michal17 Opublikowano 2 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2003 Tlok w Crossie zmienia sie co ok20h. ale jesli tego nie zrobie to co sie stanie motor bedzie slabl az nie bedzie wkoncu odpalal??Czy pojdzie sie j... caly silnik prosze o odpowiedz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 2 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2003 Po pierwsze - pytanie powinno być w Mechanice Ogólnej Po drugie - już jest tam taki temat (nawet ja sam go założyłem i to dość dawno) http://forum.motocyklistow.swiata.pl/viewt...opic.php?t=3055 POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 16 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2003 ale z tego co jest tam napisane gowno mozna sie dowiedziec !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 16 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2003 Spokojnie... Wrzuć luz... Piwko wypij... Pooglądaj gołe babki... 8) Ulżyło :?: :P No to na spokojnie już... Zadaj tam pytanie w tym temacie, czy to taki problem :?: Ale odpowiem Tobie to, co wiem... W skutek silnego już zużycia tłoka i pierścieni moto stopniowo traci moc, a jak nie wymienisz tłoka i pierścionków w odpowiednim czasie to może Ci się zrobić np rysa na cylindrze (czyli du*a zbita :P ) POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 16 Czerwca 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2003 Spokojnie... Wrzuć luz... Piwko wypij... Pooglądaj gołe babki... 8) Ulżyło :?: :P No to na spokojnie już... Zadaj tam pytanie w tym temacie, czy to taki problem :?: Ale odpowiem Tobie to, co wiem... W skutek silnego już zużycia tłoka i pierścieni moto stopniowo traci moc, a jak nie wymienisz tłoka i pierścionków w odpowiednim czasie to może Ci się zrobić np rysa na cylindrze (czyli du*a zbita :P ) POZDRAWIAM :!: Podzielam zdanie Łukasza w każdej z powyższych wypowiedzi. Po pierwsze stonuj, bo gówno zwykło wypływać z odbytnicy ludzkiej, nie zaś z jamy ustnej tejże istoty. Po drugie zmieniaj tłok, zanim przytrzesz cylinder, bo będziesz musiał nikasil kłaść, o ile w ogóle cylinder twojego motocykla na to pozwala na nakładanie nikasilu. Reasumując koszt takiej naprawy wzroście z 500 do 1500 zł w przypadku standarowego crossowego enduro. Po trzecie możesz mnie zjeba# za taki styl wypowiedzi, nie obrażę się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 20 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 dzieki ze wkoncu cos napisaliscie!!:P i sorry za to "gowno" ale bylem zdesperowany bo nie wiedzialem czy kupowac crossa ale jednak zostane przy enduro tansza impreza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.