Skocz do zawartości

Duszacy sie motor


rutek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:( Mam Suzuki RF400 zalozono do nioej nowiutkie filtry stozkowe i okazuje sie, ze moto sie dusi na nich. Silnik jest po wszystkich mozliwych regulacjach wiec nie wiem co mam robic. Wywalic je i dac stary oryginalny fitr.

Edytowane przez rutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie filtra na stożkowe , nalezy gruntownie wyregulowac gaźniki , takie regulacje to juz wyzsza szkoła jazdy i nie mozna sobie samemu wstawic pierwszych lepszych stożkowców ,moto kupiłeś z tymi stożkami czy sam wstawiłeś ? jesli sam to czy wczesniej było ok ? moja rada wywal te stożki i załóż oryginalny filtr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otoz moto kupilem z orginalnym filtrem, ale obudowa jest o 600 i nie bardzo pasowala, wiec mechanik zaproponowal wstawienie stozkow aby moto nie lapalo brudnego powietrza przez slaby szczelny filtr od 600. Wiec nie wiem jak moto sie zachowuje na filtrze orginalnym. Wszystko bylo regulowane po zalozeniu stozkow i stwierdzono ze sa one za male i nie daja tyle powietrza ile poptrzebuje moto. Dziwne bo na poczatku po odbiorze z serwisu bylo wszystko ok, a po przejechaniu 100km moto zaczelo gasnac na wolnych obrotach :( . Juz sam nie wiem co robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj oryginalnego filtra ,a poza tym te stożki są nasączone specjalnym olejkiem ????- może są suche i nie stawiają zadnego oporu co uniemozliwia uniesienia membran podcisnieniowych a co za tym idzie brak jałowych obrotów...

 

seba

Edytowane przez seba_VF750FR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie stawiają zadnego oporu co uniemozliwia uniesienia membran podcisnieniowych a co za tym idzie brak jałowych obrotów...

 

seba coś pokręciłeś chyba... :(

 

rutek jedź spowrotem do mechanika, co Ci dłubał przy gaźnikach i niech Ci je porządnie wyreguluje.

Filtr powietrza ma moim zdaniem najmniejszy wpływ na pracę silnika na wolnych obrotach (chyba że jest całkowicie zakitowany ;) )

Edytowane przez roger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seba coś pokręciłeś chyba... :(

 

rutek jedź spowrotem do mechanika, co Ci dłubał przy gaźnikach i niech Ci je porządnie wyreguluje.

Filtr powietrza ma moim zdaniem najmniejszy wpływ na pracę silnika na wolnych obrotach (chyba że jest całkowicie zakitowany ;) )

sciągnij puche od filtra i zostaw same gazniki założe się ze nie będzie trzymał niskich obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja nie wiem co Ty masz za motocykl , u mnie obroty ustawione na 1tys po sciagnieciu filtra się wahają i moto gasnie tak samo w XJ i GSXF moich kolegów ,filtr ma wpływ na prace silnika na niskich obrotach ,jesli filtr tylko czysci powietrze to po co w motocyklu komora filtra powietrza o odpowiedniej pojemosci ?? wszystko jest wyliczone i doracowane przez inzynierów zeby zapewnic optymalne warunki pracy silnikowi,przeszukaj forum ile osób po założeniu K&N'a narzeka ze moto inaczej chodzi. Działania na filtrze powietrza mogą przyniesc tez odwrotny efekt od zamierzonego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOto mam takie jak w opisie.

Zresztą żadne wcześniej nie falowało na biegu jałowym bez filtra. Nie zdarzyło mi się to też podczas regulacji jakiegokolwiek motocykla.

 

Seba wlewamy zupy do pełna, do jakiegokolwiek chłodzonego cieczą moto, ściągamy airbox, odpalamy i czekamy aż zgaśnie. Ciekewe ile browaru wypijemy przez ten czas? :)

Edytowane przez roger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto jest wyregulowane na tych stozkach. Jak je odbieralem to chodzilo jak pszczołka, przejechalem 100 km i moto zaczelo gasnac na wolnych obrotach?! Az sie sam zdziwilem, ze mu sie zgaslo. Co za chu...stwo. Czy moze byc tak, ze gazniki w moto sie same przestawiaja po tak krotkim odcinku drogi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abstrachujac od sporu miedzy Seba i Rogerem to mam wrazenie ze albo masz brudny zbiornik i brud z paliwa dostal sie do ukladu wolnych obrotow, albo to czyszczenie nie bylo za dokladne. Jesli po przejechaniu 100 km gasnie, to tak jak Roger napisal - spowrotem do mechanika z reklamacja.

Jesli mial caly motocykl u siebie to powinien sprawdzic dlaczego gazniki sie zatykaja i chociaz poradzic zamontowanie przeplywowego filtru paliwa.

Jezeli zbiornik jest czysty to ewidentny blad czyszczenia gaznikow.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...