aftys6 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Ja mialem cos takiego kiedys w komarze.Przyczyną było zapchane odpowietrzanie w korku wlewu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 hehe-to z tlokiem to tez doswiadczenie z komara. jechalem 2km a po tej odlaglosci,gdy silnik sie juz dobrze zagrzal, motor słabl i w koncu stawal w miejscu. postal 5min i odpalal z kopa. wyszlo na to ze musialem zrobic kolejny szlif. jednak czegos sie da nauczyc na komarku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 najlepiej do takich weteranów stosować oryginalne tłoki np do WSK tłoki z gorzyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poll Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Apropo tłoków z Gorzyc to one dlamnie są tylko ciut lepsze bo jak wymieniłem w Gazeli na gorzycki to tez jak sie dobrze zgrzała to podobne objawy brak siły problem wręcz z odpaleniem.A jak sie ostudziła to juz całkiem inny moto no ale gazela to niemoto na lesne drogi i lubi prędkość.Równierz należy zwrócic uwage na to ze ja tylko wymieniłem tłok z pierścionkami ,szlifu nierobiłem i miał juz tłok luz.Jak zdjałem cylinder to na tłoku widnialy slady zatarcia.No chyba że kumplowi w sklepie rzemiosło wcisneli mówiac że to Gorzyce.Wiec dla mnie niema zasady co orginał to orginał albo porządnie tłoczek min. ze trzy razy w oleju wygotowac i dopiero go po szlifie wkładac innej rady niema. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.