Skocz do zawartości

Przyrost obrotów bez przyrostu prędkości...


OlsenMZ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

V12, dzięki za rade. Własnie nie wiedziałem co z ta pastą. Znajomy mi radzi żebym odtłuścił powierzchnie w stożku i na czopie, nałozył paste na obie powierzchnie i kręcił stozkiem sprzęgła na czopie. Powierzchnie same się dopasują. Podobno to jest dobra i skuteczna metoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No lepsza niz jakakolwiek wiertarka.

Wazne zeby otwor w kole sprzeglowym nie byl za duzy, ale to ci pewnie nie grozi. Czy masz jakis klin ustalajacy na tym stozku czy nie ?

Jesli nie to oba stozki ( wewnetrzny i zewnetrzny musza byc tak dotarte, zebs po zlozeniu ich razem czul wyrazny opor w pierwszym momencie gdy zdejmujesz z walu kosz sprzeglowy.

Wbrew pozorom dobrze wykonane polaczenie stozkowe jest niezwykle odporne na rozlaczenie, wiec mysle ze w twoim przypadku to tylko tarcze.

Pamietaj o kapieli olejowej nowych tarcz przez noc jesli to mokre sprzeglo.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wskazówki. Ja planuje dotrzec do siebie obie powierzchnie pastą do zaworów. Jak zakładam stożek na wał to nagrzewam go specjalną lutownicą wysokotemperaturową. Wtedy dopiero go zakładam. Stożek nie jest jeszcze zjechany więc mysle że jeszcze posłuzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...