czarczi Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 (edytowane) witammam takie pytanko jaki rozmiar powinny miec dysze w gazniku w tym ktm . otoz mam owo cudo i na dyszy paliwowej od gory mam napis 50 a na dyszy od powietrza na bocznej sciance o ile dobrze pamietam to 65 , wiec jakie powinny byc te dysze na oblokowanym silniku ??pozdro lol jak sie kasuje posta bo przypadkiem nacisnalem dwa razy ;) Edytowane 25 Sierpnia 2006 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 no cos Ci sie albo pomyliło albo masz za małą wkręconą bo głowna paliwowa powina byc ok 130 zeby dobrze chodziło moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 moj kolega ma 140 i to ponoc zamala a motocykl jedzie 120km/h i nic wiecej a ponoc jest na tym zdlawiony tez troche czy to prawda? Sprzedam http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M272452 http://img176.imageshack.us/my.php?image=pict0003zs3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 to ze jest zdlawiony na dyszach to prawda ale ciagle nie wiem jaka wstawic 160?? ,180 ?? i co moze oznaczac ten napis moze to byc dysz od innego moto albo jakies piekielnej machiny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Moze byc od byle czego aby gwint pasował w KTMach LC4 wkładali fabrycznie dysze od 130 do 200 to w LC2 po co Ci dysza 180 ????? załoz jakies 130-140 i nie wiecej bo bedzie palił duzo a moze wcale nie jest zablokowany dyszami tylko czyms innym przemysl to;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Najlepiej kolego nie radze strzelac dyszami. Tylko sie dowiedziec jakie montuja orginalnie i tyle. Musi ktos odpisac co ma lc2 125 i sprawdzic. Najlepszym rozwiazeniem to jest znalezienie serwisowki. Za mala dysza dostarcza mniej mieszanki paliwo powietrze, i niekiedy silnik moze sie zatrzec bo nie dostarcza gaznik przez te mala dysze odpowiedniego skladu mieszanki oraz jej ilosci. Znowu za duza dysza wplywa negatywnie na moc bo silnik tej mieszanki ma jej po prostu za duzo i nie przepala wiec moto sie mulli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 http://www.ktminfo.com/partscat/images/Inf...125lc2_mot1.pdfTu masz jakie powinienieś mieć wszystkie dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 ok endurowiec ale jak sie nazywaja dysze po ang i ktore to beda te odpowiednie?? bo jakies te romiary dziwne 50?? a tak poza tym to moj bedzie w tej trzeciej kolumnie bo lecial ;/ 130 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Main jet to główna dysza, starting jet to dysza ssania, idling jet- dysza jałowego biegu. Dla pewności poszukaj sobie w słowniku, bo ja to tez brałem ze słownika, ktory nie mial wszystkich słów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.