Skocz do zawartości

Jaki Sport-turystyk??


Rekomendowane odpowiedzi

Alternatywa do VFR ?

CBR 1100 XX

Ja mialem 2 lata VFR 800 i teraz mam XX i powiem tylko jedno, XX to jest to.

Wprawdzie VFR nie jest zla, przeciwnie jest bardzo udanym motocyklem, ale ja wzialbym XX. Takie jest moje zdanie po zapoznaniu sie z obydwoma motocyklami (nie tylko w salonie, ale jako wlasciciel i po przejechaniu conajmniej kilkunastu tysiecy kilometrow na kazdym)

 

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VFR 800 ma slaby silniczek :( Teraz juz wiem ze po prostu nie jezdziles tym moto. Co ma konstrukcja owiewek do wyboru motocykla?!?! Siakies dziwne te Twoje opinie i raczej bym sie tym nie sugerowal.

 

XX to fajne i ladne moto ale jak dla mnie troche za krowiaste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MoroSK

tak jesteś pewien że nie jezdziłem VFR 800 , ale Ty chyba niejezdziłeś niczym innym, tylko na sucho wybrałeś " najleprzą konstrukcję Hondy"

a co ma konstrukcja owiewek niewiesz? A to że w razie jakielkolwiek kraksy

masz totalny bajzel i trudno to wszystko poaskładać , takie tam " syfiaste "Kawasaki już dawno robi proste owiewki łatwe do naprawy dopiero chyba CBR dual ma "noramlne " plastiki . Widzę że spora częsc szanownych forumowiczów boi się panicznie awarji motocykla ,wszystko jest mało ważne,

heble , rama, wygląd aby tylko sie nie psuł i mało palił ..

co do XX to żeczywiscie jest świetnym moto , o niebo leprzym od VFR ale

mi w nim przeszkadza jego waga ,wcale nie jest taki poręczny , prostowanie w zakrętach przy hamowamiu i dragania kiery przy małej prędkości i jak zwykle w Hondach siedzienie jest do bani

pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie nie domnie to bylo pisane, ale dodam cos od siebie;

 

co do XX to żeczywiscie jest świetnym moto , o niebo leprzym od VFR ale

mi w nim przeszkadza jego waga

 

XX jest raptem o 7 czy 8 KG ciezsza od VFR

 

wcale nie jest taki poręczny

 

Jak zmienisz kat naczylenia glowki kierownicy to jest poreczniejsza od VFR,

osiagniesz to podnoszac tyl o ok. 3 cm (stary trik)

 

prostowanie w zakrętach przy hamowamiu

 

to juz zalezy od opon, jak sie moto "prostuje" przy hamowaniu w zakretach, nie od jego konstrukcji.

 

i dragania kiery przy małej prędkości

 

to jest rowniez wina opon.

 

i jak zwykle w Hondach siedzienie jest do bani

 

w tym masz racje :(

 

 

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale Ty chyba niejezdziłeś niczym innym, tylko na sucho wybrałeś " najleprzą konstrukcję Hondy"

a co ma konstrukcja owiewek niewiesz? A to że w razie jakielkolwiek kraksy

masz totalny bajzel i trudno to wszystko poaskładać

 

Musze Cie zmartwic bo wlasnie kupilem VFR'e z plastikami do lakieru i jeden byl pekniety (delikatnie ale byl) i jakos zadnego bajzlu a tym bardziej problemu ze zdejmowaniem nie bylo. Dzwoni do mnie o 10 mechanik o ktorej moge podjechac bo jest lakiernik i bedzie czekal 30 minut. Przyjechalem 1025 (pamietam bo to bylo niedawno) i moto bez zadnego plastiku juz stalo wiec... Przestan sie bawic w TEORETYKA!!! Czytasz i czytasz a pozniej powstaja bajki ze vfr po przewrotce na smietnik sie nadaje...

 

Moje poprzednie moto to GS 500 a nastepnymi mialy byc CBR 600, Thundercat, VFR 750, 800, Gixer 600, 750 no ogolnie duzo sprzetow mialem do wyboru, pomijajac kwestie tego ze ciezko znalezc cos sensownego u nas to po tym jak posluchalem opini uzytkownikow, mechanikow i poczytalem artykuly o VFR zdecydowalem sie na ten model a tez z tego wzgledu ze nie jest to typowy scig... i dzwiek silnika V4 jak dla mnie super sprawa.

 

Co do XX'a to nie jest on znowu az tak duzy, nie przesadzajmy, ale tej mocy to juz jednak troche jest :( a wiem ze do turystyki tyle koni to czasem problem ;) Choc to naprawde wszystko zalezy od kierowcy.

