Skocz do zawartości

Co możecie powiedzieć o Yamasze TTR 600?


Gab.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Przymierzam się do kupna tego motorku z rocznika 2000-2003. Czy miał ktoś jakieś doświadczenia z nim?To będzie moje pierwsze enduro-do tej pory tylko weterany i plastiki ale czas na zmiany.

Będzie używany głównie w jeździe po lesie i lekkim terenie i krótkie przeloty po asfalcie. Na co zwrócić uwagę przy kupnie? Jakieś słąbe strony?Które roczniki są warte polecenia?

Z góry dzięki za odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, TTR i słabe strony? Jakie słabe strony!? :icon_razz:

Wiadomo, że nie objedzie WR, ale następnego dnia po ostrym lataniu w terenie możesz spokojnie objechać Europę bez obaw, że coś nawali i to jest piękne w tym (mam filmik z wyprawy na Mongolię jakiejś ekipy z chyba XT, TTR, LC4 i zepsuł się LC4 :icon_razz: , a Yamcie dojechały). Nie twierdzę, że LC4 jest tutaj awaryjny.

Ale na pewno WR/EXC się nie nadaje żeby jechać nimi do Mongolii. :biggrin: Poza tym TTR nie wymaga wymiany oleju co 1000 km i nie trzeba lać do niej Shell V-Power Racing (w Mongolii pewnie nie ma :biggrin: ) żeby jeździła jak trzeba, a i samej wachy również weźmie mniej niż hard.

 

Aha, jak będziesz kupował to bierz TTR do roku 2002, w 2003 chyba były już tylko z rozrusznikiem i w ogóle zostały "odendurowione", ciężkie jak diabli w porównaniu do tej bez, obniżone i nawet ciut słabsze. Słowem - zrobili z niej to, co później z XT.

 

Sam w przyszłości będę żałował, że już nie będę mógł kupić TTRki, bo zostaną egzemplarze 10 letnie i starsze (nie produkują już TTR).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Aha, jak będziesz kupował to bierz TTR do roku 2002, w 2003 chyba były już tylko z rozrusznikiem i w ogóle zostały "odendurowione", ciężkie jak diabli w porównaniu do tej bez, obniżone i nawet ciut słabsze. Słowem - zrobili z niej to, co później z XT.

 

Dzięki-zatem jednak coś już wiem. Unikać najmłodszych roczników. Cóż-miałem namierzoną sztukę z 2003 roku ale rzeczywiście już z elektrycznym rozrusznikiem.Poszukam zatem dalej. Nie chciałbym pchać się w coś starego ale myślę że rocznik 2000 może być.

Jeszcze raz dzięki za odzew:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wad to jest faktycznie tylko 1 stara konstrukcja chłodzona powietrzem i stosunkowo mała moc

 

a co do tej mongoli to faktycznie jechał tam LC4 ktory sie popsuł ale to był model ADVENTURE!!

Edytowane przez zoltecek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam TTr-ke z 2003 roku i naprawde jak narazie moge o niej mowić w samych superlatywach.Ciężko mi dostrzec jakąkolwiek wadę,nic mnie w niej nie denerwuje,jedynie można się przyczepić do dość sporej masy(140 kg) no ale nie wymagajmy od motocykla typu enduro wagi piórkowej :biggrin: Podczas jazdy po lesie w lekkim terenie oraz w mieście prowadzi się naprawde bardzo dobrze i wogole nie czuć tej wagi.Z własnego doświadczenia wiem,że przy odpowiednich umiejętnościach to i w ciężkim terenie można pojeździć :icon_razz: Jak już to bierz z 2003 rocznika bo tylko wtedy dawali elektryczny starter.Silnik jest z XT,więc tutaj nie trzeba dużo pisać :icon_razz: Mam 19 tys przebiegu i jak narazie zero jakichkolwiek awarii.Z czystym sumieniem mogę ci go polecić.Ja jestem bardzo zadowolony.

