sebeq Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 a jakiego masz tego triumpha ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 595 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Alternatywa do VFR ?CBR 1100 XXJa mialem 2 lata VFR 800 i teraz mam XX i powiem tylko jedno, XX to jest to.Wprawdzie VFR nie jest zla, przeciwnie jest bardzo udanym motocyklem, ale ja wzialbym XX. Takie jest moje zdanie po zapoznaniu sie z obydwoma motocyklami (nie tylko w salonie, ale jako wlasciciel i po przejechaniu conajmniej kilkunastu tysiecy kilometrow na kazdym) Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoroSK Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 VFR 800 ma slaby silniczek :( Teraz juz wiem ze po prostu nie jezdziles tym moto. Co ma konstrukcja owiewek do wyboru motocykla?!?! Siakies dziwne te Twoje opinie i raczej bym sie tym nie sugerowal. XX to fajne i ladne moto ale jak dla mnie troche za krowiaste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 XX to fajne i ladne moto ale jak dla mnie troche za krowiaste. no wlasnie, tez nie mogę w sobie tego przełamać. To wygląda długie jak pociąg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 MoroSK tak jesteś pewien że nie jezdziłem VFR 800 , ale Ty chyba niejezdziłeś niczym innym, tylko na sucho wybrałeś " najleprzą konstrukcję Hondy" a co ma konstrukcja owiewek niewiesz? A to że w razie jakielkolwiek kraksy masz totalny bajzel i trudno to wszystko poaskładać , takie tam " syfiaste "Kawasaki już dawno robi proste owiewki łatwe do naprawy dopiero chyba CBR dual ma "noramlne " plastiki . Widzę że spora częsc szanownych forumowiczów boi się panicznie awarji motocykla ,wszystko jest mało ważne,heble , rama, wygląd aby tylko sie nie psuł i mało palił ..co do XX to żeczywiscie jest świetnym moto , o niebo leprzym od VFR ale mi w nim przeszkadza jego waga ,wcale nie jest taki poręczny , prostowanie w zakrętach przy hamowamiu i dragania kiery przy małej prędkości i jak zwykle w Hondach siedzienie jest do bani pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Wprawdzie nie domnie to bylo pisane, ale dodam cos od siebie; co do XX to żeczywiscie jest świetnym moto , o niebo leprzym od VFR ale mi w nim przeszkadza jego waga XX jest raptem o 7 czy 8 KG ciezsza od VFR wcale nie jest taki poręczny Jak zmienisz kat naczylenia glowki kierownicy to jest poreczniejsza od VFR,osiagniesz to podnoszac tyl o ok. 3 cm (stary trik) prostowanie w zakrętach przy hamowamiu to juz zalezy od opon, jak sie moto "prostuje" przy hamowaniu w zakretach, nie od jego konstrukcji. i dragania kiery przy małej prędkości to jest rowniez wina opon. i jak zwykle w Hondach siedzienie jest do bani w tym masz racje :( Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoroSK Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 (edytowane) ale Ty chyba niejezdziłeś niczym innym, tylko na sucho wybrałeś " najleprzą konstrukcję Hondy" a co ma konstrukcja owiewek niewiesz? A to że w razie jakielkolwiek kraksy masz totalny bajzel i trudno to wszystko poaskładać Musze Cie zmartwic bo wlasnie kupilem VFR'e z plastikami do lakieru i jeden byl pekniety (delikatnie ale byl) i jakos zadnego bajzlu a tym bardziej problemu ze zdejmowaniem nie bylo. Dzwoni do mnie o 10 mechanik o ktorej moge podjechac bo jest lakiernik i bedzie czekal 30 minut. Przyjechalem 1025 (pamietam bo to bylo niedawno) i moto bez zadnego plastiku juz stalo wiec... Przestan sie bawic w TEORETYKA!!! Czytasz i czytasz a pozniej powstaja bajki ze vfr po przewrotce na smietnik sie nadaje... Moje poprzednie moto to GS 500 a nastepnymi mialy byc CBR 600, Thundercat, VFR 750, 800, Gixer 600, 750 no ogolnie duzo sprzetow mialem do wyboru, pomijajac kwestie tego ze ciezko znalezc cos sensownego u nas to po tym jak posluchalem opini uzytkownikow, mechanikow i poczytalem artykuly o VFR zdecydowalem sie na ten model a tez z tego wzgledu ze nie jest to typowy scig... i dzwiek silnika V4 jak dla mnie super sprawa. Co do XX'a to nie jest on znowu az tak duzy, nie przesadzajmy, ale tej mocy to juz jednak troche jest :( a wiem ze do turystyki tyle koni to czasem problem ;) Choc to naprawde wszystko zalezy od kierowcy. Edytowane 19 Sierpnia 2006 przez MoroSK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 no widzisz miałes GS 500 a na podsatwie mechaniorów i szanownych forumowiczów wybrałes VFR i jesteś w siódmym niebie , problem jest tego rodzajy że nie potrafisz zaakceptować czyjes opini a opieram ją własnie na podstawie swojego ,nie innego doświadczenia jak TY zrobiłeś kupująć