bartic Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 ja chciałem tylko zabrać głos w dwóch kwestiach :) chłodzone powietrzem motocykle może i się nagrzewają, ale u mnie jedyną oznaką tego jest problem z biegami. nie wiem skąd ten mit, że powietrze be. dwa. malowanie. stan, proszę cię, nie mów takich pierdół. ja swój pomaluję i mogę cię zapewnić, że żadnego bicia nie miał. tatuaże i kompleksy... tak samo można powiedzieć, że duże maszyny (np vn 1600 ;) ) kupują faceci z małymi ptaszkami, bo chcą mieć coś konkretnego między nogami... i tak można w nieskończoność a dragi mają dwie wersje. custom i classic. poza wyglądem, podono custom ma lepsze osiągi? pozdrawiam!bartic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) oczywiscie ze moznachodzi tylko o to ze w wielu przypadkach jak mowie malowane motory sa po dzwoniea chlodzenie powietrzem jest gorsze jezeli chodzi o wydajnosc niz chlodzenie cieczawiec prosze was bardzo nie kloccie sie i mi tu nie wyrzucajcie ze urazilem wasze maszyny ;) bartic no to chcialem pogratulowac wszystkim co jezdza na skuterach :) ci to maja dopiero ogien miedzy nogami :biggrin: ale to co powiedziales bartic podchodzi wlasnie pod tlumaczenie wyzszosci chlodzenia powietrzem nad ciecza itd przez ludzi ktorzy taki sprzet majajakos sobie musza wytlumaczyc ze maja lepsze :flesje: zazdroszcze ci twojej virago:) Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Stan, z całym szacunkiem, ale trochę cynicznie wypowiedziałeś się na temat sprzętu, jakim jexdzi Barctic. Masz 23 lata i dobry sprzęt w tym wieku. Może już sam na niego zapracowałeś (to by się chwaliło), może mama Ci go kupiła. Ale tak czy siak - nie poniżaj tych, którzy jeżdżą na czymś dużo mniejszym. A co do chłodzenia, to pewnie masz rację. Patrzę na to zdjęcie, które umieściłeś w opisie i cholernie mi się podoba kształt stelaża do kierunków. Napisz coś więcej o tej Kawie, albo prześlij linka z jakimiś fotkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) :) ale ja się nie obrażam, celne riposty są w cenie. jednak stan, ja nie napisałem, że chłodzone powietrzem to na piedestał. napisałem tylko, że nie wiem skąd takie uprzedzenie, bo ja problemów (poza tymi biegami) to nie mam.a moją virago to będziesz pożądał, gdy ją przerobię ;) ale stelarz to faktycznie masz w dechę pozdrawiam Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez bartic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 a chlodzenie powietrzem jest gorsze jezeli chodzi o wydajnosc niz chlodzenie cieczaSTAN - poza innymi głupotami /śmieszą mnie :flesje: / które piszesz, ta jest super.. :) polecam polibudę lub kurs/?/ termodynamiki lub chłodnictwa na mechaniczno-energetycznym.Chłodzenie ma zapewnić spadek temperatury na elemencie - /pewną różnicę temperatur/ - a jak to osiągniesz to twoja sprawa: ciecz, powietrze /przepływ wolny lub wymuszony/, freon, glikol, solanka, itp...Nie martw się o chłodzenie silników - nie takie głowy jak nasze nad tym pracowały...STAN - jeszcze!!! :) ;) :biggrin: PSnapisz coś o wyższości koloru granatowego nad popielatym w motocyklach 4-suwowych...PS 2mam nadzieję że nikt się nie obrazi to wszystko trochę z :D Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) nie nasmiewalem sie z jego virago tak ze wogole niecelne to karcenie mnie, kazdy ma to co ma i smiga, to byla tylko riposta odnosnie tego co napisal on, wydawala mi sie zabawna tak samo jak jego odpowiedz i nie widze sprawy, zreszta bartic sam napisal ze jest oktrzeba tak czytac wszystko do kupy i zrozumiec ze to sa zarty, czasem takie uszczypliwe ale jednak zarty i nikt sobie z nozem do gardla skakac nie bedzie nie mam nic przeciwko mniejszym pojemnoscia itd... wiec nie robicie ze mnie jakiegos rasisty co do wieku to akurat ustawil sie taki a nie inny... moze to zmylilo szafira i tak odpisal jakby rozmawial z dzieckiem z przedszkola... a teraz odpowiedz DLA SZAFIRA:mialem ci odpisac cos chamskiego bo tak twoj post cynicznie sie ze mnie nasmiewa, jednak jako iz cenie sobie dobry smak napisze tak:szafir rabnij glowa tak porzadnie w sciane [ tak jak to napisales tam kolo mojego nicka ze: stan jeszcze ] to tak od serca nie zaluj sobie pisze ci pajacu ze jezeli motor stoi w korku to chlodzony ciecza to ma to w dupiea chlodzony powietrzem sie gotujei o to tylko chodzilo... ale ty wiesz lepiejchciales tu