RaH Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) Witam zakupiłem aprilie af1 z 88 roku chyba do remontu gdyż nie pali.... chodzi o to ze z kopniaka nie pali w ogóle a z popychu idą tylko takie puf pouf z wydechu..... chcę sie was zapytać co to może być?? moim zdaniem pierścienie i tłoki do wymiany.... aha i jeszcze jedno zauwazyłęm ze wiekszosć posioadaczy af1 mają rozruszniki.... idzie to założyć jak tak to jaka jest cena?? mniej wieciej i jak najpropstrzym sposobem i nie drogim dac jej wieciej mocy??? Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez RaH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Witam zakupiłem aprilie af1 z 88 roku chyba do remontu gdyż nie pali.... chodzi o to ze z kopniaka nie pali w ogóle a z popychu idą tylko takie puf pouf z wydechu..... chcę sie was zapytać co to może być?? moim zdaniem pierścienie i tłoki do wymiany....aha i jeszcze jedno zauwazyłęm ze wiekszosć posioadaczy af1 mają rozruszniki.... idzie to założyć jak tak to jaka jest cena?? mniej wieciej i jak najpropstrzym sposobem i nie drogim dac jej wieciej mocy??? Może najpierw ja odpal? Jeśli 2T nie chce gadać to sprawdź najpierw iskrę, paliwo, poprawnie ustaw zapłon i gaźnik. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Ja mam aprilke af1 tyle że troszke nowszą. Jeśli chodzi o palenie to najpierw zprawdź iskre. POXniej (jeśli jest iskra) dobierz się do gaźnika (może być zapchany). A jaki tam masz silnik??? Może z serii rotax? Jeśli tak to rozrusznik można zamontować. Potrzebny jest właśnie rozrusznik, przekaźnik, grubszy kabelek i koło zamachowe z wieńcem zębatym. Koszt? Szczerze mówiąc to nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaH Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Dzięki za udzielene pomocy... niunia już stoi u mechanika który się nią zajmie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Jak nie pali na kopkę, a tylko przy pchaniu parcha to sprawdź gaźniczek i kompresję, a nie od razu do mechanika. Czegoś zawsze się nauczysz. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaH Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 nie wiem czy to silik rotax w każdym bądz razie 4 biegówka tylko ona jakas dziwna jest bo takjaby nowsze były plastiki bo reflektor ma pojedyńczy jak w futurze a z 88 roku miały kocie oczy tzw... pozatym proszę też o kilka danych technicznych i jezcze kilka głupich pytań czego na postoju sie nie chce włączyć swiatło przednie?? akumulator siedzi bankowo:)i klaskonu nie ma nie wiem czy to norm czy nie ale nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Więc tak. Silniki z serii rotax są mocnymi silnikami... Są różne wersje. Ogólnie rzecz ujmując są proste i nie zawodne. Jeśli chodzi o moce to od 22KM do 36. Dokładnie Ci nie powiem która z wersji silnika ma 22 a która 36 KM. Rotax 123 ma na bank 36kucy. Jeśli chodzi o światło to najprostrzą przyczyną może być strząchnięta żarówka lub urwany kabelek. Jeśli chodzi o klakson to podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) Więc tak. Silniki z serii rotax są mocnymi silnikami... Są różne wersje. Ogólnie rzecz ujmując są proste i nie zawodne. Jeśli chodzi o moce to od 22KM do 36. Dokładnie Ci nie powiem która z wersji silnika ma 22 a która 36 KM. Rotax 123 ma na bank 36kucy. Jeśli chodzi o światło to najprostrzą przyczyną może być strząchnięta żarówka lub urwany kabelek. Jeśli chodzi o klakson to podobnie.chyba chodzi nie o ten silnik tylko o minareli rv4 - 50ccm Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 w apriliach były minareli? może i tak. Nie wiem. A w ogóle to jaką pojemność ma ta af1? 50 czy 125?