Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

WITAJCIE

PIERWSZE SŁYSZĘ O PROBLEMACH Z ŻARÓWKAMI

MAM WERSJE USA BEZ PROBLEMU DOSTAŁEM WSZYSTKIE W SKLEPIE MOTORYZACYJNYM OGÓLNYM

PRZEZ TEN CZAS CO MAM JĄ TO NIC PRZYKREGO MNIE NIE SPOTKAŁO

TAK NORMALNIE TYLKO ŚMIGAĆ A W PORÓWNYWANIE SIĘ NIE BAWIĘ KAŻDY SPRZĘT JEST DOBRY

JAK SPEŁNIA OCZEKIWANIA NIE ZMIENIŁBYM JEJ EWENTUALNIE POKUSIŁBYM SIĘ NA NABYCIE

TENERE 1200 . TEŻ JEST PIĘKNA ZGADZAM SIĘ Z KOLESIEM CO PISZE ŻE FOTY NIE ODDAJĄ

RZECZYWISTEGO WYGLĄDU I ODCZUCIA POWIEM JESZCZE TAK GOŚĆ PISZE ŻE ZMIENIŁBY TO I OWO

OK! ALE TRZEBA BYĆ POSIADACZEM BY TO ZROBIĆ NIE JEST TO CUSTOM NA BULWAR

POZDRAWIAM :buttrock: POSIADACZY !! :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaczu!, nie krzycz - zgadzamy się z tobą :-)

ps. pisz bez CapsLocka

 

Tak na marginesie to nasze xv1900 mają 2 super sprawy:

1) extremalnie nisko położony środek ciężkości, który pozwala ładniej wchodzić w zakręty niż maszynami dużo lżejszymi (tu koledzy z XVS-ów, czyli Dragusie mnie napewno poprą)

2) Niesamowicie przyjemne ciągnięcie od samego dołu.... - chodzi o motocykl oczywiście.

 

Koledzy odpowiedzcie na pytanie gdzie uciekły europejskie konie czyli ....

Jaka jest różnica między xv1900 Midnight Star - 90KM a XV1900 Stratoliner/Roadliner - 100KM ???

Edytowane przez Soft
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaczu!, nie krzycz - zgadzamy się z tobą :-)

ps. pisz bez CapsLocka

 

Tak na marginesie to nasze xv1900 mają 2 super sprawy:

1) extremalnie nisko położony środek ciężkości, który pozwala ładniej wchodzić w zakręty niż maszynami dużo lżejszymi (tu koledzy z XVS-ów, czyli Dragusie mnie napewno poprą)

2) Niesamowicie przyjemne ciągnięcie od samego dołu.... - chodzi o motocykl oczywiście.

 

Koledzy odpowiedzcie na pytanie gdzie uciekły europejskie konie czyli ....

Jaka jest różnica między xv1900 Midnight Star - 90KM a XV1900 Stratoliner/Roadliner - 100KM ???

 

Zgadzam się z tym wchodzeniem w zakręty, idzie lepiej niż n XVS 650,

a co do ciągnięcia od samego dołu - no cóż nie mogę zaprzeczyć że to nie jest przyjemne ... :blush:

w jakie zdziwienie wprawiam na światłach co niektórych jak widzą jak taki olbrzym odchodzi :icon_biggrin:

 

A gdzie zginęło 10 KM w wersji europejskiej ?

Normy spalin i głośności powodują zdławienie wydechu, ja mam Vance&Hines i w porównaniu do fabrycznego

wydaje mi się że jest mocniejszy na tym V&H :smile:

 

 

Jakby ktoś szukał dobrej sztuki to polecam,

przesiadłem się na K1200LT a na 2 motorkach się na a jeździć :smile:

 

http://moto.allegro.pl/yamaha-xv-1900-midnight-star-xv1900-salonowy-i1482098308.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwalcie się jakie macie alarmy w swoich maszynach ? Jakie maja funkcje ?