 

Pozdrawiam

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło mi to słyszeć-w sumie nigdzie nie dotarłem do informacji o jakichś wybitnych wadach tego modelu. To chyba dobrze :icon_razz: Z drugiej strony polecano mi szukać właśnie modelu sprzed 2003 roku,bez elektrycznego startera.Hmm-wszystko zależy od stanu-póki co oglądałem maszynę z 2003 roku i mi się podobała ale nie widziałem jeszcze starszych egzemplarzy. Pokrążę, powęszę i coś na pewno interesującego się znajdzie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak tam chcesz.Dla mnie to zarąbista wygoda gdy stoje w jakimś błocie czy innym syfie,motor ledwo stoi w pionie i nie muszę kopać tylko naciskam jeden guziczek :icon_razz: Zresztą odpalić 600 z buta to nie to samo co 125.

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem jest wygoda z rozrusznikiem, ale Twoja TT jest słabsza, niższa i cięższa, więc ja bym brał sprzed roku 2003. Stare sześćsetki nie miały w ogóle rozrusznika i jakoś ludzie jeździli...

Edytowane przez Baron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra,ale kolo pisze że chce motocykl do lasu w lekki teren i do jazdy po asfalcie,więc czy aż taką różnice robi w takiej sytuacji te pare kilo mniej lub pare cm wyżej?Myślę że to nie ma znaczenia.Gdyby kupował moto z myślą o jeździe w ostrym terenie,taplaniu się w błocie i pokonywaniu niewiadomo jakich przeszkód to fakt,zalety poprzednich roczników byłyby odczówalne i przydatne niemalże w każdej sytuacji,jednak do lajtowego śmigania po lasku i po asfalcie-no cóż,ja już swoje powiedziałem :) Kolega Gab niech sam zdecyduje,my mu tylko możemy podpowiedzieć i wyrazić swoje opinie o danym sprzęcie.

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale niska masa to plus i w terenie i na asfalcie, więc i tak pozostaje tylko w obronie Twojego modelu rozrusznik.

 

Ja nie chcę żeby kolega popełnił błąd kupując cięższe moto, bo jak napisał to "głównie po lesie" będzie śmigał, a lżejsze moto da mu po prostu więcej przyjemności z jazdy.

Edytowane przez Baron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale też bez przesady z tą wagą bo 12 kg różnicy to raczej przy takiej jeździe jak kolega wyżej napisał, to trudno to odczuć. Jak by chciał coś mocnego i lekkiego to by brał pod uwagę hard enduro. A elektryczny starter to bajka. Ostatnio mogłem tego doświadczyć jak mi ktm zgasł w błocie (paliwka zabrakło ;) ale na szczęście jest jeszcze rezerwa :flesje: ). Wystarczył "magiczny" dotyk palca (a nie kop z buta :) ) i już moto zagadało. Tak, że jak by nie patrzył wybór należy do Ciebie :) .

Pozdrawiam i życzę wyboru tego lepszego ttr'a :biggrin: Marek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dzięki wszystkim za odpowiedzi. O to mi chodziło-każdy powiedział, co sądzi i ja to naprawdę doceniam. Nie ma to jak subiektywne opinie-każdy ma coś, co go cieszy w danym modelu.I tak już dzięki Wam jestem bogatszy o dodatkowe wiadomości. Wybór wśród TRRek nie jest aż tak duży (niestety) ale jakoś dam radę. Jak już mówiłem, oglądałem na razie wyłącznie 2 egzemplarze z 2003 roku i bardzo mi się podobały. Kolej zobaczyć jakiś model bez rozrusznika elektrycznego-jeżeli rzeczywiście będzie znacznie dzielniejszy terenowo, to chyba ku temu się skłonię.Nie jestem zbyt wielki a dodatkowa masa to jednak minus (niestety coś za coś-wygoda z guziczkiem-elektryczkiem lub lekkość z kopniakiem). Asfalty będę pokonywał sporadycznie-głównie jako dojazdówka-mam do lasu i tym podobnych "placów zabaw" około 4 kilometrów.

Jak tylko coś znajdę od razu się odezwę i pokażę zdjęcia.

Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam serdecznie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam a może ktoś oglądał tą ttr-ke... ona już dość długo jest na alegro, ale mam nadzieje że nie dla tego że coś ją boli. :biggrin:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M181691

 

 

i jeszcze pytanie do posiadaczy lub osób, które miały z nią kontakt jak tam to odpalanie z kopa ? czy są duże problemy żeby ją odpalić ? pytam bo jak by nie patrzeć koszykarzem nie jestem 172 , ale za to pełen determinacji. :biggrin: :bigrazz: .....

Edytowane przez loko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...