Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

No i flagą też :biggrin:

 

Trochę dziwne macie podejście :blink: Producent zaleca jaki olej o określonych parametrach ma być wlany do silnika, przekładni (setki tysięcy kilometrów testów) a wy oczywiście lejecie waszym zdaniem "lepszy" i w wielu przypadkach drozszy. Gdy producent zaleca wymianę uszczelek "miedzianych" za parę groszy to wy uważacie że nie potrzeba i zakładacie stare. :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59zł za szt. to parę groszy? :blink:

A jeśli ich nie wymienię to co, motor mi się zepsuje? Owszem, producentowi na rękę żebyś połowę części wymienił co roku na nowe, przecież to dla nich zysk. Tylko po co to robić jeśli stare jeszcze mogą posłużyć i nie przyczyniają się do niszczenia reszty podzespołów motocykla?

Zresztą jakich starych... moje uszczelki były w użyciu przez 400km, bo z tego co pamiętam to właśnie po tylu kilometrach wymieniałem olej w przekładni w nowym motocyklu. Przedmuchów nie mam, uszczelki dobre, tak więc ja się pytam po co ta wymiana nowych uszczelek na nowe? No ale kto bogatemu zabroni ;)

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie po co wymieniałeś olej w przekładni po 400 km. :icon_question: :rolleyes: skoro producent zaleca po pierwszym 1000 km. i póżniej co 25000 km. Pewnie olej do silnika też lejesz droższy jak producent zaleca i napewno częściej. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka, mój błąd. Wymieniłem faktycznie po 1000 w/g instrukcji obsługi. Sprawdziłem w zapiskach bo mam to odnotowane. Nie wiem skąd mi te 400 się wzięło. Olej do silnika też leje taki jak producent zaleca czyli mineralny, mimo że większość kolegów używa droższych półsyntetyków albo syntetyków i wymieniam go raz do roku albo co 10 000km. Czyli wszystko w/g instrukcji. Nie lubię wyrzucać niepotrzebnie pieniędzy w błoto i nie jestem nadgorliwy bo uważam że trzymając się zaleceń producenta, moja maszyna i tak mnie przeżyje :)

Czasami nawet odpuszczam sobie zalecenia producenta jak w przypadku tych uszczelek.

Tak sobie myślę że wartało by filtr powietrza przedmuchać i do świec zajrzeć, ale jak dla mnie to trochę sporo roboty z tym, i chyba ten sezon jeszcze przejeżdżę bez zaglądania pod bak. Jak na razie od nowości mam przejechane około 9000km i pewnie świece i filtr drugie tyle wytrzymają w tym sezonie bez konserwacji.

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo robie jak producent każe :) Ja mam około 13 tyś. km. i zaglądałem pod bak żeby obejżeć filter a tam są dwa stożkowe czy to tak każde XV 1900 mają :icon_question: są to filtry K&N ale na allegro widziałem że jest to jeden prostokątny o taki http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza-kn-xv-1900-xv1900-06-11-i3027047420.html

Edytowane przez XV 1900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My chyba mamy w oryginale ten prostokątny, ale nie jestem pewien. Jak się kolega Soft pokaże na forum, to pewnie rozwieje nasze wątpliwości :biggrin:

Przeczyściłeś te filtry XV 1900 po 13 tyś. przebiegu? Mocno były zabite brudem?

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100% oryginalnie jest prostokątny włożony w air box. Tak zastanawiam się - jeżeli masz stożki włożone, czy nie masz "power commandera" (taka przystawka do komputera sterująca wtryskami i dająca solidnego dodatkowego kopa)

 

Dzisiaj zamówiłem w zaprzyjaźnionej hurtowni motoryzacyjnej 4 świece Denso irydowe IX24b ....

Zobaczymy jak się będzie zachowywał motocykl po wymianie.

Niestety taka przyjemność ok. 200 zł :-(

Wcześniej miałem Drag Stara 1100 i wymiana świec na irydy poprawiła znacznie kulturę pracy i dynamikę jazdy - szczególnie na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My chyba mamy w oryginale ten prostokątny, ale nie jestem pewien. Jak się kolega Soft pokaże na forum, to pewnie rozwieje nasze wątpliwości :biggrin:

Przeczyściłeś te filtry XV 1900 po 13 tyś. przebiegu? Mocno były zabite brudem?

No właśnie najpierw kupiłem zestaw do czyszczenia K&N a dopiero póżniej zajżałem pod bak i okazało się że filtry są jeszcze "czyste".

Tak mam "powercommander" pod siedzeniem. Wszystko było tak jak go kupiłem ja nic nie dodawałem więc nie mogę powiedzieć czy daje większego kopa niż bez "powercommandera".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej miałem Drag Stara 1100 i wymiana świec na irydy poprawiła znacznie kulturę pracy i dynamikę jazdy - szczególnie na zimnym silniku.

Jeśli chodzi o dynamikę i zimny silnik, to ja nawet nie wiem co to oznacza, bo dopóki się nie zagrzeje, to bardzo leniwie operuje gazem. Taka moja filozofia żeby nim nie szarżować dopóki się trochę nie zagrzeje :happy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i flagą też :biggrin:

 

Trochę dziwne macie podejście :blink: Producent zaleca jaki olej o określonych parametrach ma być wlany do silnika, przekładni (setki tysięcy kilometrów testów) a wy oczywiście lejecie waszym zdaniem "lepszy" i w wielu przypadkach drozszy. Gdy producent zaleca wymianę uszczelek "miedzianych" za parę groszy to wy uważacie że nie potrzeba i zakładacie stare. :icon_rolleyes:

 

Sławek pochwal sie tym masztem

 

Koledzy takie coś mam u siebie :D

 

dsc0050nd.jpg

dsc0052jw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bardzo ładny ten maszt wygląda profesjonalnie jak od "Kuryakyna".

Co to za oparcie :icon_question: kupiłeś, robiłeś czy było przy maszynie :icon_question: wygląda na oryginalne Yamahowskie.

Komorniki koło Poznania :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...