maniak90 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 To zależy co sie kwalifikuje do wymiany ;)no generalny remat silnika orientacyjnie jaki to koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slzet Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) to zależy jeżeli ma słabą kompresję, nowy cylinder (albo tulejowanie) w każdym razie nówka cylinder z tłokiem itd około tysiąca, lepsze zębatki i łańcuch około 300-400, nowe opony 100-200zł/szt, nie orientuje się w łożyskach hmm niewiem co jeszcze można ale zauważyłem że w kmxie jeżeli jest silnik w dobrym stanie - jeździ a jeżeli podupada - problemy z odpalaniem i ciężko mu ;) albo w ogóle nie ma ducha, i myśle że większość kmxów z allegro jest w stanie przejecać po 10 tys km ponieważ to są bardzo trwałe silniki (no może oprócz sprzęgła ;)). łap się za ebay.de tam jest dość dużo części do kmxa, można porównać sobie ceny i popatrzeć za ogólną dostępnością części. I według mnie lepiej kupić coś w dobrym stanie niż w średnim i remontować - taniej i mniej nerwów.. ps. też macie kłopoty ze sprzęgłem? Edytowane 2 Lipca 2007 przez slzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 No to tak tłok wossnera ok 370 zł korba proxa 290zł, założenie nowej korby 100zł, łożyska na wał i simeringi 40-120 zł (tu lepiej kupić jakieś porządne), uszczelki do silnika 100zł plus jakieś inne rzeczy (nowy olej do silnika, nowy płyn do chłodnicy, uszczelniacz do karterów, świeca) . No to jak zamkniesz się w 1000 za same części to jest dobrze. Pytałem się w serwisie ile zrobienie motorka czyli rozłożenie i złożenie całego silnika to powiedzieli około 300zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak90 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 http://allegro.pl/show_item.php?item=210984056http://allegro.pl/show_item.php?item=209900345http://allegro.pl/show_item.php?item=209453099a co myslicie na temat tych enduro ktory waszym zdaniem jest w najlepszym stanie i najbardziej oplaca sie go kupic??co sie dzieje jesli policja zlapie cie na moto bez papierow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slzet Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 pierwszy i ostatni raczej ok ale ten środkowy tak wiesz:/ mnie jak złapali za pierwszym razem to szarpali po komendach i na końcu dostałem upomnienie, dali do zrozumienia że następnym razem będzie mandat. dokumenty i ubezpieczenie motocykl miał ale nie miałem prawka i chyba tylko dlatego upomnienie. Z reguły takie mandaty wynoszą kilka tysięcy złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Mieliście racje faktycznie to coś z czujnikiem stopki było nie tak. Przetarłem szmatą i było ok ale jak stawiam na stopce i później zamykam znowu to samo za kazdym razem musze przecierac czujnik po otworzeniu stopki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 bo ten bolec sie zacina w czujniku ! wez go wypier*ol jak ci mowilem a nie zawracaj dupy :) :icon_razz: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 http://allegro.pl/show_item.php?item=210984056http://allegro.pl/show_item.php?item=209900345http://allegro.pl/show_item.php?item=209453099a co myslicie na temat tych enduro ktory waszym zdaniem jest w najlepszym stanie i najbardziej oplaca sie go kupic??co sie dzieje jesli policja zlapie cie na moto bez papierow?? najlepsza oferta to zdecydowanie ten pierwszy kmx, w drugim jest walek na roczniku a ta Dt jest bardzo starawa :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slzet Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 hmm to podobnie jak ja, i mam kmxa ale wydaje mi się nieraz za słaby, może dlatego że przesiadłem się z większego ale na pierwsze enduro kmx powinien być bardzo dobry, zaufaj :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slzet Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 jaki tłok najbardziej polecacie do kmxa? Wosner, prox? czym one się różnią? czy warto oszczędzać na tłoku? z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Jak spuścic olej z dozownika? Bo została mi konócwka nie wiem jakiego oleju wiem tyle ze jest błekitny a teraz mam r2 i nie wiem czy moge to ze sobą mieszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Cze mam takie pytanie jak ustawić zawór wydechowy. Bo u mnie jest tak że koło 5 tyś coś tam dopiero czuć, a od dołu to bardzo słabo ciągnie. Ustawiłem go tak że ten bolec całkowicie jest wepchnięty ile może, jak jest silnik wyłączony (czyli zawór zamknięty). Czy może go lepiej trochę otworzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 jak sciagniesz glowice i wyciagniesz te waleczki co sie obracaja, to na gorze ich sa znaki, a na necie gdzies widzialem obrazek jak maja byc ustawione bo sam z niego ustawialem, a ze do 5 nie idzie to norma bo taka natura 2T Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slzet Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) kropki na wałeczkach muszą być równo z nacięciami na popychaczu, w serwisówce, którą niedawno wrzuciłem jest tam o tym. Chodzi Tobie o to że do 5 muli czy po prostu ma małą moc na niskich? bo często (gdy muli) jest to wina świecy lub złej regulacji albo po prostu za dużo od niego oczekujesz, jak Bubu Goryl napisał że to jest 2T i chodzi o wysokie obroty ^^ Edytowane 19 Lipca 2007 przez slzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukKawasaki Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 (edytowane) siemka mam problem chcialem wymienic lozyska w tylnim kole sciagam zimeringi patrze zabezpieczenie tylko ze ono ma odlamane konce te z dziurkami i nie ma za co go scisnac zeby je wyciagnac. macie jakies pomysly Edytowane 20 Lipca 2007 przez LukKawasaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.