Skocz do zawartości

HONDA VALKYRIE


hary kapuchan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono , avatar jeszcze stary ale od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Valca :)

Kilka lat zajeło mi przekonywanie kolegi że to zacne moto niszczeje bezużyteczne w jego garażu , przez około 8 lat przejechał moze 100km .

Ujeżdzałem wcześniej Venture więc gabaryty nie są mi obce -a motocykl zawsze był moim marzeniem i w końcu JEST .

Mam nadzieje że to forum żyje i będe mógł liczyć na waszą cenną pomoc ,oraz może na spotkanie sie kiedys na drodze ,

Mieszkam na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej i zapraszam do mnie w odwiedziny jeśli by ktoś z Was przejeżdzał tędy .

 

To tyle jeśli chodzi o przywitanie , a teraz -czytając Wasze posty wnioskuje że mi pomożecie :

motocykl jak juz pisałem mało co jezdził (raczej był odpalany raz do roku -moze dwa )

po odkupieniu go od kolegi tzreba było rozruszać tłoczki w hamulcach i wymienic płyn -bo nie było hamulcy i rozkleić sprzęgło .

kolejny problem to motocykl szapie , szczela i nie chce wejśc na wysokie obroty -pytanie więc czy trzeba by wymienić świece , kable czy nie obejdzie sie też bez czyszczenia i synchro gazników .

Nie ukrywam że zawsze wszystko w moich motocyklach staram sie robić sam , ale tutaj to pewnie bedzie wyzwanie .

Chętnie przyjme wszelkie sugestie na temat tego co mam zrobić z tą usterka

 

z góry dziękuje i pozdrawiam

 

Cześć. Nareszcie ktoś z okolicy. Fajnie że przybywa użytkowników Valkyrii. Jak zrobi się ciepło to odwiedzę. Z Zawiercia mam blisko :-)

Edytowane przez ktm990adventurer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i tu kolega Słoma się nie myli ...owszem na pewno na początek świece wymienić, potem kable sprawdzić lub wymienić (wedle potrzeb), natomiast samo czyszczenie i dostrojenie sześciu to już inna bajka...pewnie sobie pogadamy... :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehehe , poza tym chciałem zauważyć ,że Częstochowa tez na jurze leży :)

 

a propo

Michelin Commander II 180/65 B16 81 H Tył

 

 

ktoś coś powie na temat tej gumy? na Valca?

Edytowane przez słoma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mię FM nie było, ale widzę że temat nadal gorący i się rozwija.

Witam wszystkich którzy dołączyli w miedzy czasie.

Nawiązując do wcześniejszych wypowiedzi kolegów, to pochwalę się że zamówiłem wydechy cobry i nie mogę się doczekać kiedy je zamontuje :D .

Dodam że dźwięk nawet na fabrycznych wywoływał uznanie nawet u innych motocyklistów, ale dźwięk z w/w wydechami zwala jak mnie z nóg :).

Co do oponek to mam małe doświadczenie ( w jeździe moto ) i pytam czy warto tak kombinować i zastanawiać "czy przy przechyle na tym zakręcie ona mię nie zawiedzie", czy cieszyć się jazdą bo ma się sprawdzone opony. doświadczenie w innych tematach nauczyło mię że nie warto, w bardzo przykry sposób może to się odbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy więc tak:

-po wstępnych oględzinach wyszło ze nie palił na śrokowy gar po prawej stronie i oba zewnętrzne po lewej

kupiłem swiece i prawa strona dział a lewa nadal nie -czyli teraz pali na 4 gary

dodam ze ściagałem fajki podczas pracy silnika i iskra jest przeskakuje z fajki na świece .

