Prałat Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 POfilozofuję - duża ilość bagażu to pojęcie względne, ale powinien mimo wszystko dać radę. Natomiast z prędkościami do 140...hmmm...jego max. jest około 145. Przelotówki 120 to chyba bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobi Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Nie słuchaj porad w stylu: drag 650 za słaby, za mały. Śmieszą takie teksty w ustach przedstawicieli narodu, który jeszcze kilka lat temu śmigał tylko na parukonnych wsk-ach, mz, jawach itp. i to wszerz i wzdłuż Polski ;) Drag Star 650 to normalnej wielkości cruiser nie mini-cruiser, ani chopper, który w dużych seriach produkowany jest jeszcze chyba tylko w Chinach itp. Wygodny, solidny, pięknie się prezentujący. Stosunkowo niemały moment obrotowy przy niskich obrotach pozwala naprawdę sprawnie się poruszać. To nie plastik do stawiania na gumę! Są na tym 4um ludzie, którzy przejeździli 650-tkami po kilkadziesiąt tkm i przesiadali się na większe dragi bo ich było poprostu na to stać, a nie dlatego, że na "małym" dragu nie dało się jeździć.A co do mocy: czym byś w przyszłości nie jeździł, zawsze będziesz marzył, aby w prawej manetce było więcej.Pozdro PIOTR - tak tak zgadzam się ładnie to napisałeś wiem w jakiej sytuacji są osoby-forumowicze głodni nabycia nowego "pierwszego" moto ale jest to troszka męczące te czytanie "nie to jest lepsze, a nie bo to itd..." każdy bydzie chwoloł swoje tak to jest w życiu... chopy podejdźcie do tego z jajami, postawcie na swoim, to mi sie podobo i tyle na tyle mom kasy i spoko a dane techniczne na necie na każde moto prost i szybko wyszukać idzie...w moim przypadku nikt za mnie moto nie wybiyroł - to mo być moje to biera to co mi najlepiej podchodzipozdro do niezdecydowanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Wiecej mocy i wiecej mocy ... owszem.. może ... ale ... moja 650 jest taaaaka piekna ... żonatym i ciut juz za pozno ale jesliś wolny to jakas panne sobie wylansujesz ... ;) :) Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_pl Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 (edytowane) Panowie przecież nie rozmawiamy o rónicy między 1500 a 650 ??A virażka bije na łeb dragstara i to we wszystkim no może poza gabarytami.Osobiscie uważam że wlaśnie virazka nadaje sie na 1 sprzęt ,lżejsza zwrotniejsza,mocniejsza ,szybsza i na pewno łatwiejsza do prowadzenia i parkowania.Pozdrawiam. Polemizowałbym, i to dość zdecydowanie, z Twoją wypowiedzią. I to nie dla zasady i nie dlatego, że sam jeżdżę dragiem, bo jak wielokrotnie tu pisałem, jeszcze rok temu ujeżdżałem virażkę 535. Więc mogę niejako na świeżo mogę porównać moje wrażenia z jazd XV i XVS. I wielkość silnika nie ma tu większego znaczenia, bo nie porównujemy 650 i np. 1600, a 650 i 750 ccm.Bezsprzecznie lepiej jest wyważony i lepiej sie prowadzi DRAG (Prałat zgadzam sie z Tobą całkowicie). Napewno pewniej pokonuje zakręty i nie wali się przy powolnej jeździe. Dzięki większej masie draga w stosunku do XV750, jadąc czujesz, że prowadzisz prawdziwy motocykl. W dragu siedzisz niżej i trzymasz w rękach normalną, szeroką kierownicę, natomiast w virażce to trochę tak, jakbyś trzymał za uszy psa. Szersze opony draga zdecydowanie lepiej wybierają nierówności na naszych drogach. Natomiast parkowanie jest takie samo każdym motocyklem: podjeżdżasz, wyłączasz i stawiasz na stopkę. Poza tym za parę złotych więcej możesz mieć świeżego draga niż mocno starszawego XV750.Pomijam względy estetyczne, bo to indywidualna sprawa. Edytowane 5 Września 2006 przez piotr_pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 (edytowane) To teraz ja. Akurat 8 lat ujeżdżałem Virago 750, a ponad tydzień temu kupiłem Draga 1100. I co? Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu oszałamiającej różnicy w odczuciu ciągu silnika nie ma, w końcu Virago 750 ma bodajże najmocniejszy silnik w swojej klasie. Owszem, przy większych prędkościach Drag lepiej odjeżdża, ale podczas normalnej jazdy, czy też przy zbieraniu się do wyprzedzania Virażka radziła sobie równie dobrze. Jeździłem Virażką z kolegami na motkach powyżej literka (Rafał 1500) i radziła sobie znakomicie, wcale nie męczyłem silnika, a koledzy wcale mi nie odjeżdżali. Powiem więcej, Virago przy 60 km/h można było jechać na 5-tym biegu i nic się nie działo, a w Dragu 1100 muszę przy 70-ciu zbić bieć, bo zaczyna telepać, czyli w Virago mniej było wajchowania, za to w Dragu dłuższe biegi. Jeśli chodzi o prowadzenie, to oba jeżdżą jak rowerek bobo ;) ! Z tym, że Drag Star jest twardszy jeśli chodzi o zawieszenie! Co do 650-tki, to jest słabsza od Virago 535, a gdzie do 750-tki! Edytowane 6 Września 2006 przez Dymsha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Piotrze_pl nie jesteś konsekwentny w tej polemice cytuje "prowadzisz prawdziwy motocykl" uważasz więc że Ci co smigaja na jawach ,junakach i innych sprzętach to nie posiadają motocykli??.Nieporozumieniem jest porownanie 535 do 750 to dwa zupełnie inne motocykle (750 duzo szersze opony) o osiagach nie wspomne :) Każda sroczka swój ogonek chwali ;) Pisząc o dragstarze 650 że jest slaby jak kot nie chcialem nikogo urazić ,to są moje osobiste odczucia.650 wygląda na duzy motocykl ...............ale osiągi ma kiepskie musicie przyznać a moc i przyspieszenie ma znaczący wpływ na jazde (wyprzedzanie).Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Witam znowu! Dla mnie samo porównywanie osiągów motocykli już powoli traci sens. Czytam czasem testy aut i śmieję się, gdy piszący z wykrzyknikiem podkreśla na plus o sekundę lepsze przyśpieszenie do setki! Buhahaha! Tego w praktyce się nie odczuwa. Jeździłem Volusią - osiągała jakieś 170 licznikowo. Teraz jeżdżę XV 1600 - silnik dwa razy większy, a mocy przybyło 10KM, fakt - przy 4tys.obr. a nie ponad 5. Za to momentu obrotowego mam 134Nm/2250. I co? Myślicie, że to parametry MOCNO ODCZUWALNE? Wg mnie raczej nie. Przecież XV nieco ubrany jest 100kg cięższy od VL 800. Jadąc XVS 1100 miałem wrażenie, że osiągi ma jak moje 1600. O różnicach w prowadzeniu można się wypowiadać, ale osiągi...hmmm...na papierze. W rzeczywistości więcej zależy od umiejętności prowadzącego. Różnice w osiągach zaczynają się wyraźnie, gdy postawimy przy w/w chop.cruiserkach np Vroda czy Warriora. Pewnie, że nie chciałbym teraz przesiadać się znowu na 800tkę, bo komfort mam większy, silnik nie ryczy jak wściekły, ale osiągi nie powalają mnie na kolana. Wild rozpędzi się do 175, z szybą jeszcze mniej. Gdybym tylko na to patrzył, to Desperado by mi wystarczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 (edytowane) Piotr! Co ty piszesz?? Virago wali się podczas wolnej jazdy!Nie zaobserwowałem takiego zjawiska u siebie. ;) Tymbardziej w zakrętach.Dla mnie jest ona dziecinnie prosta w prowadzeniu.Myslę, że nikomu by nie sprawiła problemu - no chyba , że ktoś wsiada na takie moto prosto z simsona!! Edytowane 6 Września 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwolski Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Piotr! Co ty piszesz?? Virago wali się podczas wolnej jazdy!