bezdomny Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 witam, przosze o pomoc. mam yamahe xj 600 diversiona z 1991 i moto pali bardzo ladnie jak jest zimny czy cieply, nie ma roznicy, rzecz w tym ,ze jak sie juz nagrzeje, tak ok, po przejechanie po miescie 2 do 5 km dzieje sie cos dziwnego. silnik zaczyna pracowac nierowno, najpierw co jakis czas ginie iskra na 1 i 4 cylindrze( wspolna cewka), az w koncu kompletnie przestaje pracowac na te dwa gary. na poczatku myslalem ze to jest wina cewki ale podebalem cewka od cbr 1000fP I SYTUACJA SIE POWTORZYLA. MOGE POWIEDZIEC ZE MODUL JEST EWIDENTNIE KOMBINOWANY poniewaz ktos go "rozbieral" poprzez rozciecie i zgrzanie plastkiowej obudowy. prosze o potwierdzenie mojej tezy uszkodzonego modulu badz wysnucie nowych domyslow. bardzo bym przosil o krotkie przedastawienie roli i dzialania modulu w motocyklu. moze ktos z was mial podobna usterke?? moge jeszcze dodac ze jak jechalem moto na trasie to miedzy 6-7 tys/obr czuc bylo zanik iskry poniewaz ewidentnie motocykl stawal sie zdlawiony. moja yamaha jest odblokowana i ma 61, gazniki wyczyszczone itp, nowe swiece. pozdrawiam i czekam na szybka odp . dzieki i dozo na drodze :wink: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer23 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ja bym obstawiał raczej impulstor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Dlaczego ?W serwisowce masz sposob sprawdzenia impulsatora i modulu, z tym ze to ostatnie jest dosc pracochlonne. Latwiej wiec sprawdzic impulsator i jezeli jest on walniety to wiadomo co, a jak nie to tez wiadomo. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezdomny Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) wszystko ok ale, czy ktos mi moze podpowiedziec albo napisac jak moge sprawdzic impulsator i modul. najlepiej jak byscie mi mogli podarowac taka serwisowke na meila [email protected] albo [email protected] Wczesniej bylo tak ze motocykl nawet jak byl bardzo goracy to pracowal na wolnych obrotach na 4 gary i dopiero miedzy 6-7tys tracil iskre, natomiast teraz po rozgrzaniu na wolnych traci a na wysokich jest ok, (tak mi sie wydaje bo ciagnie rowno, bez zdlawienia do konca) pomozcie mi bracia bo bardzo chce jechac na bazar do lodzi ze swiadomoscia co mam kupic, czy impulsator czy modul. napiszcie taka srednia cene za impulsator bo za modulem juz sie rozgladalem. dzieki bardzo i pozdrawiam Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez bezdomny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziey Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Witam. Tu masz serwisowke o ktora prosiles, wystarczy zassac http://www.megaupload.com/?d=44P1IE9W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.