Co dalej robić ? czy teraz zostaje mi czyszczenie gażników ? czy jest mozliwe ze nie pali na dwa gary przez gazniki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy więc tak:

-po wstępnych oględzinach wyszło ze nie palił na śrokowy gar po prawej stronie i oba zewnętrzne po lewej

kupiłem swiece i prawa strona dział a lewa nadal nie -czyli teraz pali na 4 gary

dodam ze ściagałem fajki podczas pracy silnika i iskra jest przeskakuje z fajki na świece .

Co dalej robić ? czy teraz zostaje mi czyszczenie gażników ? czy jest mozliwe ze nie pali na dwa gary przez gazniki ?

Obejrzyj świece w tych garach co nie chodzą, jak jest mokra to znaczy że dostaje paliwo, iskre sprawdzałeś. Do pracy potrzebna jest jeszcze kompresja, to akurat łatwo zmierzyć odpowiednim przyrządem. Ogólnie po takim postoju układ paliwowy może być zasyfiony, a jeszcze taki banał jak świeże paliwo wlałeś? Grzebanie w gaźnikach pozostaw raczej komuś kto wie co robi bo możesz zrobić bałagan. Ważna jest dobra synchronizacja gaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej...Wygląda na to że gaźniki do czyszczenia , rozbierałem komplet od Valca i cztery były bardziej zawalone szlamem po zwietrzałej benzynie a dwa inne nieco mniej wiec może tu być przyczyna, ale zanim to zrobisz możesz wykonać próbę szczelności wężyków podciśnienia, czyli jak to zrobić najprościej ... odepnij wężyk od gardzieli gaźnika który nie pali i spróbuj zassać tak jak byś wino spuszczał

Edytowane przez joinery
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ktoś robił coś przy sprzęcie grającym?

Chciałbym,żeby to zaczeło grać

jednostka sterująca uciągnie mocniejsze głośniki?

 

nie wiem czy to ma sens , radio dobrze gra tylko na słuchawkach , nie ma rds poza tym , osobiście tylko wtedy włączam jak czyszczę " chromy" , nie spotalem Valca który by dobrze gral ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam do was pytanie...

 

Planuję w sobotę wymienić płyn chłodniczy bo zbliża się już ta pora ( ostatnio wymieniany prawie 5 lat temu ) i teraz moje pytanie...nie śmiać się :-) Czy wlewać zwykły Borygo za 35zł/5L czy wlewać coś typowo do motocykli? Czy jest jakiś podział na płyny chłodnicze samochodowe lub motocyklowe? Wydaję mi się że nie ale warto zapytać.

Ceny trochę się różnią bo tak jak pisałem Borygo 35zł a np. Motul 85zł/5L

Jest sens przepłacać?

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem płyny do motocykli wytrzymują do temperatury około 130 stopni , takie informacje czytałem na forum CBR XX (silnik rzędowy łatwo się grzeje )

A co do moich postępów z motocyklem to udało mi się spowodować żeby palił na wszystkie gary , ale i tak gażniki sa mocno zabrudzone , kiedy wyciągłem mebrany z iglicami (łatwy dostęp ) okazało sie że był na nich taki żółty nalot któey nie chciał zejść , więc teraz motocykl jest juz tak rozebrany że nie wiem jak ja go zpowrotem poskładam :D Własciwie została sama rama i część silnika , reszta zdemontowana .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem płyny do motocykli wytrzymują do temperatury około 130 stopni , takie informacje czytałem na forum CBR XX (silnik rzędowy łatwo się grzeje )

A co do moich postępów z motocyklem to udało mi się spowodować żeby palił na wszystkie gary , ale i tak gażniki sa mocno zabrudzone , kiedy wyciągłem mebrany z iglicami (łatwy dostęp ) okazało sie że był na nich taki żółty nalot któey nie chciał zejść , więc teraz motocykl jest juz tak rozebrany że nie wiem jak ja go zpowrotem poskładam :D Własciwie została sama rama i część silnika , reszta zdemontowana .

Gdzieś na forum VTX czytałem,że zalewają płyn do chlodnic Prestone i taki kupiłem..:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...