Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

Mam problem z moim kmx-se<motor pali mi bardzo dużo oleju(używam dozownika) litr oleju starrcza mi na około 20-25 litrów benzyny, z tego co się dowiadywałem to dozownik się napewno rozregulował ja niestety nie wiem godze on sięznajduje i jak go wyregulować. . Bardzo proszę o pomoc. Z góry thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM

Mam problem z moim kmx-se<motor pali mi bardzo dużo oleju(używam dozownika) litr oleju starrcza mi na około 20-25 litrów benzyny, z tego co się dowiadywałem to dozownik się napewno rozregulował ja niestety nie wiem godze on sięznajduje i jak go wyregulować. . Bardzo proszę o pomoc. Z góry thx

 

Dozownik masz pod siedzeniem. A śrubka do regulacji powinna być koło pompki oleju, przy silniku. Poszukaj.

A najlepiej jakbyś odłączył ten dozownik i mieszał sam, bo w twoim przypadku teraz daje za dużo, ale może być też tak, że coś sie w nim przyblokuje i... dupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść gaźnik (wiesz jak to jest "podobno"), zmień świece powinno pomóc.

 

 

Świeca jest zmieniona na dobrą do tego motoru. Gaźnik jak był podobno czyszczony to chyba był, ja nawet nie wiem jakby się do tego zabrać bo się po prostu nie znam na tym.

Jakieś wskazówki?

 

 

Czy regulator prądu lub moduł zapłonowy mogą być zepsute?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZNOWU JA i problemy z dozownikiem

mam zapytanie. Jak ten dozownik wyjąc tak porostu nie lac do niego oleju????????

z tego co wiem to jak tak zrobie to się zatrze pompka dozownika która znajduje się w silniku a to kosztuje około 150 zł. Czy by mógłby mi ktoś poradzić jak to zrobić żeby po jakimś czasie spowrotem założyć dozownik?

z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZNOWU JA i problemy z dozownikiem

mam zapytanie. Jak ten dozownik wyjąc tak porostu nie lac do niego oleju????????

z tego co wiem to jak tak zrobie to się zatrze pompka dozownika która znajduje się w silniku a to kosztuje około 150 zł. Czy by mógłby mi ktoś poradzić jak to zrobić żeby po jakimś czasie spowrotem założyć dozownik?

z góry dziękuje

 

Spuszczasz olej z dozownika, odłączasz wężyki, zaślepiasz(ale tak aby później dało sie je spowrotem "odślepić":biggrin:) powstałe w ten sposób otwory, odłączasz napęd pompki (takie koło zębate pod kapą sprzęgła) i... robisz mieszanke :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem ze swoją kawą.

Tak więc:

1. Jeżeli odkręcę mu do końca manetkę gazu to wtedy zamiast iść w moc, zaczyna coś strzelać (pierdzieć) i zalewa świecę... Na jedynce dwójce trójce jeżeli powoli odkręcam mu manetkę to wchodzi na obroty do tych 8 tyś. Jak wrzucę 4,5,6 wtedy obroty nie chcą podjeść powyżej 6 tyś. Cały czas prawie jeżdżę tylko do połowy odkręconej manetce bo inaczej zaczyna się pierdzenie.

 

Gaźnik był (podobno) czyszczony, regulowany u mechanika.

Nie ma on też mocy ponieważ KMX z tego co słyszałem jeszcze na 2 nawet rwie na koło a u mnie zamula i na jedynce nawet nie poderwie.

 

Proszę o pomoc :D

 

To się stało nagle czy od poczatku tak miales ?

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie???

 

 

Podobno tłok i cylinder są nowe z marca więc raczej w to wątpię.

Hmm elektronika? Co o tym myślicie? Moduł lub cos takiego? Przypominam iż zalewa świece. Przy pierścieniach nie miałby komprechy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to czasem nie blackbox ? Ja jak go mialem to krecil 7.5 i odcinalo i jak sie trzymalo max gaz to tez przylewało swiece i przygasal.... A swiece jaka masz ?

 

 

 

Świeca to do KMX czyli NGK BR8ES.

 

Powiedz gdzie jest ten blackbox?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z zaworem wydechowym strasznie ciężko chodzi wiec silnik nie daje rady go ruszyć. Poza tym tak mi sie wydaje że jest źle złożony bo nawet jeśli go przekręcę to ta komora dalej jest otwarta i mam do was takie pytanie (bo mam zamiar jutro go rozebrać) jak powinien być prawidłowo złożony tez zawór?? Widziałem schemat działania zaworu ale z niego dokładnie nie wiadomo jak go złożyć. Może ktoś go rozkładał i pamięta jak go złożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z zaworem wydechowym strasznie ciężko chodzi wiec silnik nie daje rady go ruszyć. Poza tym tak mi sie wydaje że jest źle złożony bo nawet jeśli go przekręcę to ta komora dalej jest otwarta i mam do was takie pytanie (bo mam zamiar jutro go rozebrać) jak powinien być prawidłowo złożony tez zawór?? Widziałem schemat działania zaworu ale z niego dokładnie nie wiadomo jak go złożyć. Może ktoś go rozkładał i pamięta jak go złożyć.

 

Te wałeczki od zawory wydechowego sa brudne z nagaru i dlatego ciezko chodza, trzeba je wyciagnac, ale zeby to zrobic trzeba sciagac glowice. Jak ustawić zawór opisywałem w tym temacie, chyba już ze 2 razy, nawet dalem obrazki wiec poszukaj.

 

 

a jak to wygląda? Jutro dam zdjęcie swojego modułu może coś poradzicie.

Zdjecie modułu nic nie da, poszukaj małej kwadratowej skrzyneczki, wychodzi z niej 5 kabli.

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...