Skocz do zawartości

Regulacja zaworów w Hondzie CBR 600F3 1997


Paolotp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Poszukuję porządnej książki serwisowej do Hondy CBR 600F3.

Czy regulację zaworów mogę wykonać we własnym zakresie, czy raczej nie jest to wskazane? Jeśli ktoś zna ten temat to proszę o pomoc. Ja nie bardzo wiem, jak to należy wykonać i czy jest to bardzo skomplikowane. Trzeba opróżnić chłodnicę przed tą regulacją?

Z góry dziękuję za pomoc!

P.S. Bardzo proszę nie pisać, że jestem walnięty lub coś takiego, bo podobne wypowiedzi napotkałem w Gryfowym forum dyskusyjnym. Jeśli jest to zbyt trudne dla laika to po prostu tak proszę napisać i nie bedę nawet próbował tego robić. Niemniej jednak chciałbym mieć o tym blade pojęcie -co czeka mój motor. Proszę nie pisać nie na temat. Za wiele takich wiadomości otrzymałem. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to regulacja płytkowa wiec raczej nie dasz sobie rady- trzeba to cholerstwo dobrze pomierzyc, poobliczac, poszlifować i wtedy składać :biggrin:. W skrócie - dla laika to jest bardzo trudna robota.

Dziękuję bardzo za odpowiedź! Teraz wiem choć trochę na ten temat. Nie wszystko można zrobić samemu. Czy istnieją jakieś solidne warsztaty, które potrafią to zrobić dobrze? A może jeszcze nie zawracać sobie tym głowy, bo mam przebieg około 25 tysięcy i wszystko chodzi dobrze?

Jeszcze raz dziękuję za solidne podejście do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w internecie jakiś danych serwisowych, np u mnie w Bandicie trzeba robić regulacje co 12 tys/km bo jest na śruby, u Ciebie tzn płytkowo robi się dużo rzadziej (ale jest to droższe i bardziej skomplikowane), o ile dobrze pamiętam to w hondzie VFR wypada to co 40 tys u Ciebie moze być podobnie, ale lepiej to sprawdź, a inna sprawa to to czy jesteś w 100% pewien tego przebiegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co 24 tys.km jest przewidziana regulacja. Tutaj masz krótki opos o co chodzi. Sam ocenisz czy czujesz się na siłach i czy masz odpowiednie narzędzia (między innimu dokładny klucz dynamometryczny). Sam dostęp do zdjęcia pokrywy zaworów i dokonania pomiaru w F3 nie jest rewelacyjny. Jest to sporo roboty, co musisz także brać pod uwagę.

 

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html

 

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...