Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie zależy to od wielu czynników.Styl jazdy,warunki drogowe,naciąg,czyszczenie i konserwacja.Powinien wytrzymać przynajmniej 60-70 tyś km. Choć znam przypadki że wytrzymał więcej.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie zależy to od wielu czynników.Styl jazdy,warunki drogowe,naciąg,czyszczenie i konserwacja.Powinien wytrzymać przynajmniej 60-70 tyś km. Choć znam przypadki że wytrzymał więcej.

 

W ostatnim numerze Motocykla testują HD Road King i zerwał im się pas po 38km

Ale to tylko HD.

Radziecka myśl techniczna zza oceanu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sam sprzedawałem pas koledze jak mu się urwał po 23 tyś km w Yamaha Wild Star czyli japońskiej podróbie HD .

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć Dziewczyny i Chłopaki.

Właśnie kupiłem sobie Roadlinera z 7 tysiami przebiegu.

Moja opinia będzie nieco może bardziej chłodna, ponieważ przesiadłem się na Yamę z zacnej maszynki jaką jest Triumph Racket III - wcześniej VTX i VZR

Tak więc o mocy nie będę nic mówił, no bo co tu gadać? Rocket to 140 kM i 200 Nm tak więc Yama to fajny wolny spacerowy motorek :P

Oczywiście żartuję :D Roudliner fajnie przyspiesza i generalnie jest OK.

Z minusów to...

- mega kosztowne oryginalne akcesoria. Sakwy kosztują 4'500 zł,- !!!!! Jak pomyślę, że te same pieniądze mogę mieć np.....- pierwszy z prawej - BMW 320 i Cupe w super stanie, to uważam, że świat zwariował http://moto.allegro.pl/bmw-320i-coupe-150k...1277833388.html

- wtrysk. Miałem kiedyś Wild Stara z 1,6 na gaźniku. Oczywiście wtrysk jest super ale jak jedziesz. Wolne obroty gaźnikowca są nie do pobicie.

Roudek trzyma mi dokładnie 1'000 obr/min. Gdyby go ustawili na 700 - 800 byłoby super.

Tyle na początek. Pośmigam trochę to odezwę się znowu.

 

 

Pytanie dodatkowe do fachowców. Moja Yamka na wolnych obrotach pracuje z pędkością ok. 1'000 a nawer 1'000 i troszkę obrotów na minutę.

Jest to dla mnie trochę za dużo. Czy jest jakaś regulacja ? Co można zrobić, żeby zbić delikatnie obroty???

Edytowane przez Dariadal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Od niedawna jestem posiadaczem roadlinera. Miły i sympatyczny motocykl.

Wcześniej śmigałem warriorem, hondą x4, vzr-em, xx-em, dual był i parę innych. Od niedawna śmigamy w duecie z żoną. W ubiegłym roku zrobiła prawko więc trza było kupić i dla niej jakąś śmigawkę. Padło na 535 i od lipca co jakiś czas można nas minąć w duecie :crossy: .

Śmigam roadlinerem i choć nie jest to najlżejszy motocykl to miło na nim a i spalanie jest do przyjęcia. W porównaniu z vzr-em zdecydowanie milszy w prowadzeniu a i silnik i skrzynia miłe w użytkowaniu.

Ale to już wiecie :)

Latajcie nisko i powoli i do zobaczenia na trasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa zamków, nie trzeba kupować można stare zanieść do dobrego punktu dorabiania kluczy i na podstawie klucza dorobią blaszki w bębenku i 100$ w kieszeni. Teraz ja mam pytanie do szanownego grona. Kupiłem na ebayu kufry do Stratolinera firmy Corbin i nie wiem jakie tam są stelaże do mocowania?. Jeżeli Corbin pasuję do normalnych stelaży to szybko powinienem się uwinąć z nimi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, wreszcie słyszę mój motocykl ... :-P

Na oryginalnych wydechach miałem wrażenie jakbym jeździł z zapchaną rurą. Coś a'la szmata i Szarik z czterech pancernych :-)

Właśnie założyłem nowe Vance & Hince, model 2 w 1 ... ten: http://www.vanceandhines.com/products/yama...1/2-into-1.html

 

Wydech przystosowany do zamontowania sondy lambda.

 

Montaż prosty i łatwy. Zrobiłem to sam. Stary zdemontowany w kilka minut i krok po kroku założyłem nowy.

Wydech ma wkręcony "wyciszacz", który zostawiłem, ponieważ praca jest na tyle głośna (bas), że w zupełności wystarczy.

Jestem zadowolony.

 

Nadal mnie denerwują dość wysokie obroty biegu jałowego. Jak to jest u Was???

Moto zimne odpala i przez chwilę chodzi na podwyższonych obrotach - ssanie. Później spada równo na 1'000 obr/min.

