MotoPatryk Opublikowano 4 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Tak to prawda bo 2t ma tanie czesci a 4t ma drogi serwis i czesci Czy kos moze udzielic rady? Ostatnio w sobote jak bylem pierwszy raz na torze to zdałem sobie sprawe ze nie idzie mi za dobrze iprosil bym o rady jak powinno sie jezdzic co robic na muldach i na zakretach i jak jest duzo piachu. Prosze o rady dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 http://forum.motocyklistow.pl/Podstawy-jaz...uro-t13446.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoPatryk Opublikowano 4 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Na tyle to ja umiem jezdzic zeby takie zeczy wiedziec jak wejsc w zakret czy zjechac z gorki itp.moze nie napisalem dokladnie ale chodzi mi o to jak sie powinno jezdzic na toze kiedy jest piach itp.czy powinno sie stac blizej baku czy dalej o cos takiego mi chodzipozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 I w tym temacie napewno to znajdziesz wchodzac w zakret powiniens usiasc możliwie najblizej zbiornika zeby dociażyć przod motocykla.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 widzialem, ze tamten temat twoj jest zamkniety to zrobie malego offtopa tutaj. My jestesmy z Ostrowa wielkopolskiego, jak cie to interesuje to zapraszam do nas na tor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Ja sie wczoraj dobitnie przekonałem czym jest jazda po torze :) - Żadne opisy tu nic nie pomogą - poprostu trzeba jeździć regularnie na tor i trenować , poza tym kondycja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 To tylko jak jest zakręt 180*,jak jest już inny zakręt to właśnie nie dosiada się aż tak starsznie do baku,,wychodząc z winkla stopniowo przesuwać się do tyłu aby dociążyć tył,a to po to aby koło chwyciło lepszą przyczepność...ale to już wyższa szkoła jazdy. To co Myszon napisał to jest święta racja,dużo trenować(regularnie),do tego przydałby się jakiś trener. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.