Kobra Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Witam.Czy ktoś stosował jakieś zamienniki oryginalnych wydechów w Virago 535? Może znacie te tutaj: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=122733460 Jaka to firma, zna je ktoś? Jeśli ktoś przerabiał ten temat, również z innymi markami, proszę o info: odczucia (komfort) podczas jazdy, wpływ na prace silnika, odgłos wydechu :) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobi Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M244906 na allegro gościu ma coś takiego zadzwoń pogadajorginalne wydechy są najładniejsze i najlepiej pasują do tego modelu-to tylko moje moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Jak kupowałem Virażkę to miała tuningowy wydech. Różnił się tym że był bardzo głośny. Kwestia co się komu podoba. Miał tylko jedną zaletę. Nie było puszki pod spodem i można było zainstalować centralny podnóżek. Gdzieś taki widziałem na eBayu. Wizualnie nie taka wielka róźnica. Raz tylko widziałem wydechy bardzo oryginalne. Były bardzo cienkie, około 4 cm i jednakowe na całej długości. Zmienić trzeba też cięgło tylnego hamulca. U mnie był to po prostu pręt o średnicy 6 mm. Musi być odpowiednio wyprofilowany. Czy ładne, jw. Myślę że fabryczne są jednak najładniejsze. Co do dźwięku to można w nich podłubać, jak kogoś swędzą ręce. Dodam że jazda z takim wydechem była mało komfortowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobi Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 tu masz jeszcze coś takiegohttp://moto.allegro.pl/show_item.php?item=122938190 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Dodam jeszcze, patrząc na pojazd wskazany przez Drobiego, że tłumnik bardzo utrudniał zdjęcie koła.Zasłaniał ośkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 przyłączę się i zapytam może wiecie jak oryginalny wydech przerobić tak by fajnie pracował /co trzeba zrobić i czy konieczna jest regulacja/pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobi Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 czy jest taka możliwość wywalenia puszki i poprowadzić kolanka bezpośrednio do tłumików :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Właśnie te tuningowe są bez puszki. Puszka to jest właśnie właściwy tłumnik. Te co miałem, to rury się przeplateły. Tak że wydech pierwszego był u góry, a drugiego na dole. Dodatkowo był przedmuch pomiędzy nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobi Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Właśnie te tuningowe są bez puszki. Puszka to jest właśnie właściwy tłumnik. Te co miałem, to rury się przeplateły. Tak że wydech pierwszego był u góry, a drugiego na dole. Dodatkowo był przedmuch pomiędzy nimi.ANDY chodzi mi o taki manewr że wypierdzielić samą puszkę, zaślepić miejsca wlotu z puszki do tłumików, a dokupić same kolanka i poprowadzić je tradycyjnie do wydechów :icon_mrgreen: tak jak pisałem wcześniej najładniej wyglądają orginały - tylko te mruczenie coś za cicho ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Na kilku miejsca już o tym pisałem i nadal teksty wiszą w internecie, ale cóż: wycięcie puszki i poprowadzenie gazów z każdego cylindra do osobnego (w oryginale ostatniego) stopnia tłumienia da dźwięk raczej wysoki, ostry, "rockowy". Inaczej, gdy zostawisz na miejscu puszkę tłumiącą (która dodatkowo ma jeszcze tę rolę że wprowadza właściwie układ wydechowy "2 w 1"), a wyprujesz wnętrzności z końcówek, z tej "dwururki ściętej jak kiełbaski": będzie basowo dudniło. Pierwsze rozwiązanie pociąga za sobą także nieznaczny spadek momentu na niskich obrotach. Dziękuję za uwagę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Na kilku miejsca już o tym pisałem i nadal teksty wiszą w internecie, ale cóż: wycięcie puszki i poprowadzenie gazów z każdego cylindra do osobnego (w oryginale ostatniego) stopnia tłumienia da dźwięk raczej wysoki, ostry, "rockowy". Inaczej, gdy zostawisz na miejscu puszkę tłumiącą (która dodatkowo ma jeszcze tę rolę że wprowadza właściwie układ wydechowy "2 w 1"), a wyprujesz wnętrzności z końcówek, z tej "dwururki ściętej jak kiełbaski": będzie basowo dudniło. Pierwsze rozwiązanie pociąga za sobą także nieznaczny spadek momentu na niskich obrotach. Dziękuję za uwagę!ksiądz, zgadzam się z Tobą. Kumpel pozbawił swego intruza 1.5 puszki, wyciął łączenie dwóch tłumików i stwierdził, że moto nie chce dobrze jechać. Pozdrawiam. xJanusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobi Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Na kilku miejsca już o tym pisałem i nadal teksty wiszą w internecie, ale cóż: wycięcie puszki i poprowadzenie gazów z każdego cylindra do osobnego (w oryginale ostatniego) stopnia tłumienia da dźwięk raczej wysoki, ostry, "rockowy". Inaczej, gdy zostawisz na miejscu puszkę tłumiącą (która dodatkowo ma jeszcze tę rolę że wprowadza właściwie układ wydechowy "2 w 1"), a wyprujesz wnętrzności z końcówek, z tej "dwururki ściętej jak kiełbaski": będzie basowo dudniło. Pierwsze rozwiązanie pociąga za sobą także nieznaczny spadek momentu na niskich obrotach. Dziękuję za uwagę!ok dzięki puszkę zostawić, a skupić się na samych końcówkach :crossy: w jakim dziale na forum opisywałeś ten temat jak ktoś macał w tym palce :banghead: pisać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 no właśnie jak wybebeszyć te końcówki i czy trzeba coś potem regulować???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) Potrzeba min. dwójki sprawnych ludzi, bo "imadła" różnej maści raczej odpadają. Po zdemontowaniu systemu i ustawieniu go w pozycji pionowej (podłóż drewienko pod przednie kolanko wydechu, aby go nie porysować), trzeba nawiercic otwory w tylnych ściankach tłumików - im bardziej po obrysie i gęściej, tym lepiej. Wiertło musi być dość długie, bo kiełbasiany kształt ścięcia tłumików przeszkadza się dostać w bezp. pobłiże interesującej nas ścianki do wywalenia. Wąskie kawałki stali pomiędzy nawierconymni otworami można usunąć na różne sposoby; osobiście zrobiłem to wąskim kamieniem/ostrzem szlifierskim na wiertarce. Większy kamień, nalepiej w kształcie obłym/szpiczastym, przyda się jeszcze, aby usunąć resztki ścianki, która już nam wypadła razem z tkwiącą w niej rurką.Regulacje nie są potrzebne. Pamiętaj tylko o starannym, szczelnym założeniu całego wydechu. Edytowane 11 Września 2006 przez x. Maślak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 no taki opis to mistrzostwo świata, w weekend biorę się do roboty, wielkie dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.