Greedo Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Jak w tych gaźnikach reguluje sie sklad mieszanki? aby ja wzbogacic trzeba wkrecic czy wykrecic sruby z korpusów? Swiece sa biale, od kiedy GS ma zalozone moduły zaplonowe - od czego moze to byc? Za silna iskra czy zla mieszanka? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Jezeli wydech i filtr powietrza + pucha sa oryginalne to za uboga jest mieszanka.Moze to byc nie tylko wynikiem za ubogiego ustawienia wolnych, ale przede wszystkim za niskiego poziomu,lub zle ustawionej iglicy. Tak ze podam ci kilka wielkosci dotyczacych tych gaznikow :porzadana szybkosc silnika na wolnych obr. - 1050 +/- 100 - poziom paliwa - 5 +/- 0.5 mm, - wysokosc plywaka od krawedzi komory - 22.4 +/- 1.0 mm, - dysza glowna - 102.5 - 107,5 - 112.5 w zaleznosci od modelu - glowna dysza powietrza - 1.2 - iglica - 5D59, - pozycja iglicy - 3 rowek od gory, - rozpylacz - X-1, X-2 w zaleznosci od modelu, - zawor benzyny - 135, - dysza wolnych - 45, 47.5 w zaleznosci od modelu, - bypass idacy pod "usmiech" przepustnicy - 0.8, - przelot wolnych - 0.9, 1.0 w zaleznosci od modelu - przelot zaworka iglicowego - 2.0, 2.3 w zaleznosci od modelu, - dysza ssania - 32.5, - sruba regulacyjna wolnych - ustawiana i blokowana. - dysza powietrzna wolnych - 140, 160 w zaleznosci od modelu, - luz linki gazu - 0.5, 1.0 mm - luz linki ssania - jak wyzej.Jak widzisz z tych danych sruba regulacji mieszanki jest ustawiona w fabryce i nie powinno sie jej krecic, jakkolwiek z fabrycznej literatury wiem ze ustawiona jest na poziomie 2 obrotow od oporu. Odkrecajac ja wzbogacasz mieszanke. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 (edytowane) Dziekuje Ci za szybka i konkretna odpowiedz :icon_razz: Ze sruba jest ten problem ze byly juz pewnie 10000 razy ruszane. Za to poziomu paliwa nie ruszalem. Jeszcze jedno nasuwa mi sie na mysl - filtr paliwa. Z tego co wiem jest samochodowy (zalozony na wezyk paliwowy) i jest dosc duzy, czy zmienic go na maly szklany? Wydaje mi sie ze moze hamowac doplyw paliwa do gaźnikow. PS Czy wg Ciebie moduły zaplonowe moga byc odpowiedzialne za kolor tych swiec?Producent zaleca zwiekszenie odstepu elektrod nawet do 1mm, wiec moze to jest przyczyna? Edytowane 5 Sierpnia 2006 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Musisz mi wiecej napisac na ten temat - co to za moduly, dlaczego wymieniles, czy swiece zgodne z serwisowka, jaki masz wydech i uklad ssacy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 (edytowane) Wiec tak: moduły byly dokupione bo orginalnie ich nie ma - zaplon jest przerywaczowy i mialy zapobiec iskrzeniu styków i zapewnic stabilna iskre w calym zakresie obrotow (choc niby jest mechaniczny przyspieszacz). Wydechy sa Silo do tego modelu - nie ja je zmienialem, pewnie jeszcze w Niemczech. Układ ssacy jest niekombinowany i orginalny - krocce ssace nipopekane i elastyczne. Z tego co mi sie wydaje byc moze uszczelki kolektor - wydech sa stare i nalezaloby je wymienic, tylko na razie nie mam takiej mozliwosci. Cos jeszcze dopisac? Moduly sa polskiej firmy Prameti, ich producent zaleca zwiekszenie przerwy na elektrodach do 1mm co tez zrobilem. Nie jestem pewien co do stanu oringow na srubach od mieszanki, nie wiem skad wziac nowe... Aha, swiece NGK symbol zgodny z serwisówką Edytowane 6 Sierpnia 2006 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Odpowiedz za 2 godz. - ide do roboty. Adam M. OK, tak sie sklada ze znam ( korespondencyjnie ) PoTomka, szefa Prameti to zapytam go o te "moduly". Cy po ich zalozeniu swiece zbielaly ?Zastanawiam sie ze moze poprzednio wypadaly ci zaplony na mechanicznym przerywaczu i to dawalo ciemniejsze swiece. Po zalozeniu tych wspomagaczy iskry ( bo nie sa to prawdziwe moduly ) wszystkie zaplony sa na miejscu i mieszanka okazala sie za uboga. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Odpowiedz za 2 godz. - ide do roboty. Adam M. OK, tak sie sklada ze znam ( korespondencyjnie ) PoTomka, szefa Prameti to zapytam go o te "moduly". Cy po ich zalozeniu swiece zbielaly ?Zastanawiam sie ze moze poprzednio wypadaly ci zaplony na mechanicznym przerywaczu i to dawalo ciemniejsze swiece. Po zalozeniu tych wspomagaczy iskry ( bo nie sa to prawdziwe moduly ) wszystkie zaplony sa na miejscu i mieszanka okazala sie za uboga. Adam M. Na pewno jak go kupilem swiece mialy prawidlowy kolor. Byc moze od tych modułów swiece zbielały (przestaly wypadac zaplony, choc ja tego nie odczulem wczesniej). Jesli mozesz, to zapytaj go o to. Dziekuje za odp, temat nadal jest aktualny, czyli jak maksymalnie wzbogacic mieszanke? wykrecic bardziej srubiu tak? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Jeszcze jedna rzecz odnosnie gaznikow, wykrecajac te srubki obroty rosly a wkrecajac do konca mozna bylo zdlawic silnik. Czyli wkrecajac wzbogaca sie chyba mieszanke? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Wkrecajac odcinasz doplyw mieszanki.Powinny byc wykrecone na okolo 2 obroty.Rozmawialem z PoTomkiem z Promoto i stwierdzil ze nie ma nic w tych"modulach" co mialoby wplyw na kolor swiec.To musi byc tylko za uboga mieszanka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Wileki dzieki za odpowiedz. Ile km mam przejechac zeby swiece zminily kolor? Czy Colortune'y daja wlasciwy obraz spalanej mieszanki? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.