zablysnac i mnie zdolowac gratuluje ------stelaz na kierunki jest calkiem fajny, ale nie to urzeklo mnie w tym motocyklu,V2,kardan, ciecz, wtrysk, i to mi wystarczy oczywiscie szafir napisze tu swoje madrosci i zagnie mnie w kazdym temacie, ten typ tak ma PS> glupot nie pisze wiec licz sie z tym co piszesz odnosnie mnie Edytowane 16 Sierpnia 2006 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Dobra, dosyć tych uszczypliwości. Ja pytam poważnie - jak wysoko się siedzi na tej kawie? Zawsze mijałe daleko kawy, ale VN 1600 kurde coś w sobie ma. Dopiero dzisiaj sie przyjrzałem lepiej. Zajefajna linia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 SPECYFIKACJA VN 1600 ClassicTyp silnika - czterosuwowy, chłodzony cieczą, dwucylindrowy w układzie V Pojemność silnika [cm3] 1552Średnica x skok tłoka [mm] 102 x 95 Stopień kompresji 9,0:1 Układ rozrządu, zawory SOHC, 8 zaworów, 4 zawory na cylinder Moc maksymalna [kW (KM) / obr. min] 49 (67) / 4700 Maksymalny moment obrotowy [Nm] 127 / 2700 System zasilania w paliwo wtrysk paliwa Skrzynia biegów manualna, 5 biegów Wyprzedzenie i kąt pochylenia główki ramy [o/mm] 32 / 168 Opony: przód / tył 130/90 16 / 170/70B 16 Hamulce: przód Podwójne tarcze, 300 mm, zaciski dwutłoczkowe Hamulce: tył Pojedyncza tarcza, 300 mm, zacisk dwutłoczkowy Długość x Szerokość x Wysokość [mm] 2505 x 1040 x 1130 Rozstaw osi [mm] 1680 Wysokość siedzenia [mm] 680 Pojemność zbiornika paliwa [l] 20 Masa "na sucho" [kg] 307 wiecej na kawasaki.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Dzięki! W wymiarach i masie zbliżony do Wild Stara, ale musze obejrzeć na żywo i zrobić rundę. Jedno tylko drażni mnie po oku. Od lewej strony pod wałem taka pusta przestrzeń, ale to tylko kwestie wizualne. Są jakieś wersje 71KM? Ba taką moc podają na allegro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arielu Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Witam wszystkich ponownie. Pozwólcie, ze wroce do tematu.. Zostalem zapytany o konkretny przedzial cenowy, mianowicie szukam motocykla do 20tys zl. I mysle,ze jednak bede musial rozpoczac moją fascynacje motocyklami od tak zwanej polówki. Wlasciwie do wolalbym tak, jak mi to zasugerowaliscie na poczatku tego postu, ale niestety narazie mnie nie stac na ">1000" Chyba ze bedzie to maszyna z poczatku lat 90, a wolalbym cos nowszego. Czy moze jednak lepiej sie wstrzymac nastepne pół roku, odlozyc kolejną dychę i wtedy przebierac? A tak poza tematem, czy ktos z Was miał przyjemność dosiadać HD Fatboy? To moje najwieksze marzenie :) I wierze,ze jak bede juz dziadkiem to ów motocykl bedzie moim kompanem podróży ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 ta pusta przestrzen jest charakterystyczna dla motorow z usa bo nie maja katalizatora europejczyki maja tam taka czarna puszke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 oczywiscie bartic napisze tu swoje madrosci i zagnie mnie w kazdym temacie, ten typ tak matrochę się zgubiłem, do czego pijesz? jeszcze nie w każdym temacie posiadłem wiedzę tajemną :) także możesz spać spokojnie, na pewno jesteś w czymś ode mnie lepszy ;)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 pisze ci pajacumialem ci odpisac cos chamskiego pajaca to sobie znajdź w rodzinie - gamoniu - i ja też chamsko ci nie odpisuje...PSnie chodzi o wiek, tylko o wiedze z oddawania ciepła /np. powierzchni użebrowanych, a płaszcza wodnego i chłodnicy/. TYLE. i nie naśmiewam się z ciebie tylko humorystycznie odpisuje na twoje humorystyczne podejście do pewnych sprawPS2dla STANa - to też nie jest złośliwe. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Arielu, wybacz ze Twoje pytanie jakos tak umklo uwadze czytajacych i rozgrywaja swoje gierki :) ja osobiscie mysle ze dobrym rozwiazaniem bedzie na poczatek Yamaha DragStar 650, mialem taka osobiscie i mimo ze waze 120 kg i mam186 cm wzrostu, przez rok smigalem nia az milo. ;) Oczywiscieze za jakis czas uznasz ze to za malo i zaczniesz rozgladac sie za czyms wiekszym, ale tez bez wiekszego problemu bedziesz mogl odsprzedac 650i dokladajac troszke kaski kupic cos wiekszego :biggrin: PozdrawiamMaly z CYC-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 No spoko, ale za 20 tys. znajdzie już Draga 1.1! I nie będzie musiał szybko pozbywać się takiego sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.