Gab. Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Witam! Przymierzam się do kupna tego motorku z rocznika 2000-2003. Czy miał ktoś jakieś doświadczenia z nim?To będzie moje pierwsze enduro-do tej pory tylko weterany i plastiki ale czas na zmiany.Będzie używany głównie w jeździe po lesie i lekkim terenie i krótkie przeloty po asfalcie. Na co zwrócić uwagę przy kupnie? Jakieś słąbe strony?Które roczniki są warte polecenia?Z góry dzięki za odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 http://www.lordmaciek.easyisp.pl/afryka2005/TTR 600 w akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Hmmm, TTR i słabe strony? Jakie słabe strony!? :icon_razz: Wiadomo, że nie objedzie WR, ale następnego dnia po ostrym lataniu w terenie możesz spokojnie objechać Europę bez obaw, że coś nawali i to jest piękne w tym (mam filmik z wyprawy na Mongolię jakiejś ekipy z chyba XT, TTR, LC4 i zepsuł się LC4 :icon_razz: , a Yamcie dojechały). Nie twierdzę, że LC4 jest tutaj awaryjny. Ale na pewno WR/EXC się nie nadaje żeby jechać nimi do Mongolii. :biggrin: Poza tym TTR nie wymaga wymiany oleju co 1000 km i nie trzeba lać do niej Shell V-Power Racing (w Mongolii pewnie nie ma :biggrin: ) żeby jeździła jak trzeba, a i samej wachy również weźmie mniej niż hard. Aha, jak będziesz kupował to bierz TTR do roku 2002, w 2003 chyba były już tylko z rozrusznikiem i w ogóle zostały "odendurowione", ciężkie jak diabli w porównaniu do tej bez, obniżone i nawet ciut słabsze. Słowem - zrobili z niej to, co później z XT. Sam w przyszłości będę żałował, że już nie będę mógł kupić TTRki, bo zostaną egzemplarze 10 letnie i starsze (nie produkują już TTR). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gab. Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 [Aha, jak będziesz kupował to bierz TTR do roku 2002, w 2003 chyba były już tylko z rozrusznikiem i w ogóle zostały "odendurowione", ciężkie jak diabli w porównaniu do tej bez, obniżone i nawet ciut słabsze. Słowem - zrobili z niej to, co później z XT. Dzięki-zatem jednak coś już wiem. Unikać najmłodszych roczników. Cóż-miałem namierzoną sztukę z 2003 roku ale rzeczywiście już z elektrycznym rozrusznikiem.Poszukam zatem dalej. Nie chciałbym pchać się w coś starego ale myślę że rocznik 2000 może być.Jeszcze raz dzięki za odzew:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 (edytowane) co do wad to jest faktycznie tylko 1 stara konstrukcja chłodzona powietrzem i stosunkowo mała moc a co do tej mongoli to faktycznie jechał tam LC4 ktory sie popsuł ale to był model ADVENTURE!! Edytowane 14 Sierpnia 2006 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Ja mam TTr-ke z 2003 roku i naprawde jak narazie moge o niej mowić w samych superlatywach.Ciężko mi dostrzec jakąkolwiek wadę,nic mnie w niej nie denerwuje,jedynie można się przyczepić do dość sporej masy(140 kg) no ale nie wymagajmy od motocykla typu enduro wagi piórkowej :biggrin: Podczas jazdy po lesie w lekkim terenie oraz w mieście prowadzi się naprawde bardzo dobrze i wogole nie czuć tej wagi.Z własnego doświadczenia wiem,że przy odpowiednich umiejętnościach to i w ciężkim terenie można pojeździć :icon_razz: Jak już to bierz z 2003 rocznika bo tylko wtedy dawali elektryczny starter.Silnik jest z XT,więc tutaj nie trzeba dużo pisać :icon_razz: Mam 19 tys przebiegu i jak narazie zero jakichkolwiek awarii.Z czystym sumieniem mogę ci go polecić.Ja jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiam Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gab. Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Miło mi to słyszeć-w sumie nigdzie nie dotarłem do informacji o jakichś wybitnych wadach tego modelu. To chyba dobrze :icon_razz: Z drugiej strony polecano mi szukać właśnie modelu sprzed 2003 roku,bez elektrycznego startera.Hmm-wszystko zależy od stanu-póki co oglądałem maszynę z 2003 roku i mi się podobała ale nie widziałem jeszcze starszych egzemplarzy. Pokrążę, powęszę i coś na pewno interesującego się znajdzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 No jak tam chcesz.Dla mnie to zarąbista wygoda gdy stoje w jakimś błocie czy innym syfie,motor ledwo stoi w pionie i nie muszę kopać tylko naciskam jeden guziczek :icon_razz: Zresztą odpalić 600 z buta to nie to samo co 125. Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) Owszem jest wygoda z rozrusznikiem, ale Twoja TT jest słabsza, niższa i cięższa, więc ja bym brał sprzed roku 2003. Stare sześćsetki nie miały w ogóle rozrusznika i jakoś ludzie jeździli... Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez Baron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 No dobra,ale kolo pisze że chce motocykl do lasu w lekki teren i do jazdy po asfalcie,więc czy aż taką różnice robi w takiej sytuacji te pare kilo mniej lub pare cm wyżej?Myślę że to nie ma znaczenia.Gdyby kupował moto z myślą o jeździe w ostrym terenie,taplaniu się w błocie i pokonywaniu niewiadomo jakich przeszkód to fakt,zalety poprzednich roczników byłyby odczówalne i przydatne niemalże w każdej sytuacji,jednak do lajtowego śmigania po lasku i po asfalcie-no cóż,ja już swoje powiedziałem :) Kolega Gab niech sam zdecyduje,my mu tylko możemy podpowiedzieć i wyrazić swoje opinie o danym sprzęcie. Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) Ale niska masa to plus i w terenie i na asfalcie, więc i tak pozostaje tylko w obronie Twojego modelu rozrusznik. Ja nie chcę żeby kolega popełnił błąd kupując cięższe moto, bo jak napisał to "głównie po lesie" będzie śmigał, a lżejsze moto da mu po prostu więcej przyjemności z jazdy. Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez Baron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Ale też bez przesady z tą wagą bo 12 kg różnicy to raczej przy takiej jeździe jak kolega wyżej napisał, to trudno to odczuć. Jak by chciał coś mocnego i lekkiego to by brał pod uwagę hard enduro. A elektryczny starter to bajka. Ostatnio mogłem tego doświadczyć jak mi ktm zgasł w błocie (paliwka zabrakło ;) ale na szczęście jest jeszcze rezerwa :flesje: ). Wystarczył "magiczny" dotyk palca (a nie kop z buta :) ) i już moto zagadało. Tak, że jak by nie patrzył wybór należy do Ciebie :) .Pozdrawiam i życzę wyboru tego lepszego ttr'a :biggrin: Marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gab. Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Jeszcze raz dzięki wszystkim za odpowiedzi. O to mi chodziło-każdy powiedział, co sądzi i ja to naprawdę doceniam. Nie ma to jak subiektywne opinie-każdy ma coś, co go cieszy w danym modelu.I tak już dzięki Wam jestem bogatszy o dodatkowe wiadomości. Wybór wśród TRRek nie jest aż tak duży (niestety) ale jakoś dam radę. Jak już mówiłem, oglądałem na razie wyłącznie 2 egzemplarze z 2003 roku i bardzo mi się podobały. Kolej zobaczyć jakiś model bez rozrusznika elektrycznego-jeżeli rzeczywiście będzie znacznie dzielniejszy terenowo, to chyba ku temu się skłonię.Nie jestem zbyt wielki a dodatkowa masa to jednak minus (niestety coś za coś-wygoda z guziczkiem-elektryczkiem lub lekkość z kopniakiem). Asfalty będę pokonywał sporadycznie-głównie jako dojazdówka-mam do lasu i tym podobnych "placów zabaw" około 4 kilometrów.Jak tylko coś znajdę od razu się odezwę i pokażę zdjęcia.Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam serdecznie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTREK CR Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 MIAŁEM OKAZJE JEŻDZIĆ TTR chciałem taką kupić ale napatoczyła się xr. jeśli chcesz to dam Ci namiar na człowieka w bytomiu którt ma ładną tt na sprzedaż 98r naprawde w świetnym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) witam a może ktoś oglądał tą ttr-ke... ona już dość długo jest na alegro, ale mam nadzieje że nie dla tego że coś ją boli. :biggrin: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M181691 i jeszcze pytanie do posiadaczy lub osób, które miały z nią kontakt jak tam to odpalanie z kopa ? czy są duże problemy żeby ją odpalić ? pytam bo jak by nie patrzeć koszykarzem nie jestem 172 , ale za to pełen determinacji. :biggrin: :bigrazz: ..... Edytowane 20 Września 2006 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.