Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki, takiej odpowiedzi oczekiwałem :) haha

a tak poważnie na rynku ciężko znaleźć jaką kolwiek

ciekawa alternatywę dla tej maszyny (jeżeli oczywiście mamy na myśli nowy motocykl).

Przysiadałem się także do najwiekszego intrudera oraz na targach dorwałem triumpha rocketa touringa,

ale jestem przekonany, że zarówno technicznie jak i pod względem komfortu jazdy dla kierowcy czy pasażera

góra pozostaje jednak yamaha.

Miałem przez chwilke ochotę (w akcie desperacji) nawed na HD (mój znajomy kupił właśnie fat boba), ale jak poczytałem po forach jakie to awaryjne to podziękowałem :)

Jakbyś miał jakiś ciekawy pomysł odnośnie ciekawego modelu to będę zobowiazany.

 

Pozdrawiam, fog.

 

yamaha rządzi

im wiecej dosiadam XV tym corac bardzie mi sie podoba

poprzednia moja YAMAHA VENTURE pod wzgledem komfortu jest nie do pobicia

poprzednik poprzednika SUZUKI VZR 1800 miał strasznego kopa ale w trase był nie zaciekawy ,do lansu na miasto idealny

przed kupnem xv także myslałem nad HD ale znajomi co maja HD sami nie sa do nich przekonani,magia nazwy działa oraz cała otoczka związana z HD jest super ale dla mnie potrzebny był motor bezproblemowy

będe sprzedawał swojego jak ktos zainteresowany to podesle fotki itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yamaha rządzi

im wiecej dosiadam XV tym corac bardzie mi sie podoba

poprzednia moja YAMAHA VENTURE pod wzgledem komfortu jest nie do pobicia

poprzednik poprzednika SUZUKI VZR 1800 miał strasznego kopa ale w trase był nie zaciekawy ,do lansu na miasto idealny

przed kupnem xv także myslałem nad HD ale znajomi co maja HD sami nie sa do nich przekonani,magia nazwy działa oraz cała otoczka związana z HD jest super ale dla mnie potrzebny był motor bezproblemowy

będe sprzedawał swojego jak ktos zainteresowany to podesle fotki itp.

 

Dlaczego bedziesz chciał sprzedac swój motocykl? Coś jest nie tak?

Ja będę kupował nowy, ale dzięki za info :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego bedziesz chciał sprzedac swój motocykl? Coś jest nie tak?

Ja będę kupował nowy, ale dzięki za info :)

 

wszystko jest ok

planuje sprzedac na koniec sezonu i kupic BMW LT lub GS-a ADVENT...może V MAXA nowego.

Co roku zmieniam motor szukam tego jedynego :biggrin:

,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest ok

planuje sprzedac na koniec sezonu i kupic BMW LT lub GS-a ADVENT...może V MAXA nowego.

Co roku zmieniam motor szukam tego jedynego :biggrin:

,

 

Noooo, sam się też zastanawiałem nad GSem, bardzo fajna, turystyczna maszyna jednak dla jednej osoby bo plecaczek przechodziłby katusze po 100 kilometrze na wertepach, choć z 2 strony może było by to dla niej fajne doznanie haha :)

