piotr123 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Witam.Ostatnio sprawdzałem iskre na swiecach w DRBig'u.Okazało sie że na obydwu świecach iskra jest znikoma.Ledwo ją widać.Co może byc tego przyczyną???????Przez to chyba mam słabe spalanie w cylindrze i moto potrafi przykopcić na czarno.A ja niemadry cały czas winiłem za to gaźniki.. :icon_mrgreen: Macie jakieś dobre rady???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Jak kopci na czarno to dostaje za dużo paliwa i nie zdąży przepalić!!A jak świece pracują zbyt długo na tak bogatej mieszance to po czasie mogą dawać słabszą iskrę!!Więc proponuje zmniejszyć na gażnikach dawkę paliwa i wymienić świece na nowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 obadac instalacje elektryczna - od napiecia ladowania, poprzez kabel masowy do silnika oraz oblukac kabel wn i fajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 A wymieniałeś w ogóle świece? Sprawdzając iskrę regulacja miesanki przecież nie ma nic do rzeczy, bo robimy to na sucho. Nowe świece to podstawa, końcówki przewodów poobcinaj i wkręć na nie fajki jeszcze raz bo pewnie też już są utlenione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Świece są nowe.Gaźniki ustawiałem chyba z 3 razy i też na bank są ok.Zuborzyłem też mieszanke i mniej smrodzi :icon_twisted: W gre wchodzi tylko i wyłacznie elektryka.Kiedys po ściagnięciu zbiornika paliwa i po ponownym założeniu zaczęła mi przerywać .Czyli cos gdzieś nie styka :biggrin: Ale dziwne mi się to wydaje.Według mnie albo jest iskra na swiecach , albo nie ma wcale...a nie tak że jest bo jest.MlodyVFR-jak mam sie do tego z głowa i logicznie zabrać??pozdrawiam-"jeżdżacy na słabej iskrze" :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 - sprawdzic napiecie ladowania aku na swiatlach- jak wyglada polaczenie elektryczne silnika z rama? rozkrecic i wyczyscic- kable wn - ile maja lat?- swiece - jezeli dosc tanie - kupic nowe- wtyczka przy module - wypiac - popsikac kontaktem - wpiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Jak by byla słaba iskra, to by był problem z odpaleniem i szarpałby przy przyspieszaniu. A jak kopci, to za bogata mieszanka a nie iskra. Nie wiem jak tam jest, czy też są dwie świece na cylinder??? jak tak, to może jedna z nich przerywa,lub nie działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Dzieki Panowie.W sobote rozbiore wszystko co do kabla i przejrze;-)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Witam.piotr123 ja też jestem posiadaczem tego wymagającego motocykla :icon_razz: Mam prośbę. Czy mógłbyś opisać mi cały proces regulowania gaźników dokładnie tak jak to robisz? Mam problem z dużym spalaniem i nie mogę z niego wybrnąć.Z góry dziękuję i pozdraiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.