Paweł TT Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Dzisiaj rozebrałem silnik w DT125R i okazało się że poszły pierścionki i tłok.Jaki tłok byłby najlepszy aby zwiększyć moc i osiągi(i gdzie go szybko dostać0 i jak ustawić ten zawór wylotowy oraz gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zobacz czy masz cylinder na nikaslu czy tuleji. Tłok to formy Vertex lub Wossner lub ewentualnie Prox. Ja zamawiałem tłok tutaj http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M56888mają duży wybor i tłok jest u Ciebie na drugi dzien od zamowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Zobacz czy masz cylinder na nikaslu czy tuleji. Tłok to formy Vertex lub Wossner lub ewentualnie Prox. Ja zamawiałem tłok tutaj http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M56888mają duży wybor i tłok jest u Ciebie na drugi dzien od zamowienia no racja jest tam duzy wybór kompletów do różnych motocykli czyli więc tłoków z piersionkiami sworzniem i zabezpieczeniami.a to co się stało zatarł się czy popękały z zablokowały tłok czy może stało się coś innego,a cylinder bedziesz robił na nim szlif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł TT Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 no racja jest tam duzy wybór kompletów do różnych motocykli czyli więc tłoków z piersionkiami sworzniem i zabezpieczeniami.a to co się stało zatarł się czy popękały z zablokowały tłok czy może stało się coś innego,a cylinder bedziesz robił na nim szlif Popękały ale nie zablokowały tłoka tylko porysowały troche cylinder i musze robić szlif.A niewiecie jak ustawić ten zawór wylotowy żeby było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 (edytowane) z zaworem jest tak ze poprostu najzwyczjniej w swiecie ma byc maksymalnie domkniety na zgaszonym silniku. Jak go zapalisz i bedizesz dodawał gazu to przy pewnych obrotach on go sobie bedzie otwierał ;) przez co bedize zwiekszał srednice wylotową dla spalin do wydechu.Jezeli ustawisz zawor w pozycji chocby troche otwartej to straci moc na niskich obrotach a bedize sie za wczesnie otwierał i spowoduje to ze silnik bedize oddawał moc w bardzo dziwny posob :flesje: Edytowane 24 Sierpnia 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.