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_k Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 W AF-1 np w silnikach Rotax byly montowane przynajmniej trzy rózne zestawy układów zapłonowych SEM.Różnią sie między soba wielkością sygnałów sterujących (różna amplituda, kolejnośc pojawienia sie zbocza impulsów). Jesli ktos wczesniej wymieniał albo moduł (znajduje sie wewnątrz cewki wysokiego napięcia), albo cewki magneta lub koło magnesowe to iskra jest ale w niewłaściwym połozeniu i silnika nie uruchomisz, lub uruchomisz ale będzie nieprawidłowo pracowal.Niedawno w AF-1 wstawiałem SEM TM 14-05 (oznaczenie na obudowie cewki WN) sugerując sie stojącym obok silnikiem Aprilli Tuareg z Rotaxem z takim samym kołem magnesowym typ"K".Okazało się , ze cewki pod kołem magnesowym są innego typu i w efekcie iskra pojawiała sie dodatkowo w innych połozeniach wału.Prawidłowo zaczął pracować z TM 14-04 (wygląda tak samo jaki inne wersje modułów SEM, rozni sie z zewnatrz tylko oznaczeniem).Z takimi róznicami w Apriliach mam czesto do czynienia wiec proponuję zebys najpierw ustalił w jakim połozeniu wału pojawiają się iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 W AF-1 np w silnikach Rotax byly montowane przynajmniej trzy rózne zestawy układów zapłonowych SEM.Różnią sie między soba wielkością sygnałów sterujących (różna amplituda, kolejnośc pojawienia sie zbocza impulsów). Jesli ktos wczesniej wymieniał albo moduł (znajduje sie wewnątrz cewki wysokiego napięcia), albo cewki magneta lub koło magnesowe to iskra jest ale w niewłaściwym połozeniu i silnika nie uruchomisz, lub uruchomisz ale będzie nieprawidłowo pracowal.Niedawno w AF-1 wstawiałem SEM TM 14-05 (oznaczenie na obudowie cewki WN) sugerując sie stojącym obok silnikiem Aprilli Tuareg z Rotaxem z takim samym kołem magnesowym typ"K".Okazało się , ze cewki pod kołem magnesowym są innego typu i w efekcie iskra pojawiała sie dodatkowo w innych połozeniach wału.Prawidłowo zaczął pracować z TM 14-04 (wygląda tak samo jaki inne wersje modułów SEM, rozni sie z zewnatrz tylko oznaczeniem).Z takimi róznicami w Apriliach mam czesto do czynienia wiec proponuję zebys najpierw ustalił w jakim połozeniu wału pojawiają się iskry. Ostrzeżenia: (0%) Witam zakupiłem aprilie af1 z 88 roku chyba do remontu gdyż nie pali.... chodzi o to ze z kopniaka nie pali w ogóle a z popychu idą tylko takie puf pouf z wydechu..... chcę sie was zapytać co to może być?? moim zdaniem pierścienie i tłoki do wymiany.... aha i jeszcze jedno zauwazyłęm ze wiekszosć posioadaczy af1 mają rozruszniki.... idzie to założyć jak tak to jaka jest cena?? mniej wieciej i jak najpropstrzym sposobem i nie drogim dac jej wieciej mocy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jce Man Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Najpierw posprawdzaj prądy a jak z prądami jest wszystko w porządku to na pewno padł Ci tłok, a jaki tam masz silnik Rotax 123 czy Rotax 127 [Rave] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Od razu tłokMoże gaźnik ma przytkany i benzyny nie dostaje??? Njlepiej jak byś sprawdził wszystko po kolei, poczynając od iskry po przez gaźnik kończąc na pomiarze ciśnienia sprężania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszka Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 macie tu troche danych na temat aprili af1 125. www.steelteam.prv.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Sprawdz Swiece (czy jest sucha czy mokra)Filter powietrza (wyczysc)Mogles sprubowac zanim oddales ja do mechanika wlac jej palifka bezposrednio do cylindra . wtedy jezeli miala iskre to musiala odpyrknąc . Ajak slychac puf pouf tzn ze masz kompresje i tlok i pierscienie sa w stanie " odpalic" moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.