 

proszę zapoznać się z tematami dot. alarmów w dziale co, jak kupić - dla motocykla. primo jest już mnóstwo informacji, secundo alarm motocyklowy jest taki sam dla v-stara jak i dla bandita

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2009 wypuściłem się w dalszą drogę (Litwa) ok 2000 km na Yamaszce DragStar 1100. Dziennie robiliśmy ok 500 km

Po powrocie stwierdziłem że jednak to była udręka a nie podróż - głównie chodzi o dynamikę jazdy.

Kilka miesięcy temu wymieniłem XVS1100 na XV1900 czyli Stratolinera i chcę tym motocyklem uprawiać turystykę na dłuższych trasach.

Jaka jest Wasza opinia nie tyle o motocyklu ale o dalekich trasach robionych tym "mastodontem". Ja swoimi doświadczeniami będę mógł się podzielić we wrześniu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu trzech moich kumpli zrobiło sobie wycieczkę do Grecji.Były to dwie Yamahy Wild Star i jedna XV 1900.Moto super ale niestety trochę za mały bak w porównaniu do XV1600. http://www.towarzystwomotocyklowe.opole.pl/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=28:grecja-2007&Itemid=101 .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie:

 

Czy świece można wymienić bez zdejmowania zbiornika?

 

Gdzie znajduje się filtr powietrza?

 

Wymiana oleju silnikowego :

 

Pomijam punkty o rozgrzewaniu silnika i podstawianiu naczyń na ściekający olej smile.gif

 

1. Zdjąć siedzenie kierowcy

2. Zdjąć korek wlewu oleju

3. Odkręcić śrubę spustową ze zbiornika oleju.

4. Odkręcić śruby spustowe z karteru (2 śruby)

5. Odkręcić filtr oleju

6. Przykręcić nowy filtr oleju (oring zwilżyć olejem) (moment dokręcania 17 Nm)

7. Przykręcić śruby spustowe silnika i zbiornika oleju (43 Nm)

8. Wlać 2-2,5 litra oleju do zbiornika , zakręcić korek wlewu.

9. Uruchomić i rozgrzać silnik. Następnie wyłączyć silnik.

10. Odkręcić korek wlewu i stopniowo uzupełniać poziom oleju. Sprawdzać stan.

11. Zakręcić korek wlewu oleju.

 

Stan oleju sprawdza się bez wkręcania korka.

Korek wlewu z bagnetem opieramy o wlew oleju.

(motocykl w pionie)

 

Ilość oleju bez wymiany filtra - 4,10 l

Ilość oleju z wymianą filtra - 4,90 l

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świec nie da się wymienić bez zdejmowania zbiornika oraz bez wymontowania skrzynki filtra powietrza, który znajduje się pod zbiornikiem. Pamiętaj że w naszych maszynach znajdują się 4 świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wkładasz kluczyk z lewej strony - poniżej siedzenia - przekręcasz i siedzisko powinno w tym momencie bez problemu dać się zdjąć, lub nawet samo lekko podskoczyć do góry - ale tego pewny nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki .jednak proste rzeczy sa najtrudniejsze :banghead: - ostro kombinowałem po doświadczeniach z "Wildkiem" a tu prosze

to może i olej sprawdza sie tak jak a "Hondziach" :icon_question:

 

AHA :icon_exclaim: od wczoraj jestem (szczęśliwym - nieszcześliwym) posiadaczem Yamaha XV 1900A

Midnight Stara (wersja europejska) Przejechałem nim 56 km i już po pogodzie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzanie oleju jest ... dziwne.

Oczywiście sprawdza się go pod siedzeniem, wykręcając korek do którego przymocowany jest bagnet.

Olej sprawdza się nie wkręcając korka. Aby pomiar był miarodajny należy odpalić maszynę, rozgrzać ją, następnie zgasić, odczekać jakiś czas (może 10 minut?) potem dopiero sprawdzać poziom oleju.

 

Ten cały "taniec godowy" jest potrzebny gdyż przy suchej misce poziom sprawdzany na zimnym i na ciepłym daje inne wyniki.

Chyba każdy posiadacz XV1900 ma z dokładnym mierzeniem poziomu oleju lekkie problemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...