NAZI Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Witam:] od dwoch dni jestem posiadaczem XT 600, no i mam taki problem bo nie umie sie polapac w cechacz zeby ustawic rozrzad, serwisowka mi sie nie chce sciagnac, a chcialbym na weekend ja zrobic zeby sobie posmigac:] znaczek T jest na magnecie ale nie wiem w ktore miejsce ma byc skierowany. z gory wieelkie dzieki za pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 witam zeby ustawic rozrzad to musisz ustawic tlok w gornym punkcie walek rozrzadu ustawic tak aby zawor ssacy byl w koncowej fazie zamykania a wydechowy w poczatkowej otwierania i wszycho nabank smiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 8 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 no tak, ale problem w tym ze zebym wiedzial kiedy te zawory sie mijają to musze miec zalozona pokrywe zaworów bo tam są popychacze zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 nie koniecznie na walku zakladam masz dwie krzywki one maja byc ustawione owalnym ksztaltem do gory tak zeby bylo Vwtedy skrecasz rozrzad ustawiasz zawory i kirka ps.jak tak ustawisz wtedy one sie beda mijac w gornym punkcie na bank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 8 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 fakt:] mam nadzieje ze bedzie ok:] Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Sorry ale jeżeli chcesz ustawić luzy zaworowe to musisz ustawić wał korbowy w położeniu T w końcu suwu sprężania a nie jak pisze Włodek 23 CBR w fazie „pokrycia zaworów” !!!!Jeżeli tak zrobisz to ( o ile zakres regulacji na to pozwoli ) to luzy będą takie że silnik będzie chodził jak sieczkarnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 fakt:] mam nadzieje ze bedzie ok:] Pozdrawiam[/quoteMoim zdaniem powinno sie wziąć ustawić tłok w górnym połozeniu i krzywki obie powinny być na tej samej wysokości czyli na równości muśzą być te końcówki które dociśkają popychacze i wtedy powinien być tak ustawiony rozrząd wtedy oba zawory ssące oraz wydechowe są zamknietę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 co do mojeego opisu jak to ustawic to dokladnie tak napisalem jak kiedys mi napisal PIOTR DUDEK bo rowniez sie borykalem z tym i chodzi sprzet do tej pory a nie sadze ze facet zle mi napisal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.