Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

ja mialem z niemiec, z blokada elektryki i jak kupilem na blacie 19 000km, i ksiazka serwisowa, wszystko oryginalne, sam sciagalem blokade i chodzil do 24 600, padl tlok i cylek i zrobilem remont i dalej jezdzil :) na tulei jeszcze lepiej smigal :biggrin:

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko jestem nowy na forum mam kmx125 z 2001 roku kupiłem go niecały tydzień temu co można zrobić żeby szedł więcej niż 120 km/h moto mam zciągnięte z niemiec i z tego co zauwazyłem to dyfuzor i końcówka są zmieniona ale niemam pojęcia jakiej firmy są te częsci bo nic na nich niepisze moto dostaje strzała od 6 tyś obr. :icon_arrow: :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko jestem nowy na forum mam kmx125 z 2001 roku kupiłem go niecały tydzień temu co można zrobić żeby szedł więcej niż 120 km/h moto mam zciągnięte z niemiec i z tego co zauwazyłem to dyfuzor i końcówka są zmieniona ale niemam pojęcia jakiej firmy są te częsci bo nic na nich niepisze moto dostaje strzała od 6 tyś obr. :eek: :banghead:

Jakie masz zębatki i opony? I te 120km/h przy jakich obrotach?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony mam szosowo terenowe 120 ok 7-8 tyś. obr. a z zębatkami to niewiem dzisiaj policze

Jeśli masz dokładnie 115km/h przy 7k to znaczy ze masz blokade na elektryce :icon_mrgreen: Widzę że jesteś z moich okolic podaj swój nr gg to może sie kiedys zgadamy na katuche :icon_mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze takie pytanie. Odblokowałem kmxa przynajmniej tak mi sie wydaje bo kreci na biegu ok 10k ale jakos tak nie równo wchodzi powyzej 7k przez jakis czas tez nie chce i dopiero później dalej kreci. Chodzi tu o brak wachy?(za mała dawka) Bo gaźnika nie regulowałem został w ustawieniu oryginalnym. Po odblokowaniu trzeba ustawiać dozownik jeśli jest też w oryginalnym ustawieniu? Jeśli tak to jak ma to wyglądać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema wyciągnełem ze swojego kmxa 130 to zablokowany raczej niejest ale mam inny problem kiedy sobie troche pojeżdze i zatrzymuje sie wrzucam na luz to motor niechce zejść z obrotów na wolnych noramlnie chodzi na 1k a tka trzyma sie koło 3-4k co to moze być?? :P miał ktoś coś podobnego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema wyciągnełem ze swojego kmxa 130 to zablokowany raczej niejest ale mam inny problem kiedy sobie troche pojeżdze i zatrzymuje sie wrzucam na luz to motor niechce zejść z obrotów na wolnych noramlnie chodzi na 1k a tka trzyma sie koło 3-4k co to moze być?? :icon_exclaim: miał ktoś coś podobnego ??

 

wyreguluj gaźnik (na ciepłym silniku), jeżeli to nie pomoże - sprawdź świece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema

sprzedalem wczoraj dt80 i mysle nad jakas 125 i mam do was jako do uzytkownikow kmx'ow pytanie, ile max spali kmx? przy ostrej jezdzie w lesie, na jakiejs trasie enduro itp

i czy ktos kiedys startowal kmx'em w rajdzie cross cantry? nadaje sie do tego ten motor bo tak pomyslalem czy czasem na sprobowac

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...