No nic koniec końców pozostaje do tej pory Yamaszka bo V-max jest dla mnie zdecydowanie za szybki :) a i jego design mi specjalnie nie podchodzi, wykręcony zupełnie jak Honda DN-1 - koszmar, ale jak ktoś lubi to bardzo proszę :) Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam śmigam tym modelem już trzy latka w tym roku zrobiłem już trasę na saharę zachodnią 13500km mam mały problem może ktoś z was pomoże .śmigam na oleju motul 7100 20w50 pełny syntetyk od początku ,dwa razy już robiłem w nim wymianę oleju(wszystko zgodnie z manualem -wtedy było ok) i wiem że robi się to na raty tzn część wlać zakręcić kilka razy i dolać resztę tj ok 4,90l w sumie gdy wymieniamy również filtr, ja dziś spuściłem raczej wszystko zakręciłem nowy filtr wlałem część oleju aż pod bagnet praktycznie ,zakręciłem bagnet odpaliłem i zgasiłem silnik kilka razy w celu popchnia oleju dalej jednak wszystko co mi wlazło to niecałe 2,5 l oleju nie mam pojęcia co jest grane kontrolka nie pokazuje aby poziom był nie taki jak trzeba, na bagnecie w normie jednak zmieściło się tylko połowa zalecanej ilości, kombinuje już czy olej ten jako syntetyk czyli gęstszy potrzebuje troszkę czasu na spłynięcie jeżeli macie sugestie będę wdzięczny jeśli nie to pozostają drogie serwisy pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam śmigam tym modelem już trzy latka w tym roku zrobiłem już trasę na saharę zachodnią 13500km mam mały problem może ktoś z was pomoże .śmigam na oleju motul 7100 20w50 pełny syntetyk od początku ,dwa razy już robiłem w nim wymianę oleju(wszystko zgodnie z manualem -wtedy było ok) i wiem że robi się to na raty tzn część wlać zakręcić kilka razy i dolać resztę tj ok 4,90l w sumie gdy wymieniamy również filtr, ja dziś spuściłem raczej wszystko zakręciłem nowy filtr wlałem część oleju aż pod bagnet praktycznie ,zakręciłem bagnet odpaliłem i zgasiłem silnik kilka razy w celu popchnia oleju dalej jednak wszystko co mi wlazło to niecałe 2,5 l oleju nie mam pojęcia co jest grane kontrolka nie pokazuje aby poziom był nie taki jak trzeba, na bagnecie w normie jednak zmieściło się tylko połowa zalecanej ilości, kombinuje już czy olej ten jako syntetyk czyli gęstszy potrzebuje troszkę czasu na spłynięcie jeżeli macie sugestie będę wdzięczny jeśli nie to pozostają drogie serwisy pozdro

 

Na poczatek najlatwie ocenic ile Ci zlecialo i orientacyjnie okresilc jaka jest roznica mieszy tym co zlales a tym co wlales a dalej to juz jest zabawa w szukanie bledu... co chyba nie bedzie latwe :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a moze mi ktos powiedziec ile tak naprawde pali taki Stratoliner??

Wyłącznie trasa, w zakresie 100-130km/h 5,8-6,0 l/100km, 120-150km/h 6,3-6,5 l.

Wyłącznie miasto (W-wa, korki i liczne światła) 6,5-6,8 l. Tylko kierowca.

Dane dla wersji z przelotowymi wydechami (Hard Krome), dyno jetami i power commanderem III.

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłącznie trasa, w zakresie 100-130km/h 5,8-6,0 l/100km, 120-150km/h 6,3-6,5 l.

Wyłącznie miasto (W-wa, korki i liczne światła) 6,5-6,8 l. Tylko kierowca.

Dane dla wersji z przelotowymi wydechami (Hard Krome), dyno jetami i power commanderem III.

 

Nooooo kolega oblatany widzę :) Marecki odeslał mnie tu http://www.motostat.pl/search?type_id=2&ma...0&search=Szukaj to i ja odsyłam, bardzo fajna sprawa.

 

Panowie, rury, gumy, sakwy wszystko można dobrać, kto natomiast wskaże jakiś fajny kontakt co by do baku można było wlać jakieś 6l więcej :) Stawanie na trasie co 250km rozumiem, odsikać się można z dziewczynami pogadać, ale jak trzeba przejechać 2500 km to tylu grzybów nie dam rady a i nerki mam zdrowe zatem może udałoby się tym mastodontem 350-400 km polecieć bez zsiadania? Byłoby optymalnie, z góry dzięki za podpowiedź.

 

P.S. oczywiście oparcie dla kierowcy też by sie przydało, w nizszych modelach jest a tu jak na złość nie przewidzieli takiej opcji, czy ktoś z Was wie co i jak w tej kwestii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego żebyś nie wiem jakim był kozakiem to 2500 km na raz nie zrobisz.Dzienny realny przebieg to 1000 km więc cztery postoje wystarczą żeby trochę się rozruszać.Jednak masz rację bak w XV 1900 jest trochę za mały ale do wszystkiego można się przyzwyczaić.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego żebyś nie wiem jakim był kozakiem to 2500 km na raz nie zrobisz.Dzienny realny przebieg to 1000 km więc cztery postoje wystarczą żeby trochę się rozruszać.Jednak masz rację bak w XV 1900 jest trochę za mały ale do wszystkiego można się przyzwyczaić.

 

Kto tu pisze, że chce ten odcinek zrobić na raz??

Tak jak wspominałem interesuje mnie trasa max ok. 400 km na jednym baku tak więc najprawdopodobniej trzeba będzie coś pomyśleć w tej kwestii bo jeżeli jeździ sie po Europie zachodniej to nie ma problemu, ale gdyby człowiek chciałby się wybrać np. do Rumunii to juz jest ryzyko a w termosie wahy wozic nie będę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...