Pawik Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Od pewnego czasu moje moto zle pali rano . zawsze odpalalem na ssaniu (jak silnik byl zimny) i moto bez problemy palilo od kopa. Teraz niechce palic tak jak dawniej 3-4 razy musze kopnac . a potem kiedy sie przejade moto ostygnie odpalam na ssaniu i pali normalnie... :biggrin: :biggrin: czego to moze byc wina??? Swieca?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 swieca, syf w gazniku, paliwo dochodzi bez oporow? zle wyregulowany gaznik, jaki jest kolor swiecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Moze jak na noc zakrecasz kranik to jakims cudem znika Ci paliwo z gaznika :D i musisz podkopac troche zeby przyplynelo. Sprawdz szczelnosc komory plywakowej i czy nie masz zapchanego przewodu od paliwa, tudziez samego kranika ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 wlasnie mam maly problem mam walnieta uszczelke pod gaznikiem .... to moze byc przez to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 tak, i wieczorem przez tą uszczelke walniętą wylatuje benzyna i niema jej w gaźniku jest suchutko... musi więcej zassac paliwa... a jak bys miał dorbą uszczelke to by odpalał lepiej bo by była ta benzyna w gaźniku.. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 no to teraz pytanie skad wiziac takowa uszczelke moze ktos wie gdzie mozna ja kupic prosze o link do jakiegos sklepu gdzie maja ta uszczelke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 i tu się zaczynają schodki... niemam pojęcia... weź tą uszczelke i jedynym wyjściem iśc do jakiegoś servisu i zamówic... ale bodajże niezamówisz samej takiej uszczelki tylko komplet odrazu, pod głowice, cylinder itp. za taki komplet zapłącic około 50-100 zł... bo będą to chyba sprowadzane... i 3/4 ceny jest za przesyłke... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musti_RS Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 czesc, patrzyles na : www.larsson.plhttp://www.sklepmotocyklowy.pl/ Albo poprostu wytnij taką samą na wzór z brystolu albo kręgielitu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) zrob tak jak pisze Musti ;] albo kup taki preparat - HERMETYK i tym posmaruj zamiast uszczelki, ewentualnie niesmiertelny czerwony silikon Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez Kwiatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 mam sylinkon temperatorowy do 350^ i tez jest czerwony ...posmarowac tym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Taaa, ten silikon napewno nie przepuści benzyny. Przerabiałem ten temat, silikon się tak jakby po jakimś czasie rozpuścił. :DZrób sam uszczelkę na wzór starej, a z czego ta stara jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musti_RS Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 nie radze silikonem, chyba ze umiejętnie i z czuciem, jak dasz za duzo, scisniesz to wyjdzie za brzegi, kumplowi w taki sposób dysze zatkalo na trasie i go musialem holować 80km... pozdrawiam uszczelka to uszczelka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 a z czego ta stara jest? Niewiem bo tego nie rozbieralem a z czego najlepiej zrobic takowa uszczelke ??? Kartonik i posmarowac go sylikonem?? czy sam kartonik wystarczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 na samym poczatku to radzil bym ustawic odpowiedni poziom w komorze plywakowej a dopiero pozniej brac sie za uszczelki i inne duperele! Jesli poziom jest odpowiednio ustawiony to nawet bez uszczelki na postoju nie ma prawa wyleciec ani gram paliwa!!!! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Veteranos ma w tym dużo racji, w dodatku jak masz za dużo paliwa w komorze pływakowej to moto będzie miało muł, uszczelkę zrobić możesz z bloku technicznego nawet. Nie smaruj jej sylikonem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.