Unek Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Ja bym polecał kupić uniwersalne końcówki made in Taiwan. Jakość żenująca (chrom o grubości 0,000001 mm- uważać coby nie podrapać) ale cena przystępna. Dźwięk będize całkiem miły dla ucha - słyszałem kilka motocykli na tych wydechach i całkiem ładnie gadają. Może nawet obejdzie się, bez regulacji w gaźnikach. Cobra ma akurat na najwięksyzm rynku motocyklowym świata (w USA) słabą opinię. Krytykowana jest jakość i słabe performance tych wydechów. Najlepsze podobno są V&H i Supertrapp Ale nie ceny za to :)A gdzie takie uniwersalne koncówki mozna kupic, bo sam bylbym zainteresowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senio Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Ja bym polecał kupić uniwersalne końcówki made in Taiwan. Takie końcówki made In Tajwan to lepiej przepić na zlocie. Po jednej zimie w nie ogrzewanym garażu cała warstwa tego pseudo chromu będzie spękana. O przebarwieniach nie wspomnę. Mam paru kumpli co na swoich armaturach maja różne wydechy. Podróby pomijam milczeniem :). Największa jednak porażka i niewypał to nowiutkie wydechy z Higway Hawk-a które zostały założone do XV-1100 za bagatela ponad 1,2kkz.. Wyglądają po sezonie katastrofalnie. Przebarwienia to mało powiedziane. One są po prostu czarne na długości 3/4. Mnie osobiście oprócz Cobry podoba się brzmienie i wygląd wydechów Silver Tail. A co do Cobry może i w rankingach nie są na samej górze (Ameryka do duży kraj :D), ale ja miałem Cobry na Virówce i teraz też nie mam im nic do zarzucenia . 15,000mil najechane i wyglądają i brzmią tak jak brzmiały i wyglądały. http://members.lycos.co.uk/senio/foto/XV750/Simg0170.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 W Volusii miałem takie końcówki z Tajwanu. Kosztowały mnie jakieś 390 zł. Po 2 tys. km zaczęly żółknąć, brązowieć itp. Nie wyglądało to ciekawe przy całości, ale brzmienie było odpowiednie - tyle, że po 200km łeb pękał, jakieś dziwne wibracje dźwiękowe. Cobry w Wild Starze się przebarwiły, Highway Hawk podobnie w VZ 800. Ale jak już koniecznie mieć inny dźwięk (o wpływie na paramerty silnika nie wspominam), to niech mi się przebarwią końcówki za 4 stówki, a nie wydechy za lekko 2 tysiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Mi te końcówki taiwańskie nie zżółkły (ale gaźnik przeregulowałem) i chrom po zimie nie odpadł. Kształt mają fajny a co do performance to tez chyba nei są takie najgorsze (jak się dorobię nowego filtra powietrza to sprawdze moto na hamowni i będe wiedział ciut więcej). Fakt, że jak ktoś ma większe fundusze przeznaczone na wydech to nich kupuje cś firmowego a nie tłumiki z Lu Hao Silencers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Roc o, wracajac do tematu, polecam totalne wyprucie fabrycznych wydechow. Tak tez zrobilem w moim bylym dragu i brzmienia jakie uzyskalem nie zastapia zadne customowe rurki. POLECAM takie rozwiazanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisZbro Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Ja mam w vt1100c z 94 wyprute fabryczne wydechy i prubuje dorobić bebechy do nich coby to jakoś chodziło. Co prawda uzyskałem już znośny efekt ale nie zadowalający. Na wyprutych wydechach motorek słychać beznadziejnie i nie jest to tylko moja opinia. W motorku były założone jakeś tajwańskie końcówki podobne do tych http://idg.allegro.pl/show_item.php?item=122693593 ale to jakieś nieporozumienie. Jeśli ktoś może mi udzielić naprawdę fachowej porady odnośnie wydechów to byłbym bardzo wdzięczny.A dla roc_o mam taką radę - zostaw te wydechy w spokoju jak ci moplik dobrze chodzi to nie szukaj dziury w całym. Zabierz sie do jeżdżenia bo sezon jest krótki a miejsc do zwiedzenia mnóstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Kris, nie wszystkie wydechy sa "wdzieczne" do wyprucia. W dragu po takim zabiegu brzmienie jest wrecz piekne, tak samo jest i w vn. Po kupnie od razu Dandiego pozbawilem bebechow i nie zaluje. Kazdego na + zaskakuje jego brzmienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 no to jak w końcu wypruwać orginalny wydech w 650 czy nie .Ijeszcze jedno może naiwne pytanie jak to dobrze zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roc_o Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Dex, mogl byc nieco przyblizyc spraweinteresuje mnie ile przegrod sie pozbyles i czy wiazalo sie to regulacja badz zsynchronizacja?robiles sam ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.