(...) no chyba , że ktoś wsiada na takie moto prosto z simsona!! Witam szanownych kolegów. Jestem nowym użytkownikiem forum. Prawo jazdy dopiero robię. Samochodem jeżdżę od 15 lat (o ile ma to dla motoru jakies znaczenie) i po ukończeniu kursu chcę kupić Virago 750. Podobno fajnie się prowadzi, więc licze, że podchodząć do niej z szcunkiem jako młody motocyklista opanuję sztuke jazdy na niej - może troche dłużej mi to zajmie. Poproszę userów 750 o wszelkie uwagi dla młodego motocyklisty. Z góry dziękuję P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Witam szanownych kolegów. Jestem nowym użytkownikiem forum. Prawo jazdy dopiero robię. Samochodem jeżdżę od 15 lat (o ile ma to dla motoru jakies znaczenie) i po ukończeniu kursu chcę kupić Virago 750. Podobno fajnie się prowadzi, więc licze, że podchodząć do niej z szcunkiem jako młody motocyklista opanuję sztuke jazdy na niej - może troche dłużej mi to zajmie. Poproszę userów 750 o wszelkie uwagi dla młodego motocyklisty. Z góry dziękuję P.Jeździłem Virago 750 8 lat i był to też mój pierwszy motocykl. Świetny wybór. Polecam i zapraszam do siebie (patrz na podpis). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Witam virago a drag star?chopper a cruiser???oto jest pytanie! Pozdrawiam Art Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Witam virago a drag star?chopper a cruiser???oto jest pytanie! Pozdrawiam ArtTylko czy Drag Star Custom to chopper, czy cruiser? Były już takie dyskusje na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jura-HQV Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 W dragu siedzisz niżej i trzymasz w rękach normalną, szeroką kierownicę, natomiast w virażce to trochę tak, jakbyś trzymał za uszy psa. :bigrazz: Świetne porównanie, chichrałem się ze dwie minuty. Faktycznie na Dragu można się poczuć jak na królu szos pomimo jego niedużego silnika. Wprawdzie nie mam tego motocykla ale dał mi się pare razy przejechać nim kolega i chyba nikt mi już go nie jest w stanie wyperswadować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkronin Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 witam. Rowniez jako posiadacz m.in. DragStara 650 musze go troszke bronic... Czego wy od niego chcecie... Switny bezobslugowy motor... osiagi moze nie za duze, lecz predkosc przelotowa to 100-110km/h w wiekszosci na miasto i spokojne wypady jest w porzo! Mam m.in. Suke 750 i obecnie kupuje Warrior`a... Niech ktos zaprzeczy bezawaryjnosci tych sprzetow (w przeciwienstwie do vigaro) pozdro... P.S.nie sciemiac tylko szczerze... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 witam. Rowniez jako posiadacz m.in. DragStara 650 musze go troszke bronic... Czego wy od niego chcecie... Switny bezobslugowy motor... osiagi moze nie za duze, lecz predkosc przelotowa to 100-110km/h w wiekszosci na miasto i spokojne wypady jest w porzo! Mam m.in. Suke 750 i obecnie kupuje Warrior`a... Niech ktos zaprzeczy bezawaryjnosci tych sprzetow (w przeciwienstwie do vigaro) pozdro... P.S.nie sciemiac tylko szczerze... :clap:Szczerze, to nie wiem dlaczego w przeciwieństwie do Virago :) . Bo przez 8 lat Virago mi się nie psuło :clap: !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.