Skocz do zawartości

WSK - grzanie się


Szpanerq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hehe-to z tlokiem to tez doswiadczenie z komara. jechalem 2km a po tej odlaglosci,gdy silnik sie juz dobrze zagrzal, motor słabl i w koncu stawal w miejscu. postal 5min i odpalal z kopa. wyszlo na to ze musialem zrobic kolejny szlif. jednak czegos sie da nauczyc na komarku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Apropo tłoków z Gorzyc to one dlamnie są tylko ciut lepsze bo jak wymieniłem w Gazeli na gorzycki to tez jak sie dobrze zgrzała to podobne objawy brak siły problem wręcz z odpaleniem.A jak sie ostudziła to juz całkiem inny moto no ale gazela to niemoto na lesne drogi i lubi prędkość.Równierz należy zwrócic uwage na to ze ja tylko wymieniłem tłok z pierścionkami ,szlifu nierobiłem i miał juz tłok luz.Jak zdjałem cylinder to na tłoku widnialy slady zatarcia.No chyba że kumplowi w sklepie rzemiosło wcisneli mówiac że to Gorzyce.Wiec dla mnie niema zasady co orginał to orginał albo porządnie tłoczek min. ze trzy razy w oleju wygotowac i dopiero go po szlifie wkładac innej rady niema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...