Lucack Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Witam wszystkich miłośników dwukółek.Mam taki problem z moją xv-ką, że od pewnego czasu straciła moc, co objawia się w ten sposób, iż dodając mocniej gazu słychać jakby huczenie w gaźnikach i motocykl zaczyna się dusić czy raczej ksztusić. Na V biegu zabawa zaczyna się od prędkości 80 km/h. Aby rozpędzić się bardziej trzeba dodawać gazu pomalutku - wtedy są szanse na osiągnięcie max setki na godzinę. Mocniejsze dodanie gazu powoduje wyżej opisany efekt. Ponadto moto na niższych prędkościach też nie ma zabardzo mocy i nie jest już taką rakietą jak jeszcze pół roku temu. Gaźniki mam w dobrym stanie - wczoraj jeszcze sprawdzałem membrany - nie mają dziur.Pomóżcie ludzie ! - co robić ? - nie chciałbym stracić niepotrzebnie majątku w jakimś kanciarskim warsztacie co miało miejsce w innym przypadku, do którego nawiążę w innym temacie.Michał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 (edytowane) Synchro i dokładne ustawienie gaźników.Regulacja poziomu paliwa w komorach pływaka, regulacja mieszanki pow-pal.oraz czyszczenie kanałów paliwowo powietrznych. Wymiana filtra powietrza..Aha a gdybyś miał dziurę w membramach to byś nie odpalił moto bo by się nie podniosły.Nie daj się namówić na wymiany membram i części gaźników, One sa pancerne. Edytowane 3 Sierpnia 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 przerabiałem to w mojej 535, podobne objawy, okazało się, że była pęknięta przepustnica walcowa ta co dochodzi do membran, wymieniłem i pomogło /jak ją wyciągnąłem to rozleciała się cała bo to plastik jakiś taki marny/ tak więc możesz sobie to też sprawdzić powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucack Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 przerabiałem to w mojej 535, podobne objawy, okazało się, że była pęknięta przepustnica walcowa ta co dochodzi do membran, wymieniłem i pomogło /jak ją wyciągnąłem to rozleciała się cała bo to plastik jakiś taki marny/ tak więc możesz sobie to też sprawdzić powodzenia No i właśnie wczoraj wybebeszyłem gaźniki i stwierdziłem że wizualnie są czyściutkie i bez zastrzeżeń. Membrany bez żadnych dziurek, przepustnice idealne - jak nowe. Aż byłem zdziwiony że 25-letni gaźnik może być w tak dobrym stanie - ale to nie junak..... może wenątrz gdzieś się coś zapchało więc spróbuję jeszce kompleksowego czyszczenia i regulacji. I zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barył Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zrób dokładnie to co LOLO napisał też to przerabiałem u mnie ustąpiło po regulacji gaźników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.