Meniu Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 dokładniej to szukam kogoś z kim mógłbym pogadać o cb 450s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 a co byś chiał wiedzieć ciekawego chętnie pomogePozdro Buli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Miałem taką honde przez kilka miesiecy- sprzedałem zimą..- ... moze cos pomoge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAYON Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Ja też mam takową i jedna rzecz mnie nurtuje.Ile to powino spalac w ruchu miejskim (na pustych prostych ostro w korkach start-stop)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 mi przy turystycznej jezdzie we dwóch około 4-4,5 tyś obr to bierze 4,5 l ( wesja 27KM) po mieście nie jeżdżę dużo to ci niestety nie pomogę, ale za to weźmie jeszcz 1l oleju na 1000km jak to jest u ciebie z tym olejem jaki używasz bo ja mam lotos mineralny 15W40 taki został jeszcz po poprzednim właścicielu na wiosnę zmieniam tylko zastanawiam się na jaki czy zostawić ten sam czy co zużycie byłoby może trochę mniejsze bo mam mały wyciek spod uszczelki (o-ring?)co przylega do wałka od zębatki napędowej łańcucha tej przy silniku o i jeszcze jak byś mi powiedział jak wygląda zapalanie i rozgrzewanie motora na ssaniu bo u mnie to tak: ssanie na max, jak stał kilka dni bez rozruchu to ze 3-4 razy trzeba nacisnąć przycisk start(jak był dzień czy dwa wcześniej jeżdżony to złapie często za pierwszym razem) , potem ma około 3,5 tyś obr, poczekam z 15-20 sek. zmniejszam ssanie mniej więcej na pół tak na 2,5 tyś obr. jedynka i powoli do przodu , pierwszy kilometr nie wchodzę wyżej jak 3,5 tyś obr potem stopniowo odejmuję ssanie aż poczuję że bez ssania idzie równo. Problem jest taki że gdybym za wcześnie odjął ssanie to zaczyna go mulić jakby mu paliwa bakowało albo coś w tym stylu, a gdy wcześniej rozgrzewałem na postoju to stałem chyba z 5 min i gazowałem po trochu ale jak chciałem przekroczyć 4 tyś obr. (oczywiście po wcześniejszym lekkim odjęciu ssania to znowu go muliło) na wiosnę zrobię chyba też synchronizację gażników i zastanawiam się nad regulacją zaworów tylko że nie wiem ile to będzie kosztować bo sam nie bardzo to zrobię może synchronizacja to jeszcze ale z jakąś serwisówką albo dokładnym opisem i nie wiem co z łańcuszkim rozrządu czy jast już do wymiany czy nie, o i jeszcze jak sprawdzasz poziom oleju na wkręconym korku czy na dołożonym. Z góry dziękuję za odpowiedźi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Czesc Meh, bujalem sie CB450S ze trzy lata, mam troche info to moze Ci pomoge, jestem z Wieliczki, jak masz niedaleko to umuwimy się na browar - bezalkoholowy...Pozdro Seba Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 (edytowane) Cześć Seba na początek powiedz mi ile koni miałeś bo ja mam 27 rocznik '87 kupiłem na wiosnę tego roku pierwszy poważny motor bo wcześniej 3 lata miałem sima. Mam parę pytań :1. ile ci paliła miasto/trasa - mi 5l-miasto, 4,5 trasa, spokojna jazda non stop we dwóch2. ile zużywała oleju i jakiego używałeś - ja mam lotos mineralny (pozostałoś po poprzednim właścicielu) i bierze 1l na 1000km (chyba trochę dużo) jest jeszcze mały wyciek spod o-ringa na wałku od zębatki napędowej ale mimo to chyba trochę za dużo bierze3. jaką miałeś gumę z tyłu bo u mnie pisze na oponie 1604.jak wyglądało u ciebie rozgrzewanie (palenie na ssaniu i pierwsze kilometry po tym- patrz post wyżej wszystko dokładnie opisane)5.czy nie brzęczały ci blaszki w kolankach bo one są jakby 2-warstwowe przepali sie trochę i tak brzęczy 6. robiłeś jakieś regulacje, synchronizację, wymiany, remonty, itp. ile Cię to kosztowało7. nie znasz czsem takiego mechanika z Łęgu Tarnowskiego bo zastanawim się czy nie zrobić u niego serwisu na wiosnęDzięki za każdą informację :notworthy: Edytowane 26 Września 2006 przez MEH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Wersja 