1'000 obr./min. to w moim mniemaniu dość wysoka wartość. Bywa, że moto mocno rozgrzane po trasie, po zatrzymaniu się np. na światłach, kręci silnik powyżej 1'000,- (grubość wskazówki obrotomierza nad 1'000)

 

JAKIE MACIE WSKAZANIA W SWOICH YAMASZKACH? Czy to kwestia regulacji? Czy można regulować obroty biegu jałowego we własnym zakresie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty stanowczo za wysokie, ale to już elektronika w której nie jestem mocny. Orginalny wydech zostaw sobie ponieważ szybko możesz go przeprosić. Ja kulałem się dwa sezony na pustych i już nie mogłem na niego patrzeć nie mówiąc o kumplach którzy za diabła nie chcieli za mną jeździć, ani o motocyklistach jadących za mną samochodem którzy to po chwili też rwali do przodu. Jak udało mi się na ebay-u wyrwać z USA kompletny orginalny wydech za 63 baksy dopiero zacząłem rozkoszować się jazdą. Pozdrawiam. :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal mnie denerwują dość wysokie obroty biegu jałowego. Jak to jest u Was???

Moto zimne odpala i przez chwilę chodzi na podwyższonych obrotach - ssanie. Później spada równo na 1'000 obr/min.

1'000 obr./min. to w moim mniemaniu dość wysoka wartość. Bywa, że moto mocno rozgrzane po trasie, po zatrzymaniu się np. na światłach, kręci silnik powyżej 1'000,- (grubość wskazówki obrotomierza nad 1'000)

 

U mnie jest podobnie .

Silnik zawsze (nawet po odpaleniu) ma 1000 obr/min ,

ale czasami zdarza się że na kilka sekund obroty wzrosną lub spadną o grubość wskazówki.

Na początku trochę mnie to denerwowało, ale z czasem przestałem zwracać na to uwagę :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja się dorzucę w temacie. Mój po odpaleniu (nawet na ciepło) przez kilka sekund wchodzi na wyższe obroty po czym spada i trzyma ok. 900 obrotów. Czasami po zatrzymaniu się też ma lekko podwyższone obroty a po chwili spadają do 900.

 

Teraz nie pamiętam gdzie, ale czytałem że wolne obroty powinny oscylować w granicach 900-1000. Tak więc wszyscy mieszczą się w normie. Oczywiście wydaje mi się że lepiej jest mieć je niższe bo nawet łatwiej wrzucić bieg.

 

Tu chciałbym Was zapytać czy przy wrzucaniu jedynki też Wam tak mocno szarpie ? U mnie na zimno szarpie umiarkowanie (?) ale jak jestem w drodze to czasem tak pierdolnie że aż szarpnie motocyklem. Ponoć powinno być odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na zimno szarpie umiarkowanie (?) ale jak jestem w drodze to czasem tak pierdolnie że aż szarpnie motocyklem. Ponoć powinno być odwrotnie.

Sprawdziłbym płyn w zbiorniczku. Ile wiosen mam motocykl? Może czas płyn hamulcowy wymienić albo uzupełnić. Płyny maja to do siebie że się starzeją i łapią wilgoć z otoczenia i wtedy płyn traci swoje własności i objawem tego może być zbyt małe wysprzęglanie.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No to i ja się dorzucę w temacie. Mój po odpaleniu (nawet na ciepło) przez kilka sekund wchodzi na wyższe obroty po czym spada i trzyma ok. 900 obrotów. Czasami po zatrzymaniu się też ma lekko podwyższone obroty a po chwili spadają do 900.

 

Teraz nie pamiętam gdzie, ale czytałem że wolne obroty powinny oscylować w granicach 900-1000. Tak więc wszyscy mieszczą się w normie. Oczywiście wydaje mi się że lepiej jest mieć je niższe bo nawet łatwiej wrzucić bieg.

 

Tu chciałbym Was zapytać czy przy wrzucaniu jedynki też Wam tak mocno szarpie ? U mnie na zimno szarpie umiarkowanie (?) ale jak jestem w drodze to czasem tak pierdolnie że aż szarpnie motocyklem. Ponoć powinno być odwrotnie.

 

Ja mam identyczne obroty tj 900.

Tylko jak odpalam niezależnie czy jest zimny czy ciepły oscylują gdzieś w okolicy 1000 i po kilku sekundach (10-15 sek) spadają do 900.

Jeśli chodzi o szarpnięcia jedynki.

Jak się rozgrzeje u mnie sa, jak i u większości. Natomiast podczas jazdy( przy redukcji) nie dało się odczuć jakiegoś mocniejszego uderzenia.

Pewnie większość wie, że w tych maszynkach wymienia się osobno olej w skrzyni biegów.

Edytowane przez Fedaykin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pewnie większość wie, że w tych maszynkach wymienia się osobno olej w skrzyni biegów.

Nie do końca to jest prawdą.Olej smarujący silnik smaruje skrzynie i sprzęgło. Osobno jest tylko olej w przekładni łańcuchowej z prawej strony,a ona ze skrzynią nie ma nic wspólnego.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...