Greedo Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 Ile wg was powinien jechac simson po szlifie?mi jedzie 50 max troche mnie to niepokoi... ma skrzynie 3 biegowa a ja do 3ki dochodze po parudziesieciu metrach jazdy.I czy na przodzie przy silniku powinna byc wieksza czy mniejsza zebatka?? bo z tyłu mam standardową chyba Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 no 50 to troszeczkę mało jak na silnik o pojemności 60 cmmconajmniej 60 a nawet 70 ( ah gdyby to była 4 biegowa skrzynia 8) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 To czy 3 biegi czy 4 to nie ma znaczenia - ostatnie biegi są takimi samymi przełożeniami.a prędkość to tak około 60-75 , nie wolniej - dotyczy 50cm. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QvEEr Opublikowano 29 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2003 No wdziałem ja simsona sr 50 z cylindrem 60ccm, po tuningu. I potrafił sie rozbimbać na prostej do 95 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2003 Wiec na przód wieksza zebatke?? bo na tył jest tylko jeden rozmiar Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 3 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2003 Właśnie. Ja się spierałem z Greedo, że większa trza zakładać. Bo według mnie większa to większy Vmax ale gorsze przyspieszenia. Ja tak mam. Greedo zaś mówi, że jest odwrotnie. Kto ma rację :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 3 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2003 jeśli z przodu jest większa zębatka to moto ma tą samą prędkość przy mniejszych obrotach, ale niekoniecznie zawsze idzie szybciej np. jeśli silnik jest już słaby. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2003 juz chyba wiem. ja na tył mam duza zebatke dlatego na przodzie na malej mi jechal szybciej Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KONRAD.K Opublikowano 20 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 o ile dobrze pamietam to na przednia zebatka powinna byc 13-sto zabkowa i chodzi jak burza ale reka sobie niedam uciac bo niewiem czy dobrze pamietam ale wydaje mi sie ze dobrze mowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 20 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 Ja wiem tylko jedno, że im większa zębatka z tyłu tym większa moc, a mniejsza v-max...Na odwrót to też chyba działa, czyli mniejsza z tyłu = mniejsza moc, większy v-max... Tak przynajmniej pamiętam... POZDRAWIAM :!: P.S.: Nie dam sobie ręki uciąć, że to na 100%... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 Przecież logiczne że jak z przodu jest większa zębatka do V-max sie zwiększa. Niewiem jak to wytłaumaczyć ale ja to po prostu wiem i dam sie poćwiartować że tak jest !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 z tym cwiartowaniem to ostroznie - jeden ziomal mial sie dac wykastrowac jak jego skuter nie osiagnie 200 na blacie ;-) a z ta zebatka Z3EUS to chyba masz racje - az zajrze do madrej ksiazki ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malina Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 Nie trzeba madrych ksiazek. Wystarczy male doswiadczenie zrobic na rowerq z przerzutkami. Sprobojcie podjechac pod gorke gdy macie z przodu duza a z tylu mala. Niestety ciezko czyli po prostej bedzie ciezko sie rozpedzic ale vmax bedzie wiekszy. Jezeli zrobicie na odwrot przod-mala tyl-duza gorka to nie problem. Na prostej z latwoscia sie rozpedzicie ale vmax bedzie mizerny. Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 Wyjales mi to z ust malina :-) bylem w garazu dzis i robilem swoja Jaweczke i patrzac na rower to wymyslilem ;-) a o tych madrych ksiazkach - u mnie tak sie mowi jak ma sie pomyslec ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 11 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2003 Ja to wiedziałem, ale mi nigdy nie wierzą :( :Arek (27-05-2003 18:20)na mniejszą ?? Greedo (27-05-2003 18:20)takArek (27-05-2003 18:20)z przodu, czy z tyłu ??Greedo (27-05-2003 18:20)i jest szybszyGreedo (27-05-2003 18:20)z przoduGreedo (27-05-2003 18:20)z tylu nie ruszlemGreedo (27-05-2003 18:20)chyba jest orginalna, od enduroArek (27-05-2003 18:21)jak wkładasz mniejszą jest zrywniejszy, ale wolniejszy, jak zakładasz większą, to na odwrótGreedo (27-05-2003 18:21)cos ty. u mnie bylo na odwrot. z wieksza jechal 55Greedo (27-05-2003 18:21)zmienilem-70Greedo (27-05-2003 18:21)wieksze przelozenie ma przeciezArek (27-05-2003 18:22)to ja nie wiemGreedo (27-05-2003 18:22)mowie ciArek (27-05-2003 18:22)może nie miał siły żeby się rozpędzić ??Greedo (27-05-2003 18:22)sprawdzilemGreedo (27-05-2003 18:22)mial mialGreedo (27-05-2003 18:23)tylko to byla wina zebatkiArek (27-05-2003 18:23)mi zawsze na większej zębatce jechał szybciej, ale był słabszyArek (27-05-2003 18:23)tak na chłopski rozum:Greedo (27-05-2003 18:23)nie no powinno byc na odwrótArek (27-05-2003 18:23)jakie przełożenie załączasz w rowerze, żeby vmaxa wyciągnąć??Arek (27-05-2003 18:23)największa z przodu najmniejsza z tyłuGreedo (27-05-2003 18:24)ale mowie ci ze w motorze jest inaczej. w rowerze masz na tyl mniejszaGreedo (27-05-2003 18:24)tak tylko w rowerze chodzi o to zeby ci lancuch nie spadłGreedo (27-05-2003 18:24)a w simsonie łancuch regulujesz raz:)Greedo (27-05-2003 18:24)i nie masz przezutek Arek (27-05-2003 18:25)a mi na większej zębatce jechał szybciej(...)Arek (27-05-2003 18:26)ja nie jstem znawcą, tylko jeżdżę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.