27 PS rocznik 89Ad 1. Zużycie od 4,5 do 4,8 dm3/100km nieważene gdzie, głównie jeżdżę po KrakowieAd 2. Do przebiegu ok 45 tys km mieściła się w ok 0,50 dm3/1000 km Przy 50 tys km zuzycie sięgało 1,0 dm3/ 1000 km ale wtedy nie było już prawie 1 pierścienia tłokowego i rozpie... rowki. Z początku jeździłem na Quaker a później na Lotos, bo bym zbankrutował.Nie wiem ile to ma przejechane ale być może masz tylko zapieczone pierścionki (przegrzany) co jest możliwe na mineralnym oleju. Spróbuj wlać jakiś syntetyk lub środek myjący do oleju. Jeśli się nie poprawi to wymiana tłoków i pierścieni - koszt części ok 600 zł plus robocizna i szlif cylindrów (ceny na 2005 rok).Ad 3. Standardową - chyba 130Ad 4. Na zimnym jak stał kilka dni to trzeba go było przelać :notworthy: zdejmujesz lewy czy prawy panel ten od strony filtra powietrza przytykasz rękawiczką ok 75% otworu i kręcisz na ssaniu jak złapie to wyciągasz rękawiczkę-gotowe. Ruszałem a ssanie wyłączałem po ok 1km i już nie gasł. To zależy od temp. otoczenia.Ad 5. Nie wiem o co ci chodzi jakie blaszki?Ad 6. Robiłem. Trzeba zadzwonić do serwisu i zapytać. Nie wiem ile teraz kosztuje.Ad 7. Przykro mi ale obracam się w środowisku Krakowskim. Pozdro jak potrzebujesz jakieś info to mam w szufladzie jeszcze pewne kserówki.Seba Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 (edytowane) Seba powiedz mi jak sprawdzałeś poziom oleju czy na dołożonym korku czy na wkręconym i czy robiłeś ten remont silnika czy nie, bo wysypać prawie 1000zł to nie takie proste a dolewanie 1l oleju na 1000km to żaden problem tym bardziej lotos kosztuje około 12zł za 1l a ja robię jakieś 3 tyś km na rok no i jak byś mi napisał ile v-max miałeś na licznikunarka :icon_mrgreen: Edytowane 28 Września 2006 przez MEH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Gdzieś na forum ktoś napisał że na dołożonym, ale ja sprawdzałem na wkręconym, szczerze mówiąc to nie wiem jak to ma być na prawdę.Remontu nie robiłem, z tego względu, że chciałem się przesiąść na Monstera i sprzedałem jako uszkodzony.Na liczniku nie pamiętam ale chyba 200 a jechał max 140. Jak nr silnika zaczyna się od 3 to jest to wersja 27 KM jak od 2 to jest to 40 kilka KM.Sprubuj z tym myciem nagaru, o ile masz niewiele przejechane... no chyba że wyrażnie słyszysz brzęczenie pierścionków, objawia sie przy około 2,5-3 tys ob/ min dokładnie nie pamiętam, to wtedy prawdopodobnie są już wyrąbane pierścienie i rowki w tłokach. Same pierścienie + uszczelka to koszt ok 350 zł, ale gdy rowki w tłokach są wybite to wymiana nic już nie da i trzeba wymienić tłoki, a przy okazji szlif!Chłopak nie łam się jak nie zostawiasz białej chmury za sobą o jeszcze troche pojeździsz. Pozdro :icon_mrgreen: Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 do białej chmury to jesze daleko tylko że jak będzie za wysoki poziom to będzie bardziej dymił i zużycie wyjdzie większe dlatego pytałem o to jak sprawdzałeś ten poziom przebiegu mam 50 tyś kilometrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 No to nic już nie poradzisz, kiedys był artykuł w ŚM nt. CB450N/S i tam napisali że przy 50tys. km trzeba już robić remoncik. Jak wynika z moich i twoich obserwacji jest to chyba prawda?! Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 no pewnie tak tylko zastanawiam się czy to sie opłaca Seba za ile poszła ta twoja honda jako uszkodzona i w którym roku ją sprzedałeś o i czym może groźić dalsza jazda bez remontu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Wtedy (2005) stały w ogloszeniach po ok 4,5 tys a ja sprzedałem za 3,5 tys, Bedziesz musiał częściej czyścić świece z nagaru! Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 i tyle tylko świece, żadnych innych poważniejszych konsekwencji typu coś się rozleciało w silniku nie powinno być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.