Edytowane przez MoroSK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz miałes GS 500 a na podsatwie mechaniorów i szanownych forumowiczów wybrałes VFR i jesteś w siódmym niebie , problem jest tego rodzajy że nie potrafisz zaakceptować czyjes opini a opieram ją własnie na podstawie swojego ,nie innego doświadczenia jak TY zrobiłeś kupująć VFR. chyba nieczytałeś moich post. dokładnie ja MIAŁEM VFR 750 (wtedy nie było jeszcze 800) poza tym w moim posiadaniu było

kilkanaście motocykli jeżdżę na nich ponad 20lat prawie tyle co TY masz,i teoretykiem więcej mnie nie nazywaj bo sam nim jesteś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz dwa pojecia. Ja wybralem VFR po rozmowie z uzytkownikami a co za tym idzie takze jazda na tym i innych moto... Powiedz mi w takim razie na jakiej podstawie Ty wybierasz moto??????? Roznica polega na tym ze ja ten motor mam i nie pierd... glupot ze sie owiewek nie da sciagnac... pomijam juz fakt ze 750 byla prostsza w budowie od 800 i tez mialem okazje tym pojezdzic i poogladac "z czego sie sklada". Dziwnie rzeczy wypisujesz skoro 20 lat niby na cyklach jezdzisz...

 

Tu nie chodzi o akceptacje czyjejs opinii ale mowisz rzeczy ktore nie maja miejsca wiec jak mozna zaakceptowac nieprawde?!?!?

 

Ja twierdze ze diesel pojedzie na benzynie... I co, akceptujesz moja opinie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe MoroSK spoko wyluzuj ,po to jest forum zeby kazdy mógł się wypoweidzieć ,choc szczerze to tez stwierdzam że paweel ma dziwny sposób oceny, ale to juz założyciel tematu niech wyciągnie wnioski ,tylko zadam pytanie dla pawla czy twój triumph 595 jest lepszym sport turystykiem od VFR ??nie prowokuje tylko pytam bo od czynienia z 595 nie miałem .

Edytowane przez seba_VF750FR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przymierzam sie do zakupu motocykla sportowo-turystycznego. W zasadzie byłem przekonany, że chcę VFR, również dlatego, że nie przychodzi mi do głowy nic innego o podobnym charakterze. Będę wdzięczny, jeżeli może Wam udałoby się mi coś podsunąć.

Nie jest to mój pierwszy motocykl, szukam sportowo-turystycznej maszyny. Naked bike'i niezwykle mi się podobają, ale brzk jakiejkolwiek ochrony przed wiatrem odrzuca mnie od nich, a te w wersjach "S" (z półowiewkami) są paskudne i takiej nie chcę. Mam do wydania ~15 kzł. Co Wy byście kupili na moim miejscu?

 

pozdro

:) ja na ZZR 600 nic złego nie napisze :) :) ale mysle ze podobała by ci się :) i tez jest sportowo-turystyczna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seba nerwuje mnie tylko to ze paweel glupoty wypisuje a pozniej ktos (jak zalozyciel tego tematu) moze w to uwierzyc i wybierze jakiegos gniota zamiast to co naprawde dobre (nie mowie tu akurat o VFR tylko ogolnie o jakimkolwiek cyklu).

 

Jesli chodzi o zygzaka 600 to jedyne co SLYSZALEM to to ze jest bardzo ciezka i nie specjalnie nadaje sie do podzidowania (a czasem po prostu trzeba :) ), usiadalem 1100 i to jest dopiero czolg :) XX przy nim to popierdolka jesli chodzi o wage :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam po kolei

wiem że XX wali w kiere i podnoci w zakręcie przy cham. z powodu opon z tym że na dunlop 208 jest zle na 220 jezt zle na pirelli diablo strada tez jest lipa to pewnie będzie ok tylko na jakimś modelu Bridgestone a te są truno dostępne

i drogie ....

do MoroSK powiedz jakie ja głupoty wipisuję co jest nie prawdą z tego co napisałem . a wiesz na przykład jak działa system ssania w Twoim moto

?

jak to zobaczyłem to cały wieczór z kumplami rechotaliśmy niby na wtrysku komputer śmiechu warte. Wiesz dlaczego wybrałbym ZX-9R

dlatego że ma dwadziescia razy leprze zawieszenie , silnik ma przynajniej 40km wiecej ,mniej pali jest prostrza w budowie ,ładniejsza .

jak jezdziłeś VFR 750 pewenie zauważyłeś do 6000tyś ciągnie kosmicznie a potem co lipa tylko gulgocze i tyle .....mi to jest za mało ....

a co do TRiumpha czwarty sezon śmigam na mim bez żanej awari nie bierze oleju a ma 60tys. sam silnik to jest w zasadzie arcydzieło tak jak sposób prowadzenia ,klasa i na tej podstawie smiem tiwerdzić że taki sprint jest lepszy bo ma np. 955 a nie 800 cm i przy tym mniej pali

pozdrawiam wszystkich i życzę pięknej słonecznej polskiej jesieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jezdziłeś VFR 750 pewenie zauważyłeś do 6000tyś ciągnie kosmicznie a potem co lipa tylko gulgocze i tyle .....mi to jest za mało ....

z tym się totalnie nie zgodzę ja w swojej posiadam silnik z RC24 89r , i ciągnie ładnie od samego dołu ,a po przekroczeniu 6tys dostaje takiego powera że ciężko się utrzymać na motocyklu, może twoja VFRka była zjechana ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...