malys Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 (edytowane) Bez przesady, magneto nie umie się wkręcić szybko na obroty z powodu praw fizyki, co innego już wirnik. Edytowane 12 Września 2006 przez malys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Założysz sie??? Ile bijesz że może??? Poza tym magneto zostało specjalnie przerobione dzięki czemu jego masa znacznie spadła... Więc silniczek wykręca sie jak diabeł. Ale rzeczywiście słabo było dokręcone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Rafciu ale jednak magneto musi zatoczyć większy promień, dlaczego by mieli teraz montować wirniki, albo magneta wielkości tego w simku gdyby były takie super? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 No to fakt, ale zobacz żże nawet w wyczynowcach ( co poniektórych) montują zwykłe magneta i wkręcają sie na obroty błyskawicznie... Wiem że wirnik jest dużo lepszy od magneta ale cóż... Przecież nie wsadze do simaka wirnika:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 MAM NOWY POMYSŁ.mianowicie zmianę całego silnika, na taki od WSK, WFM albo MZ. 125ccm, a rama od simsona 50ccm. Czy to ma sens, czy ktoś to robił?? Teraz tak, jak to jest z mocowaniami napędu, wątpie żeby były takie same, a więc czy da sie je dorobić?? Czy rsamę trzeba będzie wzmocnić??Z czym mogą być problemy, czego nie przewidziałem?? Na koniec, jak duże jest ryzyko, zweryfikowania pojazdu przez policje. Czy kapna sie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Nie wiem czy to dobry pomysl aby wsadzic silnik od wsk albo wfm(prawie takei same silniki) poniewaz sa ciezsze od silnika simsona i wcale nie maja duzo wiecej mocy jak nie mniej nastepna wada silnikow wski sa tylko 3 biegi przy 125 ccm a simek ma 4. Nad silnikiem mz mozna sie juz zastanowic ale jest chyba ciezszy od silnika wsk czyli jeszcze gorzej dla tak salbej konstrukcji jak rama od simka. Jezeli chcesz zamontowac taki silnik musisz wzmocnic rame bo i naczej pojdzie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 O tak, silnik od wski 3 ma mniejszą moc od simsona, nie wiedziałem.Moc jest dwa razy większa, moment też, a przy okazji da się jeszcze z niego dużo osiągnąć. Silnik wski 3 waży 22kg, a simsona 15kg.Audioterrorysta napewno będziesz musiał pospawać mocowanie silnika, bo to jest napewno inne ale rama powinna wytrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Silnik od wski3 mocny??? Hahaha. 8KM to dużo??? z simaka tyle wyciągniesz nie mocując sie za bardzo. Moment to fakt ale myśle ze nie opłaca sie tego robić. Jak każdy wie silniki od wiesiek są bardzo zawodne w przeciwieństwie do simaka. Ja kiedyś chciałem z kolegą wsadzić silnik rotax 123 do simaka. Ale jakoś brakło czasu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 (edytowane) Może rzeczywicie wsk nie, bo będzie jak z jawą, dzień jezdzisz tylew samo naprawiasz. POzatym już wiedzę że tam bedę miał tydzień spawania. dziekuję za to.Ale silnik od mz 125 ma 12KM, 150 ma 14KM. Vmax sima 120-130km/h. Słyszałem że ma nawet te same mocowania (rozstaw otworow) co simson. I nie ma tych mocowań od przodu pod cylem Słyszałem takze ze mogą nie wejść kartery (z powodu szerokości chyba, ale to tylko moja teoria). Gadałem na gg z jednym Forumowiczem, doradził mi zrobić wzmocinenie jak w wsk, na foto. Czy tak??A może simson ma gdzies indziej słabość swoejej ramy, bo przecież w mz nie ma wzmacnienia. Do tego zmaina kół albo samych hebli (może samego przedniego). Jeszcze zębatki łańcucha napedowego i sama długość tego łancucha są inne?? Rozstaw zębów zebatki, taki sam?? Edytowane 29 Września 2006 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Przedni hebel może właśnie od mz. Tarcza oczywiście. Moim zdaniem taki silnik właśnie może okazać sie zbyt duży w szerokość (karetery) żeby wszedł w rame simaka. Trzeba by wyciąć co nie co i da rade. Jeśli chodzi o rame simaka to jest ona dość dziwna... Jest troche ramy samonośnej jest też troche zwykłego stelażu... Wzmocnienia na pewno by sie przydały tylko gdzie to już na prawde nie wiem... Łańcuch i zębatki od mz ponieważ jest dostosowany do takiej mocy. Nie wiem czy będzie pasował na zębatki sima ale wątpie... Więc trzeba też przerobić tylnie koło żeby wsadzić zębatke od mzty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.