. Ustaw sobie wolne obroty na 1200-1300 obr. i zapomnisz o tych hałasach.Ja zrobiłem już prawie 5 tys. i przestałem się tym przejmować. Z podobnymi opiniami spotkałem się na innych forach. Inazumy to są piękne maszyny. Podobnie jak _SB_ też nie mam zamiaru sprzedawać tej maszyny, a co najwyżej dokupić drugie, "codzienne" moto na kiepskie pogody. Jak szukasz informacji, to zajrzyj na moją stronkę (na razie na phpBB - ale będę przerabiał na coś innego). Tam wrzuciłem parę interesujących dla posiadaczy inazumek informacji: http://inazuma.m4i.pl .Teraz idą długie wolne wieczory, więc pewnie będę dłubał przy maszynie - a co wydłubię to wrzucę w postaci opisu.W kolejce na umieszczenie czekają: wymiana sprzęgła, aplikacja kompletu naprawczego do pompy sprzęgła, wysprzęglika, aplikacja kompletu naprawczego pompy hamulca przedniego. Jak będę miał czas - to może zabiorę się za wymianę łożysk główki ramy. Makulatury do Inazumek nie znajdziesz w przeciwieństwie do części. PozdrawiamM.Witam,super że się odezwałeś i przy okazji trochę mnie uspokoiłeś.U mnie też na zimnym czasami pójdzie strzał w rurę,ale jak się rozgrzeje to jest ok.To prawda że te maszyny są piękne,Ja bardzo chętnie stałbym się posiadaczem 1200,ale to jak sie uporam z moją,jest trochę do zrobienia.Dzięki za linka.Może kiedyś skrzyżujemy manety na jakiejś prostej.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Może kiedyś skrzyżujemy manety na jakiejś prostej.Pozdro. Dobre!Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oemb Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Tak jak pisałem wyżej daje znać jak się uporam z problemem,maszynka jeszcze gdzieś w listopadzie przestała chodzić na jeden cylinder,przyczyna -zawory,przy okazji czyszczone i synchro gazniki i jest ok.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat110 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Koledzy a jak reguluje się zawory w Inazumie 750, płytkami czy śrubkami , nie mogę się nigdzie doczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Raczej śrubki,tak ma moje jajo 750 z 99r.a to bliżniacze silniczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.