VFR. chyba nieczytałeś moich post. dokładnie ja MIAŁEM VFR 750 (wtedy nie było jeszcze 800) poza tym w moim posiadaniu było kilkanaście motocykli jeżdżę na nich ponad 20lat prawie tyle co TY masz,i teoretykiem więcej mnie nie nazywaj bo sam nim jesteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoroSK Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Mylisz dwa pojecia. Ja wybralem VFR po rozmowie z uzytkownikami a co za tym idzie takze jazda na tym i innych moto... Powiedz mi w takim razie na jakiej podstawie Ty wybierasz moto??????? Roznica polega na tym ze ja ten motor mam i nie pierd... glupot ze sie owiewek nie da sciagnac... pomijam juz fakt ze 750 byla prostsza w budowie od 800 i tez mialem okazje tym pojezdzic i poogladac "z czego sie sklada". Dziwnie rzeczy wypisujesz skoro 20 lat niby na cyklach jezdzisz... Tu nie chodzi o akceptacje czyjejs opinii ale mowisz rzeczy ktore nie maja miejsca wiec jak mozna zaakceptowac nieprawde?!?!? Ja twierdze ze diesel pojedzie na benzynie... I co, akceptujesz moja opinie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 (edytowane) hehe MoroSK spoko wyluzuj ,po to jest forum zeby kazdy mógł się wypoweidzieć ,choc szczerze to tez stwierdzam że paweel ma dziwny sposób oceny, ale to juz założyciel tematu niech wyciągnie wnioski ,tylko zadam pytanie dla pawla czy twój triumph 595 jest lepszym sport turystykiem od VFR ??nie prowokuje tylko pytam bo od czynienia z 595 nie miałem . Edytowane 20 Sierpnia 2006 przez seba_VF750FR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapsselzzr Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Witam. Przymierzam sie do zakupu motocykla sportowo-turystycznego. W zasadzie byłem przekonany, że chcę VFR, również dlatego, że nie przychodzi mi do głowy nic innego o podobnym charakterze. Będę wdzięczny, jeżeli może Wam udałoby się mi coś podsunąć. Nie jest to mój pierwszy motocykl, szukam sportowo-turystycznej maszyny. Naked bike'i niezwykle mi się podobają, ale brzk jakiejkolwiek ochrony przed wiatrem odrzuca mnie od nich, a te w wersjach "S" (z półowiewkami) są paskudne i takiej nie chcę. Mam do wydania ~15 kzł. Co Wy byście kupili na moim miejscu? pozdro :) ja na ZZR 600 nic złego nie napisze :) :) ale mysle ze podobała by ci się :) i tez jest sportowo-turystyczna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoroSK Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Seba nerwuje mnie tylko to ze paweel glupoty wypisuje a pozniej ktos (jak zalozyciel tego tematu) moze w to uwierzyc i wybierze jakiegos gniota zamiast to co naprawde dobre (nie mowie tu akurat o VFR tylko ogolnie o jakimkolwiek cyklu). Jesli chodzi o zygzaka 600 to jedyne co SLYSZALEM to to ze jest bardzo ciezka i nie specjalnie nadaje sie do podzidowania (a czasem po prostu trzeba :) ), usiadalem 1100 i to jest dopiero czolg :) XX przy nim to popierdolka jesli chodzi o wage :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 witam po koleiwiem że XX wali w kiere i podnoci w zakręcie przy cham. z powodu opon z tym że na dunlop 208 jest zle na 220 jezt zle na pirelli diablo strada tez jest lipa to pewnie będzie ok tylko na jakimś modelu Bridgestone a te są truno dostępne i drogie ....do MoroSK powiedz jakie ja głupoty wipisuję co jest nie prawdą z tego co napisałem . a wiesz na przykład jak działa system ssania w Twoim moto ?jak to zobaczyłem to cały wieczór z kumplami rechotaliśmy niby na wtrysku komputer śmiechu warte. Wiesz dlaczego wybrałbym ZX-9Rdlatego że ma dwadziescia razy leprze zawieszenie , silnik ma przynajniej 40km wiecej ,mniej pali jest prostrza w budowie ,ładniejsza . jak jezdziłeś VFR 750 pewenie zauważyłeś do 6000tyś ciągnie kosmicznie a potem co lipa tylko gulgocze i tyle .....mi to jest za mało ....a co do TRiumpha czwarty sezon śmigam na mim bez żanej awari nie bierze oleju a ma 60tys. sam silnik to jest w zasadzie arcydzieło tak jak sposób prowadzenia ,klasa i na tej podstawie smiem tiwerdzić że taki sprint jest lepszy bo ma np. 955 a nie 800 cm i przy tym mniej palipozdrawiam wszystkich i życzę pięknej słonecznej polskiej jesieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 jak jezdziłeś VFR 750 pewenie zauważyłeś do 6000tyś ciągnie kosmicznie a potem co lipa tylko gulgocze i tyle .....mi to jest za mało .... z tym się totalnie nie zgodzę ja w swojej posiadam silnik z RC24 89r , i ciągnie ładnie od samego dołu ,a po przekroczeniu 6tys dostaje takiego powera że ciężko się utrzymać na motocyklu, może twoja VFRka była zjechana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.