pikus91 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 (edytowane) witam moj kumpel ma problem z biegami np gdy ma zapieta jedynka bez problemu wbija 2 ale juz z 2 na 3 musi sie natrudzic. zeby wbic 3 musze wziac dzwignie zmiany biegow delikatnie w dol a nasetpnie do gory w tedy moze wbije sie 3 i trzeba tach machac az wejdzie 3 a jak redukuje z 3 na 2 zaden problem a jak z 2 na 1 to juz jest problem i tak w kolko to albo jezdzi na biegach 2 3 albo 1 2 i nie mam pojecia poniewaz nie znam sie na wsk prosze o pomoc Pozdrawiam Edytowane 3 Sierpnia 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Może sprzęgło dobrze nie wysprzęlga i dlatego jest utrudniona zmiana biegów.Na kolegi miejscu rozebrałbym silnik, bo możliwe, ze zmieniacz biegów sie odkrecił. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 (edytowane) rowniez przyczyna tego moze byc wadliwy wodzik i cały ten mechanimz od zmiany biegow. poprosty mzoe on byc całe rozklekotany. mialem podobna sytuacje w wsce z tym wodzikiem i wystarczylo ze go sklepalem w miescu mocowania i wszystko było ok kazdy bieg wchodzil i z redukcja nie bylo zadnego klopotu. był juz temat na temat skrzyni biegow w wsk poszukaj. Edytowane 4 Sierpnia 2006 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Problemem jest tutaj słaba, albo uszkodzona sprężyna od mechanizmu zmiany biegów.Ponieważ tolerancje wykonywania poszczególnych podzespołów w motocyklach rodzimej produkciji pozostawia wiele do życzenia, mogło się też zdarzyć że wałek zmiany biegów jest źle spasowany z wałkiem od kopniaka (nie wiem jak to się nazywa) i powstają opory, przez co sprężyna nie potrafi sprawić by dźwignia powróciła do poprzedniego położenia. :( :evil: :evil: Ojej, ale długie zdanie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.