Zbyszekm Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Przymierzam sie do wymiany wlasnie takowego elemantu niejako przy okazji, bo definitywnie musze wywalic łańcuch alternatora. No wlasnie koszty nie małe zeby załatwic rozrząd i napęd alternatora za jednym razem. Zwracam sie więc z prośbą o rade do każdego co ma jakotakie pojęcie o tym co pisałem. Jak to ustrojstwo sprawdzic/ zmierzyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Jezeli jest to typowy napinacz z listwą zębatą to sposób postepowania jest następujący:Odkręcasz śrubę 12 ( lub o innym wymiarze – zależy od typu napinacza) znajdująca się centralnie w napinaczu.Uwaga: pod koniec wykręcania należy dobrze trzymać śrubę ponieważ przytrzymuje ona sprężynę.Wyciągasz tą śrubę ( kapturek ) ze sprężyną.Następnie wykręcasz dwie śruby imbusowe M6 i wyciągasz cały napinacz.Następnie zaznaczasz poziom jak daleko wysunięta jest listwa zębata i wypychasz ją za pomocą śrubokręta lub czegoś innego i patrzysz jak dużo zostało do wysunięcia.Jeżeli napinacz jest wysunięty do końca to łańcuch jest do wymiany .Łańcuch alternatora prosta sprawa- jak hałasuje to trzeba wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.