kedzior Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Witam. MAM pytanie odnosnie zaworu płytkowego. czy wie ktoś jak go skonstruować, moze macie jakieś schematy, zdjęcia?? moze ktoś wie gdzie można kupić, lub zdobyć??Mój kolega chce go załozyć do silnika motocykla dwusuwowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 chodzi co i membrany ? jak tak to mieloch.pl skutercentrum itd allegro potrzebujesz szkielet i plytki z cienkiego gietkiego plastiku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Do jakiej fury będzie zakładał membranę? Sorry za OT. Nie taniej kupić gotową? Sam mam zamiar do 50 ccm założyć zawór z agmotu (za 43 zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 chodziło mu bardziej o to jak przerobić miejsce przy clindrze do simsona zeby ten zawór tam umieścić ogladalismy ten z ag mot i jest spoko tylko jak go załozyć do simsona macie jakies patenty?? podobno te zawory dużo dają?? to prawda?? moze rozwiniecie troszkę temat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 ciezko musieli byscie sie bawic z rozwaleniem cylindra lub wpiac go w kartery albo rozwiercic mocowanie seryjnego gaźnika dokrecic zawor w jakims pudle ale najpredzej rozwalac kartery lub cylinder simsonka pozdro Sprzedam honda cb 250 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M272452 http://img176.imageshack.us/my.php?image=pict0003zs3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 a moze ktoś z was to robił?? moze opiszecie blizej jak to wykonać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Moze Ktoś Wie Już Coś Więcej o Tych Zaworach a Mianowicie Jak To Sie Montuje!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 w Simsonie to raczej niepomoze.zawory membranowe są w cylindrach gdzie jest duza ilosc kanalow przelotowych i tlok nie jest w stanie w jednej pozycji zamnac ich wszystkich gdy nastepuje sprezanie lub wydech.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Do simaka to bardzo dobra ale kosztowna operacja.... Jeśli masz troche zapału nażedzia (szlifierka, spawarka do aluminium, frezarka itp) to sobie poradzisz bez problemu a efekt będzie zaskakujący. Dobre efekty również daje dorobienie dodatkowego kanału płukania na przeciwko kanału wylotowego. Ale to na prawde nie to że kosztowna ale czasochłonna operacja... Lepszym wyjściem jest zamontowanie innego cylindra, od jakiegoś skutra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Panowie ale to nie jest takie proste ze zakladasz i jezdzisz! Jezeli silnik ma membrane to i konstrukcja tloka i kanalow jest inna! Wiem ze LuCzas albo jakis jego kumpel robil taki manerw w CZ'cie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 (edytowane) kumplowi połamały sie "piórka" w zaworze membramowym w CRM 250 i trzeba było załozyc nowy. Cena była makabryczna bo to zadki motocykl i tylko w japonskiej wersji wiec tylko oryginał. Pierwsza mysl trzeba to dorobic albo spasow3ac od czegos innego. Po długim czasie szukania znalezlismy specjalny materiał na te "blaszki" iiiii.... Niczym nie dało sie go pociąć!! Pocieli nam to dpiero na AGH w Krakowie laserem. Po załozeniu itp itd moto chodziło poprostu do dupy. Kumpel znalazł od innego moto (modelu) ze pasowało iiii... moto jezdzi do dupy :icon_mrgreen: kupił oryginał w koncu i motor zaczoł naprawde doooobrze jezdzic :buttrock: Twardosc blaszek i pewnie milion innych paramertrów jest scisle dopasowana do moto. Według mnie ta misja nie ma prawa powodzenia :biggrin: Edytowane 3 Października 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Tak tylko że crm to nie simak... Jemu byle co pomoże w podniesieniu mocy itd. Wiadomo że jest od chu*a roboty i trzeba wiele czasu i samozaparcia dlatego masa ludzi rezygnuje. Nie dziweie sie kiedy można mieć nowy skuter za 2tysie:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.